niedziela, 9 listopada 2014

"Zabrana o zmierzchu"- oficjalna zapowiedź!

Już 19 listopada do naszych rączek trafi nowa część serii Wodospady Cienia. byście o tym nie zapomnieli, jak i również byście się z nią bliżej zaznajomili, oto coś o niej ! :)


Kilka słów o tej części:

Kyle Galen pragnie prawdy aż do bólu. Prawdy o tym, kim naprawdę jest jej rodzina, prawdy o chłopaku, z którym powinna być – i prawdy o znaczeniu jej ogromnych mocy. Ale jest tylko o krok od odkrycia, że pewne sekrety mogą zmienić jej życie na zawsze… i to niekoniecznie na lepsze.
W końcu, gdy ona i Lucas się zbliżają, Kylie odkrywa, że jego paczka zabroniła im być razem. Popełniła błąd wybierając jego zamiast Dereka? A nie tylko ten romans ją niepokoi. Nawiedza ją dotknięty amnezją duch, przynosząc ze sobą przerażające ostrzeżenie: ktoś żyje i ktoś umiera. Kylie rozpoczyna wyścig, aby odkryć tajemnicę i chronić tych, których kocha i w końcu odkrywa prawdę o swoim nadnaturalnym pochodzeniu, które jest zupełnie inne – i bardziej zadziwiające – niż mogłaby sobie kiedykolwiek wyobrazić.



Już nie mogę się jej doczekać!!! <3

6 komentarzy:

  1. Nie znam tej serii, ale słyszałam o tej zapowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam tak samo niecierpliwie, jak Ty.
    Dawno mnie tu nie było. Kiedy zaszły tu takie zmiany w wyglądzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie znam całej serii, więc zanim ta część to na początku muszę zapoznać się ze wcześniejszymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesująca seria jak widzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda mam na koncie dopiero pierwszy tom tej serii, ale podobał mi się, bardzo miło mi się go czytało, także po kolejne mam zamiar sięgnąć. ;) W końcu Lucas jest tego warty. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji czytać żadnego z tych tomów, ale czuję się zainteresowana. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)