grudnia 28, 2017

#Stosik ostatni w tym sezonie ♥


  • "Fashion Victim. Zbrodnia w świecie mody" Corrie Jackson, Egzemplarz otrzymałam dzięki Wydawnictwu W.A.B. Jest to thriller, a jak wiadomo, rzadko kiedy czytam taką tematykę. Mimo jednak tego, chętnie skuszę się na tę tematykę :)  Premiera już 17 stycznia 2018 r. :)
  • "Turbulencja" Whitney Gracia Williams, Lektura od Wydawnictwa Kobiecego. Przeczytana jednym tchem ♥ 
  • "Przebudzenie Olivii" Elizabeth O'Roark, Jak wyżej. Lektura wspaniała! Przeczytana szybko. Bardzo imponująca. Mnie zachwyciła ♥
  • "Świąteczne marzenie" Amanda Prowse, Jak wyżej. Lektura w trakcie czytania. W sam raz na zimowy czas. ♥
  • "MMA Fighter. Przebaczenie" Vi Keeland, Kolejna powieść od Wydawnictwa Kobiecego. Lubię bardzo tę serię, i każdemu gorąco polecam :)


Ostatni stosik w tym roku. Tym razem niewielki, ale mimo to czas jaki należy mu poświęcić, jest duży :D Czytaliście coś z tych pozycji? 

16 komentarzy:

  1. Najbardziej ciekawi mnie Turbulencja

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Świąteczne marzenie":) świetna książka w sam raz na zimowy/świąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie ciekawi Przebudzenie Olivii. Zapoznałam się też z twórczością Keeland, więc z chęcią mogłabym się skusić i na tę pozycję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco! Strasznie polubiłam tę książkę :)

      Usuń
  4. Świetny stosik, każdą z tych książek chętnie bym przeczytała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam nic z Twojego stosiku, ale mam nadzieję, że w 2018 uda mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe tytuły na stosie, którymi sama jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę nabytków, nie czytałam ich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiają mnie książki Vi Keeland, bo wszyscy wychwalają, a w sumie lubię takie klimaty. Może kiedyś się skuszę :) Świetny stosik! Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)