sierpnia 07, 2017

#Podsumowanie Lipca + zapowiedzi

Wakacje w pełni, a to oznacza, że mamy już sierpień! Lipiec minął naprawdę szybko. Przeczytałam w nim kilka interesujących książek, które bardziej lub mniej mnie oczarowały. Cieszę się bardzo, że pomimo wakacji, wciąż do mnie zaglądacie :) To miłe Was tu widzieć.
 W tym miesiącu czeka nas wiele interesujących powieści, na które jak najbardziej czekam. Dajcie znać, które zapowiedzi chętnie przeczytacie :)


Podsumowanie Lipca:
Liczba wyświetleń: 153687  (było 150037 odwiedziliście mnie 3650  razy)
Liczba komentarzy: (było 8221)
Liczba obserwatorów: 396 (było 397)
Liczba przeczytanych książek: 7
Liczba opublikowanych recenzji: 5
Liczba recenzji przedpremierowych: 0
Liczba recenzji oczekujących na napisanie: 5
Liczba opublikowanych postów: 8

 ZAPOWIEDZI ♥



Tytuł: Bez uczuć
Autor: Mia Sheridan
Wydawca: Otwarte
Data premiery: 02 sierpień 2017 r.

Tytuł: Dziewczyn z Brooklynu
Autor: Guillaume Musso
Wydawca: Albatros
Data premiery: 02 sierpień 2017 r.

Tytuł: We wspólnym rytmie
Autor: Jojo Moyes
Wydawca: Między słowami
Data premiery: 02 sierpnia 2017 r.




Tytuł: Uwiedź mnie
Autor: Abbi Glines
Wydawca: Pascal
Data premiery: 09 sierpnia 2017 r.

Tytuł: Ubuntij
Autor: Heather Trott
Wydawca: Kobiece
Data premiery: 09 sierpnia 2017 r.

Tytuł: Wszechświat cię spiera
Autor: Gabrielle Bernstein
Wydawca: Kobiece
Data premiery: 10 sierpnia 2017 r.




Tytuł: To, co zostawiła
Autor: Ellen Marie Wiseman 
Wydawca: Kobiece
Data premiery: 11 sierpnia 2017 r.

Tytuł: Milion odsłon Tash
Autor: Kathryn Ormsbee
Wydawca: Otwarte
Data premiery: 16 sierpnia 2017 r.

Tytuł: Hard
Autor: Eve Jagger
Wydawca: Kobiece
Data premiery: 17 sierpnia 2017 r.





Tytuł: Dalila
Autor: Jason Donald
Wydawca: Kobiece
Data premiery: 24 sierpnia 2017 r.


24 komentarze:

  1. Książka Jojo Moyes oraz Milion odsłon Tash mnie kuszą :) a tak poza tym to z sierpniowych nowości poluję na Fałszywy pocałunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i ja poznam kilka powieści z nowości :)

      Usuń
  2. Gratuluję udanego miesiąca. A nowości kuszą i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję świetnych lipcowych wyników! Jeśli chodzi o premiery sierpniowe to najbardziej czekałam na Bez uczuć, niestety trochę się zawiodłam. Interesuje mnie jeszcze We wspólnym rytmie, może sięgnę po nią w najbliższym czasie.
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze ich nie poznałam, więc póki co nie mogę się o nich wypowiedzieć :)

      Usuń
  4. Jojo Moyes jak zwykle mnie kusi :) Dawno też nie czytałam żadnej książki Musso, a kiedyś go uwielbiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sierpniowe premiery bardzo kuszą, to prawda :)
    Ja jestem tak zawalona zaległościami, że nawet ie patrzę co ciekawego się pojawi na półkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też, ale nowości mnie bardzo kuszą :]

      Usuń
  6. Jestem ciekawa książki "Milion odsłon Tash" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników :) A co do zapowiedzi,to z chęcią przeczytałabym każdą z prezentowanych przez Ciebie książek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mogę się doczekać aż przeczytam bez uczuć mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zabieram się za lekturę "Ta, co zostawiła" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Bez uczuć już jest moje i wkrótce na pewno przeczytam :D A poza tym niewiele nowości mnie interesuje.
    Gratuluję świetnego lipca i życzę powodzenia w sierpniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę kilka interesujących tytułów, ale najbardziej przypadła mi do gustu "Dziewczyna z Brooklynu", uwielbiam Musso :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyników i życzę zaczytanego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)