sierpnia 25, 2018

"Prawo miłości" Whitney G.

Aubrey zaczyna spełniać się w Nowym Jorku, jako baletnica. Po odrzuceniu miłości przez Andrew, dziewczyna poświęca się swojej pasji oraz zaczyna spotykać się z nowym mężczyzną. Niespodziewanie, w jej życiu ponownie pojawia się przystojny prawnik, Andrew. Mimo początkowego kłamstwa dziewczyny, Andrew nie potrafi o niej zapomnieć. Czy pozwoli żyć Aubrey własnym życiem? 

"Za kilka miesięcy będziemy się pieprzyć, a fakt, że nie mogę zobaczyć twojej twarzy, wyda mi się bez znaczenia tylko dlatego, że będę cię posuwał od tyłu, opartą o stół. Przekonasz się. – Thoreau"
Dwie poprzednie części z tej serii bardzo przypadły mi do gustu. Były lekkie, wciągające i bardzo zrelaksowały zarówno mnie jak i osoby, którym je poleciłam. Na tę część czekałam z wielką energią. Przeczytałam ją zaraz po premierze, lecz nie wiem czemu nie opisałam jej jeszcze w recenzji. W ostatnim czasie bardzo wiele książek czytam, lecz niestety brak mi czasu na pisanie o nich opinii... Oczywiście, pomimo upływu czasu, wciąż pamiętam o uczuciach, jakie czułam podczas czytania.
Ta część dopełnia dwie poprzednie w sposób idealny. Jest lekka, wciągająca i przede wszystkim opowiada o przeszłości bohaterów. Już podczas pierwszych moich czytelniczych planów z tą serią, miałam do niej pozytywne nastawienie. 

Powieści te są niewielkie. Można by było je połączyć w jedną całość, i uznać je za jedną lekturę. Autorka miała co do nich inne plany i powiem, że szanuję jej decyzje. Wszystkie trzy części poznaje się szybko, bardzo ambitnie. Dostrzegam po opiniach załączonych w internecie, że jest to bardzo lubiana seria. U mnie również zajmuje ulubione miejsce i czeka na ponowne poznanie.
"Zaczynam się zastanawiać, czy ta zasada „jednej nocy” nie bierze się z przekonania, że na drugą nie starczyłoby ci już pary… Fiut drugiej kategorii to nie koniec świata."
Autorka bardzo pozytywnie pisze o swoich bohaterach. Poddaje ich próbie różnych trudności, którą Ci za wszelką cenę przezwyciężają. W lekturze podoba mi się przede wszystkim upór głównych bohaterów, oraz ich zamiłowanie do pasji. Audrey za wszelką cenę pragnie realizować swój talent w balecie, podczas gdy Andrew szaleje za jej osobą. Nie zdradzając więcej szczegółów powiem, że książka jest bardzo dobrze skonstruowana. 

Czy widzę w niej jakieś wady? Każda powieść na swój sposób ma wady i zalety, i tylko od czytelnika zależy, czy je wyłapiemy. Osobiście tę powieść uważam za bardzo wciągającą lekturę, godną polecenia. Przyjrzyjcie się bliżej temu romansowi, ponieważ da wam dawkę niezapomnianego humoru oraz energię na więcej.


Moja ocena:
8/10

Wytyczne książki:
Wydawca: Kobiece
Autor: Whitney G.
Tytuł oryginalny: Reasonable Doubt: Volume 3
Seria/tom: Domniemanie Niewinności/ III
Data premiery: 21 czerwca 2018 r.
Ilość stron: 288
Kategoria: romans, erotyk
Cena detaliczna: 29,90 zł każda


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Kobiece. Zastrzegam, że moja opinia jest całkowicie subiektywna.


7 komentarzy:

  1. Być może kiedyś dam szansę tej serii.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy. Seria jest godna poznania ;)

      Usuń
  2. Pierwsza część przede mną :) Tyle opinii już na jej temat przeczytałam, że już naprawdę mam wielką ochotę ją przeczytać. Wkrótce dam jej szansę :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Prawo miłości" to bardzo fajne zakończenie tej pikantnej serii. Ogólnie nie jestem fanką erotyków, ale Whitney G. ma w sobie coś takiego, że po prostu... przepadam ilekroć nie sięgam, czy to w tłumaczeniu, czy w oryginale. Cała seria to fajna, aczkolwiek krótka przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne o niej zdanie ;) Coś w niej jest ;)

      Usuń
  4. Ojoj, muszę w końcu sięgnąć po tę serię. Tej autorce ufam po Turbulencji, więc również tutaj liczę na fajną zabawę. :)
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)