grudnia 29, 2017

"Między życiem a życiem" Jessica Shirvington

Jest inna niż wszyscy.
Od kiedy pamięta, żyje podwójnie.
Co 24 godziny następuje przeskok z jednego życia do drugiego, z jednej tożsamości do drugiej, z bogatego Wellesley do skromnego Roxbury.
Sabine z Wellesley ma wszystko, czego tylko pragnie. Imponujące przyjaciółki, drogie ciuchy, rewelacyjne stopnie w szkole i chłopaka, którego wszyscy jej zazdroszczą. Przyszłość wygląda różowo.
Sabine z Roxbury ma niezamożnych rodziców i wykolejonych przyjaciół – a kiedy jej tajemnica wychodzi na jaw, perspektywy jeszcze mocniej się zawężają. Lecz dzięki temu spotyka Ethana. Jest wspaniały, intrygujący, przyprawia o zawrót głowy.
Powieść Jessici Shrivington – pasjonująca, zabawna, skłaniająca do wzruszeń – to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy choć czasem myślą, że jedno ułożone życie zdecydowanie im nie wystarcza. Zobaczcie, co mogłoby się stać, gdyby wasz sen o podwójnej tożsamości nabrał rzeczywistych kształtów... *

"Zmiany czasem onieśmielają. Ale nie ma sensu trzymać się czegoś kurczowo tylko dlatego, że przeraża nas perspektywa skoku naprzód. Kiedy człowiek się odważy, raczej rzadko ogląda się wstecz. Trzeba tylko trafić na właściwy moment."
Od samego początku czułam, że książka jest godna uwagi. Bardzo miło i pozytywnie mnie zaskoczyła. Jest lekka, nieprzewidywalna, a opis doskonale oddaje całość tajemniczej akcji. Autorka doskonale zaciekawia swoją bohaterką. Przejście pomiędzy dwoma światami, gdzie nasza Sabine żyje w dwóch rzeczywistościach, oddaje pozytywny akcent lekturze. 
Pani Jessica stworzyła lekturę o wspaniałym pomyśle. Książka od samego początku stała się moją ulubienicą. Główna bohaterka jest taką dziewczyną którą da się lubić od samego początku. Historia jaka ją spotkała doskonale oddaje jej charakter - niepowtarzalny humor oraz cięty język. Nie w sposób jest nie polubić Sabine. 
"Bo niektóre rzeczy są tak prawdziwe, że czuje się to dogłębnie. Gdziekolwiek pójdziesz, one pójdą z tobą. Wszędzie."
Dodatkowym atutem w powieści jest pojawiający się w akcji chłopak. Ten to dopiero miesza w akcji! Myślałam, że przejrzałam go od samego początku, lecz pomyliłam się. Przy tym chłopaku mamy zwrot o trzysta sześćdziesiąt stopni. 
Lekturą można się bardzo pozytywnie zaskoczyć. Wątpię, że ktokolwiek odkryje co kryje się pod tą historią. 

Książka jest tą do której wraca się co jakiś czas. Jest jedną z tych przyjemnych i pięknych. Nie wiedziałam czego się po niej spodziewać. Urzekła mnie całkowicie. Wierzę, że nie jestem jedyną jej fanką. Gorąco polecam. 

Moja ocena:
10/10


Wytyczne książki:
Wydawca: Dreams
Autor: Jessica Shirvington
Tytuł oryginalny: Between lives
Seria/tom: -
Data premiery: 11 maja 2015 r.
Ilość stron: 288
Kategoria: dla młodzieży, fantastyka,
Cena detaliczna: 34,90 zł

15 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zaciekawiłaś! Chętnie przeczytam tę powieść, myślę, że mi się spodoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że mnie mocno zachęciłaś. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej książce, ale chętnie to zmienię. Może mi się spodobać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też ta książka się podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno temu ją czytałam, ale pamiętam, że nie byłam jakoś specjalnie zadowolona. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jak książka szalała na blogosferze, choć mam ją w planach do tej pory jeszcze nie miałam czasu przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opis nie powiem, bardzo ciekawy. :) Kiedyś pewnie ją przeczytam, więc zachowam ją w pamięci. :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam w planach,a potem zapomniałam :(

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)