listopada 01, 2018

Pożegnanie

BLOG ZAWIESZONY Z DNIEM 01/11/2018 R. 

Drodzy czytelnicy,
Jak zauważyliście, od dłuższego czasu coraz rzadziej jestem aktywną blogerką. Skutkiem tego są liczne obowiązki związane z pracą oraz życiem prywatnym.
Doszłam więc do wniosku, że jest to czas aby po 5 latach, zaprzestać recenzowania książek. W ostatnim czasie robiłam to z przymusu, nie z przyjemności. Teraz pragnę czytać książki dla siebie, nie dla innych.
Nie wiem, czy kiedyś wrócę do blogowania. Mam jednak nadzieję, że miło spędziliście czas podczas odwiedzania mnie na blogu.
Życzę wam oraz sobie dużo wytrwałości podczas czytania książek. Mam nadzieję, że kiedyś ponownie się spotkamy 😊
Dziękuję za tyle wspólnych lat ❤


4 komentarze:

  1. Ojej, wielka szkoda. Będzie mi brakowało Twoich wpisów. Może jeszcze kiedyś wrócisz do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że zresetujesz siły, ułożysz sobie kolejny plan działania i kiedyś za nami zatęsknisz. Ja będę czekać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, szkoda! Ale rozumiem, że nadmiar obowiązków z czasem przerasta. Życzę powodzenia w czytaniu i oczywiście mam nadzieję, że kiedyś wrócisz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ale najwidoczniej potrzebujesz teraz takiego odpoczynku. Mnie również łapią chwilę słabości, ale miejmy nadzieję, że uda ci się do nas szybko wrócić.

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)