marca 06, 2018

"Magiczna iskra" Kajsa Ingemarsson

Czy znasz to uczucie, gdy masz wrażenie, że wszyscy naokoło mają w życiu pasję, a ty wciąż starasz się znaleźć swój cel? Wydaje ci się, że bezgraniczna kreatywność jest cechą, która jest zarezerwowana wyłącznie dla nielicznych artystycznych dusz? Odłóż stertę oklepanych poradników psychologicznych na bok i zajrzyj do „Magicznej iskry” – przełomowego przewodnika dla wszystkich nieśmiałków, którzy chcą wyciągnąć ręce po więcej.
Kajsa Ingemarsson tłumaczy, jak przełamać monotonię oraz brak wiary w siebie i otworzyć się na wszelkie inspiracje. Niczym najlepsza przyjaciółka, trafnie opisuje twoje wewnętrzne przemyślenia. Znajdziesz w niej krótkie, z życia wzięte historie oraz piękne ilustracje, dzięki którym znajdziesz w sobie kreatywność oraz obudzisz nowe myśli, które poprowadzą cię dalej w głąb tajemnicy, jaką w sobie kryjesz.
Właśnie nadszedł czas na realizację twoich marzeń. Ten przewodnik nie tylko pomoże ci uświadomić sobie, że masz w sobie magiczną iskrę energii, ale także nauczy, jak ją wykorzystywać każdego dnia!       

"Kiedy się rozwijamy, przesuwamy się do granic tego, co jest nam znane."
Spontanicznie sięgnęłam po tę lekturę. Chciałam przeczytać jakiś poradnik, coś podnoszącego na duchu. Lektura trudzi się na temat kreatywności, motywuje do działań własnych. Podzielona jest na 7 rozdziałów, w których umieszczone są podrozdziały pomocnicze dla czytelnika. Skupiamy się w obrębie naszych zalet i wad. Lektura podpowiada nam co nieco na temat rozwijania swoich kompetencji oraz poddaje nam pomysły na ich kreatywne wykorzystywanie. 

"W baśniach na całym świecie używa się magii do tworzenia, ale baśnie i postaci są właściwie jedynie obrazem naszej magicznej zdolności."
Podoba mi się styl pisany powieści. Czyta się ją łatwo, jest przejrzysta. Dodatkowym plusem jest fantastyczna szata graficzna. Piękne zdjęcia pobudzają naszą wyobraźnię. Dodatkowo, litery w powieści są dostosowane do komfortowego czytania. Nie przeszkadzała mi ich niewielka wielkość, mam więc nadzieję, że Wam również nie sprawią one kłopotu.  

Jak dla mnie lektura jest wrażliwa oraz wartościowa. Ma w sobie pozytywne nastawienie, a to lubię! Kreatywność jest cechą bardzo ważną w życiu człowieka. Bez niej, człowiek jest nijaki. Jeśli chcecie się nieco więcej dowiedzieć o tym jak ją u siebie rozwijać, koniecznie poznajcie tę lekturę. 

Moja ocena:
8/10 

Wytyczne książki: 
Wydawnictwo: Kobiece 
Autor: Kajsa Ingemarsson
Tytuł oryginału: Den Magiska Gnistan –vägen till ett kreativt liv
Seria: Trylogia Droga Serca 
Ilość stron: 261
Premiera: 08.02.2018 r.
Cena detaliczna: 44,90 zł

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwo Kobiece. Zastrzegam, że moja opinia jest całkowicie subiektywna.



*Opis wydawcy.

8 komentarzy:

  1. Nie jestem do niej za bardzo przekonana, ale może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kreatywności czytałam już wiele. Ale chętnie jeszcze coś poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowałaś mnie tym poradnikiem, myślę, że się w niego zaopatrzę. Potrzebuję kopa do działania ostatnio. :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)