czerwca 30, 2018

#Stosik maj/czerwiec

 Kolejny stosik na blogu. Tym razem są to pozycje, które otrzymałam do recenzji w maju oraz w czerwcu. Na przełomie tych dwóch miesięcy, starałam się powieści poznać i je zrecenzować. Satysfakcjonuje mnie wynik, który zdołałam uzyskać. Jedynie 3 książki wciąż czekają na przeczytanie. Oczywiście zabieram się teraz za nie, w te piękne letnie wieczory.
 Koniecznie dajcie mi znać co sądzicie o pozycjach, które przedstawiam poniżej. Czy któreś z nich już przeczytaliście bądź macie w planach? 



  • "Znajdź mnie" Laurelin Paige, Powieść zakupiona na Warszawskich Targach Książki. I część mi się podobała, więc nie potrafiłam się oprzeć i nie zakupić tej części. 
  • "Miłość i inne zadania na dziś" Kasie West, Uwielbiam powieści tej autorki. Nic więc dziwnego, że po jej lektury sięgam w ciemno. Powieść otrzymałam dzięki współpracy z Wydawnictwem Feeria Young. Jak dla mnie, lektura ciekawa i w sam raz na lato!
  • "Fallen Crest. Rodzina" Tijan, Kolejna część znanej i lubianej przeze mnie serii, którą poznałam dzięki uprzejmości Wydawnictwa Kobiecego. Ciekawa seria, którą chce się czytać! ♥
  • "Kane" i "Aideen" L.A.Casey, Powieści uwielbiam ze względu na bardzo ciekawą i barwą historię, która łączy braci oraz ich kobiety. Te części podobały mi się bardzo, ponieważ tyczą się ciekawych wydarzeń odkrywających się w życiu lubianych przeze mnie bohaterów. 
  • "Twardziel" Laurelin Paige, Barwna historia, polecana przeze mnie ze względu na swój łatwy język oraz ciekawą historię. Gorąco polecam. 
  • "Broken Silence 2" Natasha Preston, Po fenomenalnej części I, która utkwiła w moich myślach na długo, z wielkim entuzjazmem zabrałam się za tę część. Nie zawiodłam się, chociaż dostrzegłam w niej kilka wad. Mimo jednak tego, serdecznie zachęcam do przeczytania. 
  • "Perłowa dama" Aleksandra Polak, Lubię tę serię, która jest autorstwa polskiej autorki. Jestem zachwycona jej historią oraz barwnymi bohaterami.
  • "Umysł" Audrey Carlan, Ta powieść póki co jeszcze przede mną :D
  • "Gdy upadnę" J.Daniels, Jak wyżej.
  • "Zmysłowa dama" Meredith Wild, Powieść przeczytana, niebawem ukaże się recenzja na blogu. Póki co, nic nie zdradzam ;)
  • "Pożądanie" Helen Hardt, Bardzo interesująca lektura. Zaciekawiła mnie, zwłaszcza jej zakończenie. Mam już u siebie tom II i już niebawem biorę się za jego poznanie. 
  • "Nieznośny ciężar tajemnic" Samantha Young, Uwielbiana przeze mnie autorka i jej nowa lektura. Bardzo lubię jej powieści, ta jest wciąż przede mną :)

I jak się mają pozycje ukazane w stosiku do waszego gustu? Coś już przeczytaliście? Jak oceniacie? 

18 komentarzy:

  1. Znajdź mnie i Nieznośny ciężar tajemnic mam w planach czytelniczych. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. To masz świetne tempo, skoro prawie wszystko przeczytałaś. Chętnie podkradłabym niektóre tytuły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki. Osobiście uważam, że tempo mam osłabione ostatnio :D

      Usuń
  3. No nieźle, nieźle. Ja akurat z tych książek nie czytałam nic, ale może cos tam w rece wpadnie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Ci się kilka z pozycji spodoba ;]

      Usuń
  4. O, tę Kasie West też mam, ale jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość z nich chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście dużą część polecam, o czym możesz przeczytać na blogu :)

      Usuń
  6. Gratuluję udanego wyniku. Najważniejsze, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale też chyba każdą z nich chętnie bym przeczytała. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  8. Większość kojarzę, ale nie mam w najbliższych planach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej wiem o co chodzi, ja sama muszę niestety ograniczyć czytanie większości książek ;d

      Usuń
  9. Świetny stosik :) Najbardziej zazdroszczę "Nieznośny ciężar tajemnic", bo ja również uwielbiam autorkę a tego tytułu jeszcze nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznaj koniecznie ♥ Ja za autorką również przepadam ♥

      Usuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)