czerwca 25, 2018

''Story of Bad Boys 2" Mathilde Aloha

Poznaj dalsze losy bohaterów „Story of Bad Boys”: nieśmiałej, ale pełnej temperamentu Lili, ujmującego Evana i obcesowego, skrywającego głęboko swoje prawdziwe uczucia Camerona oraz ich przyjaciół… i wrogów.
Lili chyba już nigdy nie zazna spokoju. Co prawda coraz lepiej jej się mieszka z Evanem i Cameronem, ale przeszłość wciąż depcze jej po piętach, a intrygi w najbliższym otoczeniu plączą jej losy i prowadzą na manowce... Czy wśród tylu kłopotów i zmartwień napięcie miedzy nią i Camem ma szansę zamienić się w uczucie?
W dodatku na horyzoncie wciąż majaczy Jace. To on spowodował wypadek, który zepchnął jej przyjaciółkę w śpiączkę. Czy i Lili może teraz zagrozić?                            

"- Niepotrzebnie... - zaczyna. Nie chce numeru tej dziewczyny. Natychmiast odczuwam wielką ulgę. Koniec zdania odbiera mi jednak głos i wprawia mnie w zakłopotanie.
- ... już go mam."
Przyszedł czas na poznanie dalszych losów bohaterów, których bardzo polubiłam z poprzedniego tomu. Dotyczy to trójki młodych ludzi, którzy poznali się przez przypadek. Mianowicie powracamy do historii Lilii, Evana oraz Camerona. Wszyscy troje podążają ścieżką rozwoju kariery, studiując w Los Angeles. Omyłkowo, Lilii zamieszkuje z chłopakami w akademiku, poznając tym samym ich przyjaciół oraz  zaczyna uczuć się życia studenckiego. 

Tak jak wspominałam przy tomie I, jestem bardzo na tak, jeśli chodzi o tę historię. Jest niecodzienna, nienachalna. Czytanie jej jest bardzo łatwe oraz przyjemne. Nie czułam w niej obłudy, zbyt wielkiego zamętu. Szczerze mówiąc mocno pochłonęła mnie, obdarowując zaskakującą fabułą. Byłam mocno pod wrażeniem niespodziewanych wydarzeń odgrywających się w poniższej lekturze. II tom rozwija wątek pomiędzy Lilią oraz Cameronem. Dostrzegamy łączące ich uczucie, lecz nie wszystko jest piękne, jakby nam się wydawało. 
"Wiem, że wątpisz w to, wiem, że widok osób z mojej przeszłości sprawia ci ból, ale nie powinno tak być. Wiesz dlaczego? Bo te osoby należą do mojej przeszłości. Ty jesteś moją teraźniejszością."
Ponownie bardzo polubiłam fabułę książki, nie mam jej nic do zarzucenia. Nie rozumiem fali hejtu wylewającej się na bohaterów, ponieważ jak dla mnie, są scharakteryzowani prawidłowo. Zarówno Lilia jak i Evan, Cameron, bardzo mocno zapadają w pamięć, dzięki swojej naturalności. Nic złego o nich nie potrafię powiedzieć. 

Jak wiadomo, lektura spodobać się może fanom I części, więc tych do powieści nie muszę zachęcać. Jeśli są osoby, które nie czytały części poprzedniej, a chcą to uczynić, jest to dobry wybór. Koniecznie również zapoznajcie się z tomem II, ponieważ wiele wnosi do akcji. Niezmiernie zaskoczyło mnie zakończenie, bardzo zdominowało moje uczucia. Jestem zła ale i zaciekawiona, co będzie dalej. Już teraz chętnie sięgnęłabym po kontynuację!

Moja ocena:
8/10

Wytyczne książki:
Wydawca: Feeria Young
Autor: Mathilde Aloha
Tytuł oryginalny: Another story of bad boys
Seria/tom: Story of Bad Boys/II
Data premiery: 23 maja 2018 r.
Ilość stron: 327
Kategoria: dla młodzieży
Cena detaliczna: 34,90 zł


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Feeria Young. Zastrzegam, że moja opinia jest całkowicie subiektywna.


*Opis wydawcy.

12 komentarzy:

  1. Nie wiem,czy nie za późno dla mnie na tego typu książki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee :P Uwierz mi, książki Ci się spodobają.

      Usuń
  2. Nie czytałam jeszcze poprzedniej części, więc póki co, się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że z czasem po nią sięgniesz :)

      Usuń
  3. Różne opinie czytałam o tej serii, ale kiedyś pewnie dam jej szansę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj jej szansę! Jest świetna ;]

      Usuń
  4. Mnie raczej nie kusi do tej historii. :)
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie czytałam tomu pierwszego, ale na pewno to zmienię, bo bardzo jestem ciekawa tej serii. Myślę jednak, że poczekam aż całość zostanie wydana, by móc "na raz" cieszyć się - mam nadzieję - tą historią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze tej serii.
    Słyszałam wiele pozytywnych opinii. '
    Myślę, że się na nią skuszę.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    https://zapiski-ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy i całkowicie ją polecam ;

      Usuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)