kwietnia 28, 2017

"Dzikie serca" Suzanne Young

Savvy chodzi do szkoły gdzie uczęszcza trudna młodzież. Za sprawą swojego niepohamowanego charakteru, do jej klasy trafia Cameron. Chłopak, choć na początku cichy i nieśmiały, zaczyna interesować się Savvy. Dziewczyna nie chce utrzymywać z nim bliższych relacji, ponieważ całym sobą chce skupić się na swoim bracie.
 Czy dziewczyna dopuści do siebie Camerona? Czy odnajdzie się w jego świecie? Czy osoba z biednej dzielnicy może wkroczyć do świata bogatych ludzi?
 Wejdź do świata tej niezwykłej opowieści i przekonaj się, jak życie potrafi być przewrotne.

„Twarz mnie zaczyna mrowić, prawie tak, jakby pytał, czy się z nim umówię, choć tego akurat nie mówi. I nie chciałabym, żeby to zrobił.
Nie – odpowiadam. - Nie mam chłopaka. Ostatniego dźgnęłam.”
Dzikie serca to powieść obowiązkowa dla wszystkich czytelników młodych jak i bardziej dojrzałych. Lektura posiada w sobie to, co najcenniejsze: barwnych bohaterów, ciekawą akcję, dobrą fabułę oraz przede wszystkim lekki i przyjemny styl. Kiedy tylko wkraczamy w świat powieści, wtedy od razu się w niej zatracamy. Jest to lektura przez którą traci się poczucie czasu oraz przede wszystkim zarywa noc.

Bardzo podobają mi się bohaterowie. Savvy jest dobrą chodź zagubioną dziewczyną, która próbuje za wszelką cenę przeciwstawić się złemu losowi. Podobnie jest z Cameronem. Ta dwójka, stanowi doskonały duet. Miło jest, że autorka nie skupia się wyłącznie na ich reakcji, lecz pokazuje również świat młodzieży – dziki, nieschematyczny oraz niebezpieczny – taki, który można zaobserwować na co dzień. Jest to dobra odmiana i miła lekcja dla osób małoletnich. 
„Nie patrzy na mnie, ale i tak mnie widzi. Zawsze mnie widział.”
Lekki styl i przyjemny język, to dodatkowy zestaw zawarty w lekturze. Ogólnie rzecz biorąc, nie mam się do czego przyczepić. Już dawno nie czytało mi się tak przyjemnie i szybko. Chętnie poznam inne powieści autorki, ponieważ ta lektura mnie mocno oczarowała i zachęciła do dalszego czytania. Mam nadzieję, że autorka w innych powieściach zaciekawi mnie podobnie.

 Podsumowując, jestem na tak! Polecam gorąco i szczerze. Na pewno się nie zawiedziecie i przyznam, że ja jestem nią oczarowana! Mam nadzieję, że lektura spotka się z dużą ilością pozytywnych opinii, ponieważ na nie zasługuje.

Moja ocena:
10/10

Wytyczne książki:
Wydawca: Feeria Young
Autor: Suzanne Young
Tytuł oryginalny: All in Pieces
Seria/tom: -
Data premiery: 26 kwietnia 2017 r.
Ilość stron: 263
Kategoria: dla młodzieży
Cena detaliczna: 32,90 zł

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Feeria Young.

17 komentarzy:

  1. Taka wysoka ocena - chętnie bym się na tę książkę skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi się podobała. Gorąco polecam 🔥

      Usuń
  2. O, książka dla mnie. I raczej by i się podobała, więc chciałąbym się za nia zabrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam woęc. Jest to bardzo dobra lektura :-)

      Usuń
  3. Wow, po takiej ocenie, mam wielką ochotę na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od tak dawna mnie odwiedzasz, a ja dopiero dziś przez przypadek trafiłam na Twojego bloga (musisz sobie uzupełnić w disqus odsyłanie do bloga :) )
    Co do książki to mam ja w planach, poznałam już styl Suzanne Young i jestem zachwycona jej sposobom kreowania historii, widzę, że tobie też się podobało, więc nie pozostawiasz mi wyboru. Sięgnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco i witam Cię serdecznie :)

      Usuń
  5. O, jaka wysoka ocena :O Po Twojej recenzji muszę ją przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na 100% przeczytam, bo serię "Program" autorki wspominam bardzo pozytywnie.
    "Dzikie serca" fabularnie zapowiadają się wspaniale i bardzo przejmująco, co sobie cenie :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę koniecznie poznać serię Program :)

      Usuń
  7. Powiem tak: patrząc na okładkę od razu mówię sobie nie, ale taka wysoka ocena i zachwyty raczej nie są bezpodstawne więc chyba jednak się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodoba Ci się :) Mnie całkowicie uwiodła :)

      Usuń
  8. Najpierw poprzednia seria autorki, ale jeśli tylko przypadnie mi do gustu, to chętnie zabiorę się i za tę powieść. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę cofnąć się do wcześniejszej serii autorki :)

      Usuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)