października 23, 2015

STOS szabatowy! Czyli co pojawiło się przez ostatnie dwa miesiące....


 No i macie! Pytaliście się dlaczego nie ma w ostatnim czasie stosu na blogu.... Wcale nie chce  was nim teraz zbombardować! Ja po prostu nie wiedziałam, że przez ostatnie dwa miesiące aż tyle się tego nazbierało.... 
 Muszę chyba mniej kupować i bardziej kontrolować te pojawiające się lektury ;D
Dla ułatwienia trochę je podzielę.....


Zacznijmy od dołu...
  • "Mistrz" i "Czarny książę",  Wymiana na LC. 
  • "Ulica pogodna","Sześć córek", "Wichrowe Wzgórza". Zakup w Biedronce z akcji 3 za 2 ... no jak mogłam się oprzeć??!
  • "Nieumarła nieodwracalnie" Kupiona za 2.99 zł !!! Nie mogłam jej nie wziąć!
  • "Druga szansa", Moja prawie ulubiona autorka, oczywiście rodaczka, musiałam skompletować jej pozycję.Słyszałam dość dużo pochlebnych o niej opinii.
  •  "52 powody dla których nienawidzę swojego ojca",  Nie uwierzycie, ale książkę również kupiłam za 2,99 zł !!! Słyszałam o niej trochę i postanowiłam mieć ją na czarną godzinę.
  • "Will Grayson, Will Garyson"  Twórczość tego autora, póki co kolekcjonuję, a nie mam kiedy czytać, Myślę jednak, że warto.
  • "Pora na życie" No autorki nie muszę przedstawiać. Po jednej książce, byłam mocno zniesmaczona, ale postanowiłam, że skoro książka była w przecenie, ją kupić. Może okaże się lepsza od poprzedniej.
  • "Krew na śniegu" Oj muszę poznać twórczość tego pana, muszę :3
  • "Zniewolenie" z wymiany na LC. Hmm...chyba bardziej z sentymentu do autorki....
  • "Księżniczka". Kupiona również za 2.99 zł. Lubię twórczość tego pana i chętnie skolekcjonowałabym całą tę trylogię . ;)
Stosik od WYDAWNICTW. Czyli egzemplarze recenzenckie...
  • "Odrodzona" Wyd. Feeria
  • "Kwitnący kwiat o poranku" Wyd. Muza
  • "Ród" Wyd. Feeria
  • "Wybrana o zmierzchu" Wyd. Feeria
  • "Błękitne dziewczyny" Wyd. Akurat
  • "Wściekły" Wyd. Akurat
  • "Tease" Wyd. Muza
  • "Serce ze szkła" Wyd. Muza
  • "Pulse" Wyd. Akurat






No i pozycje które kupiłam przede wszystkim z wielkim zainteresowaniem...
  • "Coraz mniej olśnień" Nowość autorki, którą bardzo chcę poznać.
  • "Następczyni" Muszę przeczytać co prawda wcześniejsze części tej serii ale co mi tam...
  • "Duff" Przez tą okropną okładkę miałam dać sobie z nią spokój, ale ciekawość zwyciężyła.
  • "Dom nad zatoką" Ten opis z tyłu książki mnie urzekł <3 ciekawe jak będzie z książka? 
  • "Zimowe serca" Zakup wyłącznie ze względu na cenę, oraz ciekawy opis.
  • "Pustułka" Mam wielką  ochotę na tę lekturę, zwłaszcza, że lubię twórczość tej autorki
  • "Płomień anioła" Pierwsza część już czeka, więc i II musi być!
  • "Kroniki Obserwatyw" Zainteresowałam się nią
  • "Ja potępiona" Cała trylogia już u mnie <3
  • "Każdego dnia" Bardzo dużo opinii o niej czytałam ,ale z racji tego, że niedługo wyjdzie jej kolejna część, postanowiłam kupić choć pierwszą i poznać tę historię. 
  • "Wicked" Kocham OZ <3 Książka po przecenie, za 2, 99zł ! musiałam kupić <3


 No i pozycje, które już przeczytałam, i które są w moim domu rodzinnym,a nie tu, ze mną w Wawie. 

  • "Piękny drań" i "Piękny nieznajomy"
  • "Ogar Boga" Mój patronik <3
  • "Barwy miłości" Egzemplarz recenzyjny
  • "Za sceną" Z wymiany na LC

Lekki szok? Wiem, że muszę robić częściej stosy ;/ Za dużo się książek nazbierało.... W sumie, kto by tyle nie chciał!
Które pozycje Wam przypadły do gustu? ;)



19 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, nie mało masz tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo to będzie, co czytać ;). // "Wicked" to ciekawa książka. Tylko strasznie naturalistyczna...

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety! Ale duuuużo książek :o Zazdroszczę! Bardzo chciałabym przeczytać książki: "Piękny Drań", "Piękny Nieznajomy", "Pulse", "Odrodzona", "Następczyni"... W sumie, chętnie przeczytałabym większość tych śliczności :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam panią Miszczuk, zwłaszcza jej trylogię o Wiktorii ♥ Co do "Pustułki", to już nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie będę miała okazję ją przeczytać :)

    Pozdrawiam i życzę miłej lektury! Bo masz SPORO do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile książek! Nic, tylko pozazdrościć! Widzę kilka tytułów, które chętnie zobaczyłabym i u siebie :)

    Miłej lektury i wiele czasu na czytanie życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozycji tak wiele, a czasu tak mało, obyś go znalazła. ;) Polecam Źródło, powieści Miszczuk, Pulse(w środku z moją rekomendacją) i Serce ze szkła. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile książków! :D Pozazdrościć. Chętnie widziałbym u siebie "Serce ze szkła". :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo....Piękny stos :) Życzę czasu, aby to wszystko przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale stos uzbierałaś! :D Kilka z nich czytałam, kilku jestem ciekawa, więc z chęcią przeczytam Twoje recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Zazdroszczę! Sama chętnie przeczytałabym kilka pozycji z tego stosu, szczególnie "Każdego dnia" mnie ciekawi.

    www.apteka-literacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękności!! Bardzo niewiele czytałam z Twojego stosu. Ogromnie zazdroszczę i chętnie podebrałabym Ci "Pulse". Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stosik... normalnie zazdroszczę takich perełek!
    Idealne dla mola książkowego :)
    Pozdrawiam,
    ~ Muśnięcie Śmierci
    http://marzenieliterackie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. łał *-* Ile tu książek!
    Świetne zdobycze, zazdroszczę niektórych :D ~Bacha
    Pozdrawiam
    http://dostatniejstrony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pilipiuka i Ahern brałabym w ciemno. Ale przygarnęłabym wszystkie ;D :D

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Łooo matko - gdzie Ty kupiłaś książki za 2,99 zł??? ja też chce!!! :P
    Świetne pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem ilości :o

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)