lipca 06, 2018

"Zmysłowa idealna żona" Meredith Wild, Helen Hardt

Kate i Price’a Lewisów łączyło małżeństwo idealne – miłość, udane kariery i wspaniałe mieszkanie w mieście. Kiedy jednak Price ginie w katastrofie samolotu podczas podróży służbowej, bajka umiera razem z nim.
Mija rok, a Kate nadal nie może się z tym pogodzić. Przechodzi żałobę tak intensywnie, jak intensywnie kochała Price’a. Gdy szwagierka namawia ją na babskie wakacje – trzy tygodnie na wyspie na południowym Pacyfiku – Kate się zgadza. W willi równie ustronnej jak sama wyspa zamieszkują we dwie, a przynajmniej tak jej się wydaje do chwili, kiedy na plaży natyka się na ducha. Price żyje.
Ich ponownemu spotkaniu daleko do ideału. Kate dochowała wierności zmarłemu mężowi, ale teraz domaga się wyjaśnień. Zamiast nich otrzymuje zagadkową propozycję – może wrócić za trzy tygodnie do domu sama albo zniknąć z Price’em… Na zawsze.
Emocje szaleją, namiętność płonie jasnym ogniem, a Kate mierzy się z wyborem niemożliwym. Czy Price zdoła odzyskać żonę? A może jego tajemnice rozdzielą ich na zawsze?*

"To niemożliwe.
Ku mnie szedł duch.
Duch, który twierdził, że mam najpiękniejsze niebieskie oczy, jakie widział kiedykolwiek."
Już bardzo, bardzo dawno nie miałam w rękach tak naiwnej oraz nijakiej książki. Nie w sposób jest mi powiedzieć, jak bardzo się na niej zawiodłam. Absolutnie wszystko mi w niej nie odpowiadało.
Po tę powieść sięgnęłam z myślą o autorce, którą bardzo lubię: Meredith Wild. Po jej poprzedniej lekturze z tej serii, miałam pozytywne odczucia. Tutaj jednak jej duet z Helen Hardt się nie powiódł.

Zacznijmy od fabuły, która jest obłędnie przytłaczająca. Jest strasznie nudna, dłuży się i nuży czytelnika. Poruszamy się po wydarzeniach opisujących życie Kate oraz Pirce'a. Kate musi pogodzić się z nieoczekiwaną stratą swojego ukochanego. Niestety o ile pomysł na lekturę był ciekawy, o tyle samo jej wykonanie już nie. Strasznie się zawiodłam brakiem jakichkolwiek prawdziwych uczuć w lekturze. Wydaje mi się, że wszystko w niej jest raczej sztuczne. Nic w tej powieści nie trzyma się ładu. Teoretycznie mamy w niej mnogość tragicznych wydarzeń, lecz wcale mnie nie porwały ani zaciekawiły...
"Zwolniłem, a gdy nasze spojrzenia spotkały się, moje serce przestało bić. Te niebieskie oczy! Boże kochany, rzuciły mnie na kolana, kiedy tylko zobaczyłem je w szkole. Przepadłem wtedy na zawsze. I nic się w tej kwestii nie zmieniło."
Lektura wydaje się być suchą opowiastką pozbawioną emocji. Całkowicie była mi obojętna. Bohaterzy są mocno niedopracowani, ani trochę ich nie polubiłam. Straszną ironią było dla mnie patrzenie na losy Katy oraz Pirce'a. Niestety żadne z nich mnie do siebie nie przekonało. Pirce jako męski bohater jak dla mnie, jest nader irytującą postacią. Nie polubiłam go ani trochę. 
Pierwszy raz miałam przypadłość, że podczas czytania książki miałam straszną ochotę przeczytać ją jak najszybciej do końca, nawet pomijałam liczne opisy w powieści. Czytałam jedynie luźne wypowiedzi bohaterów, ponieważ chciałam ją szybko zakończyć.

Nie polecam, wręcz odradzam. Jestem nią zawiedziona i rozgoryczona. Gdyby nie dobry styl pisarek, to wątpię czy bym ją dokończyła. Mam nadzieję, że już nigdy więcej nie trafię na tak lakoniczną powieść. Mam ambicje na lepsze opowieści...


Moja ocena:
3/10

Wytyczne książki:
Wydawca: Edipresse Książki
Autor: Meredith Wild, Helen Hardt
Tytuł oryginalny: 
Misadventures of a Good Wife

Seria/tom: Zmysłowa dziewczyna/II
Data premiery: 23 maja 2018 r.
Ilość stron: 261
Kategoria: romans, erotyk
Cena detaliczna: 39,90 zł


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Edipresse Książki. Zastrzegam, że moja opinia jest całkowicie subiektywna.


*Opis wydawcy.

6 komentarzy:

  1. O nie, skoro fabuła się dłuży to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem będę się trzymać daleko od tej powieści. Nuda to najgorsze co może być w książce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, że napisałaś tę recenzję. Wiem, że po tę książkę nie będę sięgała. Jednak super wspominam serię Haker tej autorki. Niesamowicie mi się podobały tej książki, szkoda, że ta wypadła słabo.
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pierwszy raz o tej książce czytam, że jest słaba. Do tego czytałam też, że bohaterzy w każdym rozdziale uprawiają seks.. Mimo, że to erotyk (chyba? :D), to oczekuję też fabuły a nie ciągłego bzykania jak zwierzęta. Podziękuję, bo szkoda mi czasu, szczególnie że wokół tyle innych spaniałych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że książka Cię rozczarowała. Raczej nie będę po nią sięgać. No chyba, że wpadnie mi jakoś w ręce to wtedy może przeczytam. :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)