lipca 25, 2018

"Gdy upadnę" J.Daniels

Reed Tennyson już nigdy nie zaangażuje się w związek z żadną kobietą. Jedna kiedyś go zraniła, tak bardzo, że postanowił, iż od tej pory kobiety będą mu służyć jedynie do seksu. Każdą z nich lojalnie o tym uprzedza – z każdą z nich spędza tylko jedną upojną noc, a potem – niemal dosłownie – wyrzuca je z domu.
Beth to dziewczyna po przejściach – przez całe życie mieszkała z matką narkomanką, po jej śmierci stała się bezdomna. Cudem udaje jej się odnaleźć siostrę matki, która z radością ją przyjmuje i traktuje jak córkę.
Gdy Reed spotyka Beth, musi przewartościować całe swoje życie – dociera do niego, że nadal istnieje na świecie kobieta, dla której może stracić głowę. Ale nie chce do tego dopuścić, nie chce znowu cierpieć, więc wzbrania się przed jakimkolwiek uczuciem. Na domiar złego do miasta wraca jego była dziewczyna…

"Nie pamiętam, jak to jest. Nie zezwalam sobie na pamiętanie o tym. Wymazałem tę część życia, by zapomnieć, jak bardzo byłem żałosny. To właśnie zrobiła ze mną miłość dziewięć lat temu. Uczyniła mnie żałosnym."
Po tę powieść sięgnęłam głównie z ciekawości. Byłam pod pozytywnym wrażeniem części poprzednich, które dotyczą serii Alabama Summer. Kilka słów o poprzednich częściach, możecie poczytać miedzy innymi pod tym linkiem.  
Postanowiłam, że pomimo braku czasu, koniecznie muszę poznać lekką i przyjemną powieść - sięgnęłam więc po tę lekturę. Nie pomyliłam się co do niej ani troszkę! 

Ta historia opowiada losy Reeda Tennysona, który nie pragnie związku na stałe. Po jednej tragicznej miłości z przeszłości, chłopak do dzisiaj nie potrafi zaufać kobiecie. Gdy na jego drodze staje Beth, ich los się odmienia. 
Beth posiada również burzliwą przeszłość. Niegdyś bezdomna, dzisiaj odnajduje swoje miejsce w Alabamie u boku swojej nowo odnalezionej rodziny. Gdy ta dwójka ciekawych postaci, poznaje się po raz pierwszy wiadomo jest, że ich historia będzie zarówno zabawna jak i bardzo wciągająca. 
"– Jak mówiłem, nigdy nie kopię kobiet, ale jeśli się stąd nie wyniesiesz, usunę cię z mojego domu w ciągu kilku sekund. Ubraną albo i nie."
Jak niełatwo się domyśleć, książka bardzo przypadła mi do gustu. Bardzo lubuje się w takiej spokojnej, delikatnej i przyjemnej akcji, która jest idealna na letnie dni. Uwielbiam styl i język jakimi operuje autorka, oraz jej wspaniałą dawkę pomysłów, które przelewa na strony swoich książek. Każdą z jej opowieść czytam zachłannie. Z tą było identycznie. 

Jeśli nie macie pomysłu na nową książkę, a lubicie interesujące historie, to koniecznie zapoznajcie się z tą lekturą. Mamy tutaj nutkę romantyzmu oraz dramatu - jak wiadomo, to połączenie jest idealne. Mam nadzieję, że już niebawem poznam inne lektury z tej serii. Są warte każdej wolnej chwili. 

Moja ocena:
9/10


Wytyczne książki:
Wydawca: Edipresse Książki
Autor: J.Daniels
Tytuł oryginalny: When I Fall
Seria/tom: Alabama Summer/III
Data premiery: 23 maja 2018 r.
Ilość stron: 446
Kategoria: romans, erotyk
Cena detaliczna: 39,90 zł


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Edipresse Książki. Zastrzegam, że moja opinia jest całkowicie subiektywna.


*Opis wydawcy.

17 komentarzy:

  1. Myślę, że mogłoby mi się spodobać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tych książkach. Widzę, że je bardzo lubisz, i będę miała je na uwadze. :)
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Romantyzm i dramat - to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio z chęcią sięgam po tego typu książki, więc będę miała na uwadze ten cykl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie, zapisuję sobie tytuł. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas się zastanawiam czy wpisywać tę serię na swoją listę czytelniczą, ale po Twojej recenzji czuję, że powinnam :)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tym tytule, nie ukrywam, że zachęcasz ale chwilowo nie mam ochoty na ten gatunek. Może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś cały czas nie mogę się przekonać do tej serii chociaż Twoja recenzja jest bardzo zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten to mnie był zły. Tak jak i pierwszy. Ale drugi i czwarty... katorga.

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)