maja 09, 2016

#1 - Ukryty sens tego posta ^^

Nie uwierzycie. Już w czerwcu zostanie wydana książka, która mnie intryguje. Wydawnictwo Burda Książki,aby pomęczyć czytelników, zorganizowało intrygującą akcję z zapytaniem :

"KTO JEST AUTOREM KSIĄŻKI, KTÓREJ NIEDOKOŃCZONĄ OKŁADKĘ PRZEDSTAWIAMY?"

Słuchajcie, wspólnie musimy odgadnąć tę zagadkę :D
Jestem bardzo ciekawa waszych idei co do tej lektury! 

Jak myślicie, czy to będzie horror, thriller czy może inny gatunek? Napisana książka jest przez naszego rodaka, czy zagranicznego autora? 


Kochani komentujcie ponieważ dla aktywnych osób mam przygotowaną NIESPODZIANKĘ :D
Już w piątek powiem Wam co zyskacie udzielając się w każdym poście ukazanym pod nazwą " Ukryty sens tego posta ^^" 



 To jak, kto się pokusi i odpowie (mniej lub bardziej precyzyjnie) 
KTO JEST AUTOREM KSIĄŻKI, KTÓREJ NIEDOKOŃCZONĄ OKŁADKĘ PRZEDSTAWIAMY?


fragment okładki


Życzę Wam miłej burzy mózgu i .... do dzieła! Każdy twój komentarz zbliża Cię do celu :D 

23 komentarze:

  1. Podejrzewam jakiś kryminał lub thriller i stawiam na Jo Nesbo lub Tess Gerritsen. :p Takie luźne skojarzenie bez znajomości zagranicznych wydań książek wyżej wymienionych autorów. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak podejrzewam ale nie jestem pewna :D

      Usuń
  2. Jejku, niedawno tę okładkę widziałam! Wydaje mi się, że to był polski autor...
    Jak sobie przypomnę (lub odnajdę, co jest bardziej prawdopodobne), to tu wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Chciwość'' Marty Guzowskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam odpowiedź na innym blogu, sprawdziałam w zapowiedziach i faktycznie się zgadza.

      Usuń
    2. O, właśnie! Wiedziałam, że polskie nazwisko :)

      Usuń
    3. A jak myślicie, czy ta lektura będzie godna uwagi? ;)

      Usuń
    4. Szczerze mówiąc tytuł nie wiele mówi, ale może to być thriller psychologiczny i na prawdę godny uwagi.

      Usuń
    5. Mam taką nadzieję. Chętnie go poznam :)

      Usuń
    6. Tak myślałam, że to kryminał. Chętnie przeczytam ;)

      Usuń
    7. Kryminał? Super! :)

      Usuń
  4. Na bank jest to "Chciwość" Marty Guzowskiej. Ostatnio natknęłam się na tę okładkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na okładkę, stawiałabym na polskiego autora, ale jakoś nie jestem pewna, czy to wydawnictwo na takowych stawia. Co do gatunku, pewnie kryminał, thriller, horror ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To "Chciwość" Marty Guzowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy waszym zdaniem, jest to ciekawa lektura? ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo tytuł odgadnięty ! to nic. Wydaje mi się, że będzie to jakiś thriller. Mam nadzieję, że będzie mieć ciekawe wnętrze. Daj znać w recenzji, jeśli go przeczytasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że będzie to thriler albo horror :) Zapraszam do siebie http://ksiazkowyswiatmoniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj troszkę się spóźniłam, tytuł już odgadnięty. Ale jak widzę nie odpowiedziałabym poprawnie na zagadkę. Jedyne na co mogę liczyć, to że książka będzie typowym thrillerem lub kryminałem, który bez problemu wpasuje się w mój gust czytelniczy.
    A co do "Mistrza" to uważam, że mając go na półce można się skusić, ale zakup książki to marnowanie pieniędzy.
    Pozdrawiam- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Okładka taka w stylu kryminalnym, to dobrze, będzie co czytać;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jedną książkę Guzowskiej na półce, ale jeszcze nie czytałam. Może więc skuszę się na ten tytuł jak się pojawi :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, chyba już nie ma osoby, która nie wiedziałaby, cóż to za książka :) Również jestem nią szczerze zainteresowana i niecierpliwie czekam na jej premierę! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę karty odkryte, cóż kupić i ocenić :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)