lutego 27, 2018

"Keela" L.A.Casey


Pikantna kontynuacja drugiego tomu bestsellerowej serii o braciach Slater
Przed Keelą jeden z najważniejszych dni w życiu – przeprowadzka. Pragnie zamieszkać z narzeczonym i chce, aby wszystko poszło jak z płatka. Jednak kiedy jesteś zaręczona z jednym z braci Slater, musisz być przygotowana na szaleństwo. Spontaniczny Alec jak zwykle nie myśli o konsekwencjach i wybiera niefortunny moment na niespodzianki. Rozpętuje się piekło.
Nieproszeni goście. Alkohol. Kłótnie. Dzika namiętność. Wszystko, co kryje się pod jednym nazwiskiem – Slater. Keela musi podjąć bardzo ważną decyzję. Czy jest gotowa?
Keela troszczy się o to, co kocha. *        

"Mój narzeczony niczym niedźwiedź przyciskał mnie do materaca niemal całym swoim ciałem. Przyzwyczaiłam się do tego – rzadko zdarzało się, żeby Alec mnie nie obejmował, gdy spaliśmy, ale w chwilach, gdy czułam tak straszną potrzebę, żeby pójść do toalety, to było okropne."
Po fantastycznej powieści Alec, II tomie serii o braciach Slater, przyszedł czas na jej dopełnienie czyli Keelę. Po raz kolejny szybko zabrałam się za czytanie książki Pani Casey. Strasznie pokochałam styl autorki za jej umiejętne dostosowanie tempa do akcji, delikatność przedstawienia scen erotycznych oraz fantastycznych bohaterów. Bardzo polubiłam Aleca pomimo wcześniejszej obawy co do jego zawodu.

Keela to fantastyczne dopełnienie poprzedniego tomu. Świetnie się przy niej czułam. Czytanie tego tomu było ciekawym i barwnym doświadczeniem. Ciekawie było wejść raz jeszcze do świata Keeli i Aleca. Podoba mi się, że autorka wplotła do akcji ciekawe zamieszanie w życiu tej dwójki. Nie jest tak, że ich życie jest "długie i szczęśliwe". Ich problemy były świetną rozrywką dla ich fanki!
"-Jaki ty jesteś pewny siebie...
-Jestem, kiedy coś jest moje. "
Przede wszystkim, ten tom podoba mi się za doskonałe popchnięcie akcji naprzód. Autorka podała nam delikatny zalążek tego, czego możemy spodziewać się w kolejnym tomie. Podoba mi się zwrot akcji jaki przyszykowała dla bohaterów. Zakończenie zaś, kompletnie mnie rozbroiło. Jak tak można kończyć książkę?! Tyle niedomówień... Koniecznie chcę sięgnąć po kolejne tomy. 

Polecam gorąco zapoznać się z tomem Alec jak i Keela. O poprzednim tomie możecie przeczytać tutaj (Recenzja Alec). Mam nadzieję, że lektura Was nie zawiedzie!

Moja ocena:
8/10

Wytyczne książki:
Wydawca: Kobiece
Autor: L.A.Casey
Tytuł oryginalny: 
Seria/tom:  Bracia Slater/ 2.5
Data premiery: 28 styczeń 2018 r.
Ilość stron: 184
Kategoria: romans, erootyk
Cena detaliczna: 29,90 zł

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Kobiece. Zastrzegam, że moja opinia jest całkowicie subiektywna.



*Opis wydawcy.

22 komentarze:

  1. Ja akurat za erotyki podziękuję, jakoś mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę serię mam w planach i może niedługo się za nią zabiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny przykład niezobowiązującej lektury na leniwy wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nie znam tej książki. Autorkę już kojarzę, wiele razy widziałam jej nazwisko na okładkach książek. Bardzo dobra recenzja, zachęciłaś mnie, muszę sobie ją kiedyś przeczytać. Dodaję bloga do obserwowanych:)

    Zapraszam do mnie: http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/slammed-colleen-hoover.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci serię ;) Mnie się bardzo spodobała ;]

      Usuń
  5. Nie czytałam jeszcze poprzedniego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sięgnąć po tom pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już pisałam pod recenzją "Aleca" chyba, że niestety nie przekonał mnie pierwszy tom. "Aleca" może kiedyś przeczytam i jeśli będzie lepszy od "Dominica" to i powyższy dodatek przeczytam. Na plus zdecydowanie zasługuje wydawnictwo za wydawanie w ogóle tych dodatków. Wiele książek posiada nowelki między głównymi tomami a nigdy nie zostają u nas wydawane. Dlatego Kobiece spisuje się perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta seria od początku mnie nie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chwilowo mam dość erotyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co bawię się przy nich najlepiej ☺

      Usuń
  10. lovely post & interesting sharing dear,thanks for sharing..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  11. Już dawno mam tę pozycję na uwadze, jednak na razie sobie odpuszczę. Niedawno czytałam erotyki i 3 mają do mnie niebawem dojść, więc będę nimi przeciążona. Z tym gatunkiem jest u mnie tak, że im mniej ich czytam tym bardziej mi się podobają. Co za dużo to niezdrowo :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)