sobota, 2 stycznia 2016

Zapowiedzi na nowy rok!




Styczeń to przede wszystkim nowy początek roku! Z tej okazji życzę każdemu książkoholikowi zaczytanego roku! Niech wszystkie książki, które chcecie mieć u siebie na półce, szczęśliwym trafem się na nich znajdą! :)
Przygotowałam również małe podsumowanie grudnia. Oto i ono:

Liczba wyświetleń: 72209  (było 68006 odwiedziliście mnie 4143  razy)
Liczba komentarzy: 3570 (było 3383)
Liczba obserwatorów: 292  (było 221 )
Liczba przeczytanych książek: 6
Liczba opublikowanych recenzji: 1
Liczba recenzji oczekujących na publikację: 17
Liczba opublikowanych postów: 6



 Myślę, że w sumie mamy wiele pozycji o które warto walczyć w tym roku. W pierwszym miesiącu wydawnictwa przygotowały dla nas m.in.:



Tytuł: Wszystko pamiętam tatusiu
Autor: Katie Matthews
Wydawnictwo: Replika
Data premiery: 07.01.2016 r

Rozdzierająca serce historia córki prześladowanej wspomnieniami zbyt koszmarnymi, by pamiętać, zbyt bolesnymi, by zapomnieć.
"Pierwszy raz ojciec zbił mnie pasem, kiedy miałam dwa lata. Szybko nauczyłam się, że jego słowo jest rozkazem. Jeśli nie zrobiłam tego, czego żądał, w ciągu sekundy wpadał w lodowatą, przerażającą furię".
Katie Matthews
Paniczny strach – to najwcześniejsze wspomnienie Katie. Czuła go za każdym razem, gdy ojciec brutalnie chwytał ją za ramię. Gdy słyszała krzyk matki, którą katował, zadając wymyślne tortury. Jak wtedy, kiedy zamknął dwuletnią Katie na cały weekend w pokoju bez jedzenia i picia. Albo tej nocy, gdy sprowadził do domu kobietę, i wyrzucił Katie i jej matkę na śnieg w samych tylko nocnych koszulach.
Żeby mieć możliwość wejść w dorosłe życie, Katie musiała odciąć się od dzieciństwa. Zapomnieć je. Wyprzeć z pamięci.
Urodziła synka. Chciała żyć normalnie. Lecz wtedy ojciec powrócił. Co noc nawiedzał ją w sennych koszmarach. Co noc budziła się zlana potem, myśląc, że znów jest dzieckiem. W niektórych snach ukrywała się w szafie, wstrzymywała oddech i nasłuchiwała powolnych, ciężkich kroków zbliżających się w jej stronę. I słyszała skrzypienie otwierających się drzwi.
Ale to nie sny miały okazać się najgorsze. Terapia, jakiej poddała się dwudziestoczteroletnia Katie, otworzyła szeroko drzwi do jej pamięci. Wizje wzbogacały się o coraz bardziej drastyczne szczegóły, wspomnienia stawały się coraz bardziej potworne. W każdym z nich pojawiała się zła, wykrzywiona twarz ojca. Jego szept: „Jeśli coś piśniesz, zabiję cię. ” Jego obleśny rechot i słowa rzucane do kumpla: „Możesz ją mieć za dychę”.


Tytuł: Mimo wszystko
Autor: Monika Sawicka
Wydawnictwo: Replika
Data premiery: 12.01.2016 r.

Miłość potrafi głęboko zranić i zniknąć na zawsze. Jak żyć w świecie bez miłości? Schować się przed ludźmi? Przestać jeść i pić? Nie dbać o siebie? W kim szukać oparcia, gdy miłość przestaje być najważniejsza?
Ukochany Natalii wypowiada pod jej adresem wiele gorzkich słów. Chce „przerwy”, która pozwoli mu zobaczyć, czy ich związek ma szansę przetrwać. Przez kolejnych dziesięć dni nie mają się ze sobą kontaktować. Tymczasem Natalia wyjeżdża w Tatry ze swoją przyjaciółką. Spotkani tam ludzie zmienią dotychczasowe życie kobiet nie do poznania.
Mimo wszystko pokazuje, że człowiek jest w stanie znieść więcej, niż mu się wydaje. Że dzięki wsparciu przyjaciół może pokonać wszystkie przeszkody, nawet te, które wydają się nie do pokonania. Historia dwóch przyjaciółek wzrusza i bawi do łez, skłania do refleksji, daje nadzieję na lepsze jutro i pozwala dostrzec, to co w życiu jest najważniejsze.


Tytuł: Związani
Autor: Emma Chase
Wydawnictwo: Filia
Data premiery: 13.01.2016 r.

Drew i Kate nie mogą się doczekać, by oficjalnie przypieczętować swój związek, muszą tylko... przetrwać przygotowania weselne.
Przez większość życia myślałem, że nigdy się nie ożenię. Jednak Kate dokonała niemożliwego: zmieniła mnie. Myślę, że wszystkie zgodzicie się, iż wcześniej byłem cholernie niesamowity, teraz jednak jestem jeszcze lepszy. Droga wiodąca do tego dnia nie była usłana różami. Po drodze zdarzały się błędy i nieporozumienia godne greckiej tragedii. Jednak przy udziale niewyczerpanego pożądania, bezgranicznego uwielbienia oraz wiecznej miłości nasz związek przetrwał. Powiem tylko tyle, że w ostatni weekend zdarzył się w Vegas pewien incydent, który może być problemem. To tak jakby... mój ostateczny test. Wiem, co sobie myślicie – zastanawiacie się, co u licha nawywijałem tym razem. Spokojnie. Nie osądzajcie i nie krzyczcie, by mnie wykastrowano, póki nie poznacie całej historii. I trzymajcie się mocno, bo zapowiada się ostra jazda. Spodziewałyście się czegoś innego?



Tytuł: Ta dziewczyna
Autor: Colleen Hoover
Wydawnictwo: W.A.B
Data premiery: 13.01.2016 r.

Layken i Will biorą w końcu ślub. Ich znajomość pełna była wzlotów i upadków, miłość pomogła im jednak przetrwać wszystkie trudne chwile. Teraz, po ślubie, mają kilka dni dla siebie i mogą cieszyć się wymarzonym „weekendem miodowym”. To dla nich okazja, by powspominać przeszłość. Will woli nie wracać do bolesnych chwil, ale Layken chce wiedzieć wszystko. A przede wszystkim interesuje ją, jak ich historia wyglądała właśnie z jego perspektywy. Will dzieli się z nią więc najskrytszymi myślami i opowiada o swoich uczuciach, nie ukrywając absolutnie niczego...

Tytuł: Porwana pieśniarka
Autor: Danielle L. Jensen
Wydawnictwo: Galeria książki
Data premiery: 13.01.2016 r.

Czasami trzeba zrobić coś niewyobrażalnego.
Od pięciu stuleci trolle nie mogą opuszczać miasta pod ruinami Samotnej Góry. Więzi je klątwa czarownicy. Przez wieki wspomnienia o ich mrocznej i złowrogiej magii zatarły się w ludzkiej pamięci. Niespodziewanie pojawia się przepowiednia o związku, który złamie potężne zaklęcie. W Cécile de Troyes rozpoznano kobietę z przepowiedni. Zostaje więc porwana i uwięziona pod górą. Od pierwszej chwili w podziemnym mieście dziewczyna myśli tylko o jednym – o ucieczce. Trolle, które ją uprowadziły, są jednak inteligentne, szybkie i nieludzko silne. Porwana musi czekać na właściwy moment i stosowną okazję.
Z biegiem czasu dzieje się coś niezwykłego – w sercu Cécile kiełkuje uczucie do tajemniczego księcia, z którym została związana ślubem. Dziewczyna poznaje kolejne osoby, nawiązuje przyjaźnie i powoli uzmysławia sobie, że może być jedyną nadzieją dla mieszańców zniewolonych przez trolle czystej krwi. W mieście wybucha bunt. A Tristan, jej książę i przyszły król, jest jego tajnym przywódcą.
W miarę zanurzania się w świat skomplikowanych intryg politycznych podziemnego świata Cécile przestaje być córką prostego rolnika, staje się księżniczką, nadzieją całego ludu i czarownicą obdarzoną mocą dość potężną, by na zawsze zmienić Trollus, podziemne miasto.



Tytuł: Przewieszenie
Autor:Remigiusz Mróz
Wydawnictwo: Filia
Data premiery: 13.01.2016 r.

Czasami trzeba zrobić coś niewyobrażalnego.
Od pięciu stuleci trolle nie mogą opuszczać miasta pod ruinami Samotnej Góry. Więzi je klątwa czarownicy. Przez wieki wspomnienia o ich mrocznej i złowrogiej magii zatarły się w ludzkiej pamięci. Niespodziewanie pojawia się przepowiednia o związku, który złamie potężne zaklęcie. W Cécile de Troyes rozpoznano kobietę z przepowiedni. Zostaje więc porwana i uwięziona pod górą. Od pierwszej chwili w podziemnym mieście dziewczyna myśli tylko o jednym – o ucieczce. Trolle, które ją uprowadziły, są jednak inteligentne, szybkie i nieludzko silne. Porwana musi czekać na właściwy moment i stosowną okazję.
Z biegiem czasu dzieje się coś niezwykłego – w sercu Cécile kiełkuje uczucie do tajemniczego księcia, z którym została związana ślubem. Dziewczyna poznaje kolejne osoby, nawiązuje przyjaźnie i powoli uzmysławia sobie, że może być jedyną nadzieją dla mieszańców zniewolonych przez trolle czystej krwi. W mieście wybucha bunt. A Tristan, jej książę i przyszły król, jest jego tajnym przywódcą.
W miarę zanurzania się w świat skomplikowanych intryg politycznych podziemnego świata Cécile przestaje być córką prostego rolnika, staje się księżniczką, nadzieją całego ludu i czarownicą obdarzoną mocą dość potężną, by na zawsze zmienić Trollus, podziemne miasto.


Tytuł: Pozytywka
Autor: Agnieszka Lis
Wydawnictwo: Czwarta strona
Data premiery: 13.01.2016 r.

Gdy cichną weselne dzwony, nadchodzi proza życia.
Monika nie wierzy własnemu szczęściu. Wystawny ślub, którego zazdrości jej cała wieś, bogaty i przystojny mąż oraz wspaniałe życie w okazałej willi teściów na warszawskim Żoliborzu. Wielkie miasto otwiera przed dziewczyną nowe możliwości, ale kryje też wiele pokus. Coraz częściej ulega im Robert, który nawet w oczach żony przestaje być księciem z bajki. Młodych łączy jednak marzenie o dziecku. Gdy więc w wigilijny wieczór Monika ujawnia rodzinie wynik testu ciążowego, nic jeszcze nie zapowiada tragedii.
„Pozytywka” to słodko-gorzka opowieść o marzeniach, które potrafią się spełniać w zaskakujący sposób. O samotności pośród ludzi, którzy nie potrafią ze sobą rozmawiać. Wreszcie o stracie, która wyzwala najgorsze instynkty, ale też wielką siłę.


Tytuł: Złe dziewczyny nie umierają
Autor: Katie Elender
Wydawnictwo: Feeria Young
Data premiery: 13.01.2016 r

Alexis ucieka w fotografowanie i trzyma się na uboczu, jak niejedna nastolatka. Nie każdy jest urodzoną cheerleaderką. Zresztą jak się żyje z takimi rodzicami, nie ma w tym nic dziwnego. Młodsza siostra Alexis, trzynastoletnia Kasey, też jest specyficzna, z tym swoim zbzikowaniem na punkcie starych lalek. W sumie życie Alexis, choć trochę wyobcowane, nie odbiega od normy. Tak się przynajmniej wydaje...
Nagle sprawy wymykają się spod kontroli. Staje się jasne, że złowróżbne sygnały to był dopiero przedsmak prawdziwej grozy. Kasey zaczyna się zachowywać jeszcze bardziej niepokojąco niż wcześniej: jej błękitne oczy skrzą czasem zielonym blaskiem, pamięć odmawia jej posłuszeństwa, a słowa... słowa, które wypowiada, są żywcem wyjęte z dawnych epok. Kasey z radosnej kolekcjonerki lalek zmienia się w uosobienie zła. Dziwne rzeczy dzieją się też w domu. Drzwi otwierają się i zamykają, pchane niewidzialną ręką, woda sama się gotuje, klimatyzacja, choć wyłączona, przepełnia całe wnętrze chłodem.
Początkowo Alexis bierze te sytuacje za urojenia, ale wkrótce zdaje sobie sprawę, że wszystko dzieje się naprawdę i tylko ona może podjąć walkę z czającym się zagrożeniem i ratować siostrę. Tylko czy zielonooka potworna dziewczynka to wciąż ta sama osoba co wcześniej?


Tytuł: Zimowa opowieść

Autor: Jeanette Winterson
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data premiery: 13.01.2016 r

Jeanette Winterson podejmuje się interpretacji "Zimowej opowieści". Pisarka, która sama jest sierotą, opowiada historię Perdity, porzuconej dziewczynki. W książce Winterson pobrzmiewają echa dramatu Szekspira, jednak powieść rozgrywająca się w Ameryce i Londynie z czasów po kryzysie finansowym jest na wskroś współczesna. Pokazuje, że niezależnie od tego, jak bardzo ludzie się od siebie oddalają, to, co zostało zagubione, zostanie odnalezione.


Tytuł: Emma i ja
Autor: Elizabeth Flock
Wydawnictwo: Harpercollins
Data premiery: 13.01.2016 r

Ośmioletnia Carrie Parker jest podobna do innych dziewczynek w jej wieku. Lubi się bawić i marzy o dalekich podróżach. Jednak nawet bogata wyobraźnia nie pozwala jej uciec od dramatu w rodzinnym domu. Kiedyś w jej świecie panowały miłość, radość i spokój. Wszystko się zmieniło po tragicznej śmierci ojca. W domu rządzi teraz ojczym, który znęca się nad rodziną. Carrie chce uchronić przed nim młodszą siostrę, złotowłosą, łagodną Emmę. Wie, że na pomoc matki nie ma co liczyć. Udręczone do granic wytrzymałości dziewczynki nieświadomie prowokują serię wydarzeń, które prowadzą do nieuchronnej tragedii...


Tytuł: Opowiem o niej
Autor: Jolanta Guse
Wydawnictwo: Prószyński i Media
Data premiery: 19.01.2016 r

Losy, pragnienia i marzenia o miłości trzech kobiet uwikłane w burzliwą historię Polski.
Największą miłością Heleny był teatr. Najdotkliwiej przekonała się o tym jej córka. Choć Helena pragnęła stworzyć małej Glorii prawdziwy dom, nie potrafiła być matką. Marzyła o graniu wielkich ról na najświetniejszych scenach, a dziecko było tylko przeszkodą w drodze do sławy. Gloria, odtrącona przez mamę, całą swoją miłość przelała na babcię Różę – silną i kochającą kobietę, która przeżyła dwie wojny i powstanie warszawskie. Pani Róża stała się dla wnuczki najlepszą matką, najbliższą przyjaciółką i mentorką. To właśnie jej ciepłe i mądre słowa były dla dziewczynki otuchą w ciężkich chwilach. Czy jednak rady babci wystarczą, by Gloria odnalazła siebie i swoje szczęście?


Tytuł: Pięć sposobów na upadek
Autor: K.A.Tucker
Wydawnictwo: Filia
Data premiery: 12.01.2016 r.

Pyskata, z wiśniowymi końcówkami blond włosów, Reese Mackay popełniła tak wiele błędów w swoim dwudziestokilkuletnim życiu, że wie już o nich chyba wszystko. Gdy jej krótkotrwałe, gwałtowne małżeństwo kończy się złamanym sercem, decyduje, że nadszedł czas na zmiany. Przeprowadza się do Miami z zamiarem ponownego startu i nawet całkiem dobrze by jej szło, gdyby nie mega upokarzająca jednonocna przygoda w Cancún z blond ochroniarzem imieniem Ben. Dzięki Bogu, że udaje jej się wsiąść do samolotu i zostawić za sobą tę katastrofę.
Futbolowe stypendium i imprezy w bractwie z seksownymi laseczkami? To część planu czarusia Bena Morrisa. Rozwalone kolano, które przekreśla karierę profesjonalnego futbolisty? Zdecydowanie nieplanowane. Na szczęście w parze z jego świetnym wyglądem oraz magnetyzmem idzie jego umysł. Po trzech długich latach studiowania prawa i pracy jako ochroniarz w Pałacu Penny, jest gotów zacząć dorosłe życie – aż w pierwszy dzień swojej nowej pracy trafia do biura tej zwariowanej, seksownej dziewczyny, którą poznał w Cancún. Tej, o której nie potrafi zapomnieć.
Gdyby Ben naprawdę był mądrym facetem, to trzymałby się z dala od Reese. Ona jest pasierbicą szefa, który bardzo wyraźnie zaznaczył, że biurowy romans to podstawa do zwolnienia z pracy. Problem w tym, że Ben uwielbia kłopoty, zwłaszcza gdy są aż tak pociągające.



Tytuł: Dotrzymana obietnica
Autor: Jill Anderson
Wydawnictwo: Prószyński Media
Data premiery: 20.01.2016 r.

Zapadająca głęboko w pamięć, poruszająca opowieść o miłości wystawionej na najcięższą próbę.
W roku 2005 Jill Anderson stanęła przed sądem w Leeds, oskarżona o zabójstwo męża. Paul Anderson, 43-letni lingwista, od wielu lat cierpiał na zapalenie mózgowo-rdzeniowe oraz zespół ustawicznego zmęczenia, z powodu choroby kilkakrotnie usiłował popełnić samobójstwo. Pewnego dnia, korzystając z nieobecności żony, zażył śmiertelną dawkę leków. Po powrocie Jill powiedział jej, że „tym razem wziął dosyć”, i błagał, żeby nie wzywała pomocy. Uszanowała jego życzenie i - choć trawiona rozpaczą - pozwoliła mu odejść. Wkrótce potem doświadczyła na sobie surowości prawa: wielokrotnie przesłuchiwana, została pozbawiona paszportu i stanęła wobec perspektywy spędzenia nawet 15 lat w więzieniu. Jej historię śledziły media z całego kraju; choć ze względu na stan zdrowia nie mogła uczestniczyć we własnym procesie, ława przysięgłych jednogłośnie uznała ją za niewinną.
Ta książka to spisana przez Jill opowieść o nadzwyczajnej emocjonalnej wędrówce, elegancka i zarazem wstrząsająca. Suche stenogramy przesłuchań przeplatają się z historią miłości Paula i Jill, oraz z opisami wczesnych, szczęśliwych lat ich związku, kiedy jeszcze nie musieli stawić czoła koszmarowi choroby, na którą medycyna nie zna lekarstwa. Po lekturze tej zaskakująco szczerej książki czytelnik musi zadać sobie pytanie: „Co ja zrobiłbym na jej miejscu?”.



Tytuł: Mocniejsze uderzenie
Autor: Olivia Cunning
Wydawnictwo: Amber
Data premiery: 26.01.2016 r.

Gitarzysta Sinnersów, Brian Sinclair, zdobył wreszcie serce profesor Myrny Evans. Dziś biorą ślub. Lecz kiedy prowadzi się burzliwe życie rockmana, trzeba się spodziewać wszystkiego. Również tego, że coś może zniszczyć długo wyczekiwany dzień. I przerwać najbardziej namiętną noc poślubną...
Perkusita Sinnersów, Eric Sticks, pod wpływem impulsu postanawia wreszcie się ożenić - z uroczą i rezolutną operatorką dźwięku, Rebeką Blake. Lecz czy naprawdę może dać miłości swojego życia ślub jej marzeń? I czy Rebeka da Ericowi tę jedną rzecz, której mu brakowało, choć nawet sobie tego nie uświadamiał?
Powieści Olivii Cunning o Sinnersach to bestsellery New York Timesa. Czytelniczki Amazonu umieściły je wśród najlepszych książek erotycznych. Są sprzedawane są w setkach tysięcy egzemplarzy.



Tytuł: Fajna mama

Autor: Alicia Silverstone
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 26.01.2016 r.

Słynna amerykańska aktorka przedstawia kompleksowy przewodnik dla wszystkich kobiet, które pragną zajść w ciążę, urodzić zdrowe dziecko i wychować je na szczęśliwego człowieka. Alicia Silverstone dzieli się swoimi przeżyciami z okresu ciąży oraz pierwszych miesięcy życia jej ukochanego synka Beara.
Bazując na opiniach uznanych ekspertów i autorytetów w dziedzinie zdrowego odżywiania się oraz pediatrii, autorka udziela skutecznych i niezwykle ciekawych porad dotyczących naturalnych metod poczęcia, sposobów radzenia sobie z problemami zdrowotnymi pojawiającymi się w okresie ciąży, a także stosowania najlepszych technik porodowych. Dzieli się również swoją wiedzą o karmieniu piersią, wychowywaniu dzieci oraz ich prawidłowym żywieniu (książka obfituje w oryginalne przepisy na zdrowe wegańskie oraz wegetariańskie dania).
"Fajna mama" to niezastąpiony poradnik dla wszystkich rodziców, którzy chcą wychować swoją pociechę w duchu wegetarianizmu lub weganizmu oraz ekologicznego podejścia do życia.


 Kochani! Aby tradycji stało się za dość, pragnę życzyć Wam pomyślnie spędzonego 2016  roku! Niech ten rok będzie dla nas wszystkich udany nie tylko pod względem życia, ale i czytania <3 

22 komentarze:

  1. "Porwaną pieśniarkę" oraz "Pięć sposób na upadek" chcę przeczytać :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woah świetne wyniki! Gratuluję!
    Naprawdę "Wszystko pamiętam, tatusiu" wychodzi 7.01? Jestem w 100% pewna, że widziałam ją jakieś 2 tygodnie temu w markecie.
    Na mojej liście must have znajduje się "Pięć sposobów na upadek" ze względu na to, że napisała ją moja ukochana pisarka <3, a zastanawiam się nad "Złe dziewczyny nie umierają" oraz "Emma i ja". Musze też przeczytać dwa pozostałe tomy serii Hoover, bo z tym już pewien czas zalegam, ale najpierw muszę je kupić :D
    Życzę ci powodzenia w Nowym Roku i jeszcze lepszych wyników pod koniec stycznia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dziękuję! :)
      Sprawdziłam, i widzę, że masz rację ;) Ta zapowiedź tyczy się wersji kieszonkowej :)

      Usuń
  3. Gratuluję wyników! Są naprawdę obłędne! :) Ja chyba najbardziej czekam na "Ta dziewczyna" ( chociaż przede mną jeszcze druga część ).
    Pozdrawiam!
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej witam Cię u mnie na blogu :)

      Usuń
  4. Widzę kilka pokus dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkę Moniki Sawickiej na pewno przeczytam. Czekam na premierę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej interesują mnie "Ta dziewczyna", "Złe dziewczyny nie umierają", "Przewieszenie", "Pięć sposobów na upadek". Z tych co nie wymieniłaś "Armada", 3 tom "Królów przeklętych", 2 tom Parku Jurajskiego "Zaginiony świat". Jednak będę to musiała jakoś podzielić, bo inaczej zbankrutuję ;)
    Gratuluję wyników i życzę zaczytanego stycznia :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej czekam na Kurację Samobójców, której tu zabrakło :D
    Porwana Pieśniarka równie intrygująca. ;)

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A faktycznie o niej zapomniałam ^^

      Usuń
  8. Dodaję jeszcze Szklany Miecz Victorii Aveyard ♥

    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wyników, a z premier najbardziej interesuję się książką Sawickiej oraz pozycją "Emma i ja". Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawi mnie "Porwana pieśniarka" oraz "Złe dziewczyny nie umierają" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chase, Hoover, Jensen, Mróz, Lis, Elender, Guse, Tucker i Anderson muszą pojawić się u mnie. ;) Tyle tych zapowiedzi, kiedy my to przeczytamy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję serdecznie! :)
    Osobiście bardzo ciekawi mnie "Porwana pieśniarka" i mam nadzieję, że w najbliższym czasie ją przeczytam!

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/podaruj-mi-miosc.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam wcześniej zapowiedzi ''Wszystko pamiętam tatusiu'', ale po opisie jestem wstrząśnięta, więc koniecznie muszę przeczytać tę książkę! Po za tym najbardziej czekam na ''Pięć sposobów na upadek'' - poprzednie części bardzo mi się podobały, więc mam nadzieję, że ta również im dorówna ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)