czerwca 24, 2018

"Pożądanie" Helen Hardt

Pozostawiona przez narzeczonego przy ołtarzu Jade Roberts szuka pocieszenia na ranczu swojej najlepszej przyjaciółki. Jej upokorzenie jest wciąż żywe, więc nie spodziewa się, że jej serce zabije mocniej dla kogokolwiek. Lecz gdy powściągliwy brat Marjorie, cudowny kowboj z Gór Skalistych, całuje ją po raz pierwszy, pękają wszystkie tamy.
Talon Steel jest rozbitkiem, który nigdy w pełni nie wyleczył się z traumy, jakiej doznał w dzieciństwie. Żyje, biorąc od kobiet to, co mu dają, i nie oferując nic w zamian. Do chwili gdy w jego życiu pojawia się Jade - piękna, słodka i gotowa. Jego pragnienie, by ją mieć, przeradza się w pożądanie, które - jak się obawia - nigdy nie zostanie zaspokojone.
Iskrzącą namiętność prześladują dawno pogrzebane sekrety, które mogą doprowadzić do rozstania. Czy miłość zwycięży?*

"Czułość. Okazywała mi czułość. A ja nie zasługiwałem na czułość. Nie chciałem czułości."
Lektura jest słodko gorzką opowieścią o miłości, która zaczyna kiełkować pomiędzy Jade i Talonem. Niestety ich historia nie jest łatwa. Czytelnik nie dostaje przesadnie słodkiej i naiwnej historii, lecz ma do czynienia z powieścią, która jest skomplikowana oraz trudna. Fabuła książki ma mocno pomieszane wydarzenia. Bohaterzy niosą na swoich barkach ciężar przeszłości, który charakteryzuje ich teraźniejszość w ten a nie w inny sposób. 

Wszystko zaczyna się dość niecodziennie. Jade zostaje porzucona na ślubnym kobiercu, tym też opuszcza znane sobie miasto i podąża na ranczo, gdzie pragnie zacząć życie od nowa. Przypadkowo dziewczyna poznaje brata swojej najlepszej przyjaciółki, który ją intryguje. Na pierwszy rzut oka mężczyzna jest surowy, wycofany oraz sceptyczny. Jego siostra sądzi, że winą jego zachowania jest wojna w Iraku, w której brał udział jako żołnierz Amerykański. To nie jest jednak główny powód jego zachowania.W życiu Talona zapanował chaos, którą spowodowały tragiczne fakty z dzieciństwa. Co takiego wydarzyło się w jego życiu?

Osobiście jestem pod wielkim wrażeniem tej powieści. Czytanie jej było dla mnie przyjemnością. Już nie mogę się oprzeć i sięgam od razu po II tom! Książka jest bardzo wstrząsająca, nie wiemy do samego końca, jaki sekret ukrywa Talon. Domyślamy się jednak, że jest to coś okrutnego. Jedynie niewielkie wspomnienia, które mężczyzna ukazuje podczas snu, dają czytelnikowi zalążek jego tajemnicy. Bohaterzy w powieści są świetnie wykreowani, stapiają się z fabułą w sposób naturalny, nienachalny. Bardzo ich polubiłam. Zaciekawiła mnie ich historia oraz strasznie cierpiałam, gdy okazało się, że to już koniec tomu I. Mam jednak przy sobie drugą część, co mnie raduje. Już dawno tak wciągającej powieści, z tematyki romansów, nie miałam u siebie na półce. 

"Jego mur trzymał się mocno, a on pozwalał mi go przekraczać tylko wtedy, gdy uprawialiśmy seks."

Jeśli zaś chodzi o język i styl autorki, to oczywiście jest on na najwyższym poziomie. Książkę czyta się raz dwa. Nie czułam przy niej zmęczenia. Przy pierwszym przysiadzie do niej, lekturę przeczytałam od początku do końca. Nie zauważyłam u niej wad. Jedynie zachowanie Talona doprowadzało mnie niekiedy do załamania i powtarzałam sobie w duchu "Talon nie! Jak możesz?". Wiem jednak, że to co skrywa przed światem jest dla niego straszne. Z wielkim oczekiwaniem czekam na dalszy ciąg wydarzeń.

Lekturę polecam wszystkim miłośniczkom romansów i dramatów. Spodoba Wam się jej charakter oraz duża dawka emocji. Jestem w niej zakochana. Wam wszystkim również przypadnie do gustu. Przeczytajcie jak najszybciej!

Moja ocena:
9/10

Wytyczne książki:
Wydawca: Edipresse Książki
Autor: Helen Hardt
Tytuł oryginalny: Craving
Seria/tom: Saga Braci Steelów/I
Data premiery: 18 kwietnia 2018 r.
Ilość stron: 287
Kategoria:  romans, erotyk, dramat
Cena detaliczna: 39,90 zł


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Edipresse Książki. Zastrzegam, że moja opinia jest całkowicie subiektywna.

10 komentarzy:

  1. Ja tym razem podziękuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Romans i dramat - może być ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej mega mnie zaciekawiłaś! Zaraz lecę tę książkę znaleźć na lubimyczytac. :D Mam wielką ochotę ją przeczytać. :)
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie przyglądałam się mocniej tej książce, bo po okładce wnioskowałam, że to kolejny pusty erotyk bez fabuły. A chyba jednak jakąś głębię ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że często okładki nie oddają piękna książki ;)

      Usuń
  5. Nie miałam w planach tej serii i wydaje mi się nawet, że czytałam już jej negatywne opinie. Jednak zaintrygowałaś mnie, więc będę miała ją na uwadze. Lubię romanse poplątane z dramatem, więc możliwe, że i mnie się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie romanse i z wielkim entuzjazmem Ci ją polecam :)

      Usuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)