grudnia 04, 2017

"Sexy Bastard. Cash" Eve Jagger

Kiedy Cash Gardner widzi kobietę, od razu wie, czego by się napiła i co mógłby z nią robić w łóżku. Ten najgorętszy barman w Atlancie ma perfekcyjnie opanowane dwie umiejętności – serwowanie kolorowych drinków i dziki seks.
Młoda i ambitna prawniczka Savannah szuka prawdziwej miłości. Gdy wchodzi do baru Altitude, od razu wpada w oko Cashowi, który nie marnuje czasu i od razu zaczyna z nią śmiało flirtować. W końcu to dla niego codzienność.
Mimo ostrzeżeń ze strony przyjaciół, Savy daje się ponieść pokusie i szybko przekracza granice, które sama sobie nakreśliła. W miarę rozwoju tej nietypowej relacji Cash stara się ukryć przed nią swój sekret z przeszłości. Czyżby zaczynało mu na niej zależeć? *

"Do dwóch rzeczy w życiu należy podchodzić ostrożnie: do koktajli i do kobiet. Jeśli przegniesz z czymś w towarzystwie kobiety, skończysz na dworze w samych bokserkach – uwierz mi, to nie jest fajne. Wstrząśnij koktajl zbyt mocno, a zabijesz jego smak. Gdy jednak wszystko zadziała, jak należy, będziesz trzymał w rękach magię. "
Po pierwszej części z tej serii, przyszła kolej na drugą część. Od razu po otrzymaniu powieści wzięłam się za jej czytanie. Nie pomyliłam się co do twórczości autorki. Po raz kolejny porwała mnie w bardzo rzeczywisty oraz przekonujący sposób. Dała nam bohaterów, przy których nie ma nudy.  Tym razem na pierwszy plan wysunął się przystojny barman, Cash oraz prawniczka Savannah. Oboje dzieli wiele, lecz łączy smykałka do tajemnic. Ich jutro zostało zaplanowane przez ich widma przeszłości i tylko od nich zależy, czy uda się im je przezwyciężyć. 

Cash jest typowym barmanem, który nie odpuszcza żadnej kobiecie. Jest przystojny, ma niepohamowany humor oraz czar. Każda kobieta jest w stanie mu ulec. Każda, oprócz Savanny. Kobieta pomimo złamanego serca nadal poszukuje tego jedynego. Jest spełnioną pracoholiczką, której do pełni szczęścia brakuje kochającego męża. Nic więc dziwnego, że dziewczyna nie chce angażować się w romans z Cashem. Kobieta chce czegoś więcej niż tylko jedna noc, a każdy kto zna Casha wie, że jego nie stać na nic więcej. 
 Chłopak skrywa jednak pewną tajemnicę, która ukrywa jego prawdziwą naturę...
"Nie ma powrotu. Nie, skoro całe biuro już wie. Jeśli miałam jakieś wątpliwości co do naszej relacji, dzisiaj przekroczymy ostatecznie granicę. Wóz albo przewóz. Może wszystko zniszczę, jednak muszę podjąć to ryzyko"
Osobiście uważam, że książka jest świetna. Czyta się ją szybko, z wielkim zainteresowaniem oraz zaangażowaniem. Humor Casha udziela się każdemu. Bohaterzy, podobnie jak w pierwszej części, są wykreowani na bardzo realne postacie. Bardzo rozluźniłam się przy tej lekturze. Te trzysta stron przesiąknęło mi bardzo szybko przez czytelnicze zmysły. Takiej powieści było mi trzeba.

 Z niecierpliwieniem czekam na kolejną powieść z serii Sexy Bastard. Autorka czaruje swoim stylem oraz chrapką na dobrą fabułę. Akcja w powieści ani chwili nie nudzi i tym samym książkę czyta się raz,dwa! Nuda jest tutaj nie straszna. Efektem pozytywnym może być to, że uśmiech ani przez chwilę nie schodził z moich ust. Jestem na tak, jeśli chodzi o takie opowieści!

Moja ocena:
8/10

Wytyczne książki:
Wydawca: Kobiece
Autor: Eve Jagger
Tytuł oryginalny:
Seria/tom: Sexy Bastard
Data premiery:
Ilość stron: 322
Kategoria: romans, erotyk
Cena detaliczna: 39,90 zł

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Kobiece. Zastrzegam, że moja opinia jest całkowicie subiektywna.


*Opis wydawcy.

18 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie czytałam poprzedniej części.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu nie skusić się, gdy jest taka okładka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to samo pomyślałam gdy ją zobaczyłam :D

      Usuń
  3. Planuję wkrótce zabrać się za tę serię. Jestem ciekawa czy i mnie wciągnie ta historia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie ja bym taką okładkę do domu przyniosła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro tobie się podobała to raczej i mi powinna przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kusi mnie ta seria jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam poprzedniej części, ale nie za bardzo ciągnie mnie to tej 'serii'. Mojej mamie by się bardzo spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie jestem po połowie pierwszej części i muszę przyznać, że początek mi się nie podobał. Taki nieprawdopodobny i sztuczny. Jednak im dalej czytałam, tym bardziej mi się podobało. I na pewno przeczytam dalsze części. Uwielbiam tych facetów :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)