września 11, 2017

CzaroMarownik - Kalendarz inny niż dotychczas

Przyszedł czas na recenzję niezwykłego kalendarza, z którego będziemy mogli korzystać przez cały 2018 rok! Jest to niezwykły kalendarz, który stworzony został specjalnie dla kobiet. Chodzi mi oczywiście o CzaroMarownik. 

 O czym jest CzaroMarownik?

Jest to kalendarz posiadający w sobie nie tylko kartki do zapisów własnych planów, ale również posiada w sobie wiele cennych rad. Mamy w nim opisane przede wszystkim wszystkie horoskopy na nowy rok, cenne rady dotyczące życia , urody i zdrowia. Jest to idealny towarzysz w kobiecym życiu na nadchodzący rok. Warto jest go mieć u siebie w torebce jak i również stosować się do jego wskazówek. 


Zdaniem wydawcy

CzaroMarownik 2018. Magiczny kalendarz to pełen pozytywnych myśli niepowtarzalny kalendarz, który doda odrobinę magii do twojego życia. Dzięki niemu każdy dzień możesz zacząć magicznie i pozytywnie, bo poza dawką magicznych inspiracji CzaroMarownik oferuje również porcję pozytywnej energii!
Każda strona kalendarza zawiera podstawowe informacje astrologiczne oraz kieruje do czytelnika pozytywne przesłanie. CzaroMarownik to również świetny poradnik, w którym znajdziesz mnóstwo artykułów, praktycznych porad i przepisów w dziedzinie urody, zdrowia i mody:


Poznasz szczegółowy horoskop dla swojego znaku zodiaku na 2018 rok i sprawdzisz, co przyniesie los w sprawach miłości, kariery i zdrowia;
Wypróbujesz przepisy na zdrowe dania i receptury na naturalne kosmetyki;
Odkryjesz magiczne ciekawostki oraz porady, jak zadbać o ciało, urodę i duszę.  *
przykładowe rady i wskazówki

 Jestem szczerze oczarowana wizją tego kalendarza. Czekam z niecierpliwością aby móc do niego zajrzeć i przede wszystkim przystosować go do swojego życia. Uważam, że jest on doskonale stworzony dla kobiet, które docenią jego niebanalne wnętrze. My kobiety lubimy mieć oczekiwania, które będę spełniane. Ten kalendarz oferuje nam wiele ciekawych rozwiązań. Już teraz czuję, że dla mnie będzie to hit roku 2018! Póki co nie odnalazłam dla siebie odpowiedniego kalendarza, ale mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej. Wiem na pewno, że będę go stosować w życiu zarówno zawodowym jak i prywatnym, ponieważ stron na własne zapiski jest dostatecznie dużo. 

Sentencje na każdy dzień ♥



Wytyczne Książki:
Wydawca: Kobiece
Autor: Praca zbiorowa
Data premiery: 13.10.2017 r.
Ilość stron: 448
Cena detaliczna: 34,90 zł



Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Kobiece.  Zastrzegam, że moja opinia jest całkowicie subiektywna.


* Opis wydawcy

15 komentarzy:

  1. Jaki ładny! Ostatnio przestałam korzystać z kalendarza książkowego, ale ten jest naprawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy dzisiaj piszą o tym kalendarzu. Jestem nim zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie dla mnie, chociaż wydanie bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz u kazdego to widzę XD popularne chyba, haha
    pozdrawiam,
    https://polecam-goodbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Już kilka recenzji czytałam, ale jakoś nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  6. A widzisz, mnie własnie czegoś w nim zabrakło. Pewnie, jest fajny i będę pewnie z niego korzystać, ALE...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie oczarował. W sumie również nie oczekiwałam w nim cudów. Ot, po prostu mi się spodobał ;]

      Usuń
  7. Great post. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kręci mnie to, ale taki kalendarz na pewno się niektórym spodoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kalendarz, ja muszę koniecznie mieć jakiś terminarz, więc może się skuszę ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)