lutego 23, 2018

(PRZEDPREMIEROWO) "Zmysłowa dziewczyna z miasta" Meredith Wild, Chelle Bliss

Madison Atwood chce odetchnąć po rozwodzie z hollywoodzką gwiazdą. Paparazzi depczą jej po piętach, a życie prywatne zdobi okładki wszystkich tabloidów, ucieka więc do eleganckiego ośrodka wypoczynkowego w Północnej Kalifornii. Avalon Springs to ustronne miejsce w górach, a ona postanawia na nowo odnaleźć tam siebie.
Luke Dawson żyje skromnie, woli swoje odosobnienie niż kontakty z ludźmi. Gdy spotyka piękną kobietę, która kąpie się w gorących źródłach na jego ziemi, zaczyna ją obserwować. Czuje się zaintrygowany, choć to przecież dziewczyna z wielkiego miasta – urocze stworzenie tylko zakłóca spokój, którego od wielu lat szukał.
Gdy Madison odkrywa jego chatę na uboczu, Luke nie potrafi jej wyrzucić. Nie składają sobie żadnych obietnic. Ona pragnie znów czuć się pożądana, a on tęskni za dotykiem kobiety. Matka Natura ma jednak inne plany – zmusza ich, by spędzili razem więcej niż jedną namiętną noc. Czy Luke zdoła rozstać się z kobietą, dzięki której po raz pierwszy od lat coś poczuł? Czy Madison będzie mogła zostawić mężczyznę, który przywrócił ją do życia?*

"Jesteśmy jak rzeki, przystojniaku. Płyniemy przez życie, dotykając różnych miejsc i zmieniając krajobraz wokół. Ale w głębi nurtu pozostajemy tacy sami. Jesteśmy wodą, mułem i kamieniami."
Nie po raz pierwszy czytam erotyki. Zazwyczaj sięgam po takie lektury dla relaksu. Zawsze uważam, że nie są one bardzo wymagające. Tę powieść zaczęłam czytać spontanicznie. Wybrałam ją, ponieważ potrzebowałam lektury lekkiej i przyjemnej, w sam raz na drogę. Spisała się.
Autorkę książki znam nie od dziś. Czytałam jej powieści i znajdują się one na liście moich ulubienic z kategorii romans/erotyka. Meredith Wild napisała powieść w duecie z Chelle Bliss o której wcześniej nie słyszałam. Cenię sobie styl Meredith, oraz jej język i niepowtarzalny pomysł na fabułę. Nieco się bałam, czy w tej powieści to odnajdę. Niepotrzebnie.
Nigdy nie nudzę się przy takich czytadłach. Ta lektura ma świetnie dostosowane tempo jeśli chodzi o rozwój wydarzeń rozgrywających się w życiu bohaterów. Można uznać akcje za autentyczną, bądź też kompletnie przypiąć jej metkę "to nie mogłoby się wydarzy". Znalazłam w fabule małe niedociągnięcia aczkolwiek osobiście uważam, że jak na tego typu powieść, książka jest fantastyczna.
"To miała być moja ucieczka.
Moje schronienie przed światem.
Tyle że pojawiła się ona."
Romans rozgrywa się pomiędzy dwójką ludzi pochodzących z różnych światów. Każde z nich ma za sobą trudne związki. Madison jest świeżo po rozwodzie. Aby odpocząć od zgiełku miasta, wyjeżdża do pobliskiego spa, gdzie pragnie zregenerować siły. Tam niespodziewanie poznaje Luke'a. Mężczyzna żyje oddalony od sanatorium, wysoko w górach. Tam pewnego razu, w pobliskim jeziorze, zauważa kapiącą się Madison. Jest nią szczerze zauroczony. Żadne z nich nie liczy na nic więcej niż tylko przygodny sex. Rzeczywistość jest jednak inna.

Uwielbiam sposób w jaki autorki kreują sceny seksualne. Najzabawniejsze jest to, że nakręcają je w sposób bardzo naturalny, bez zbędnej natarczywości. Nie są one za bardzo ostre, dzięki czemu nie mamy tutaj tylko pustych stron wypełnionych jedną i tą samą pustą gadką. Czytelniczki dostają powieść okrojoną w piękna historię z nutka pożądanej pikanterii. Na pewno docenicie lekturę, którą szczerze polecam.

Moja ocena:
8/10

Wytyczne książki:
Wydawca: Edipresse Książki
Autor: Meredith Wild, Chelle Bliss
Tytuł oryginalny: Misadventures of a City Girl
Seria/tom: Zmysłowa dziewczyna/I
Data premiery: 28 lutego 2018 r.
Ilość stron: 336
Kategoria: romans, erotyk
Cena detaliczna: 39,90 zł

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Edipresse Książki. Zastrzegam, że moja opinia jest całkowicie subiektywna.



*Opis wydawcy.

19 komentarzy:

  1. Czemu nie :) Lubię ten gatunek, więc mogłaby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej książce. Być może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo premiera, więc skuś się :)

      Usuń
  3. Fajnie, że sceny erotyczne są dobrze napisane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w serii Haker tej autorki, więc na pewno tę książkę przeczytam! Książki Meredith są bardzo dobre. :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabuła mi się podoba. Mam nadzieję tylko że treść jest w porządku.
    Pozdrawiam ;)
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Za erotykami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie książki i tę również mam na liście. Chociaż okładka mnie odpycha - kojarzy mi się z wszystkimi książkami z tego gatunku od Amber (do książek nic nie mam, bo wyłapałam sporo perełek, ale okładkom mam do zarzucenia wiele). Nie czytałam żadnych książek tych autorek, chociaż obie kojarzę, dlatego nie wiem czego się spodziewać. Jednak mam nadzieję, że miło spędzę z tą książką czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że właśnie tak będzie :)

      Usuń
  8. Nie lubię romansów i erotyków, więc książka na pewno nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mimo wszystko kiedyś po nią sięgniesz :]

      Usuń
  9. Właśnie zaczęłam czytać dzisiaj tę książkę. Zobaczymy jak mi się spodoba. ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)