września 07, 2015

Wyniki konkursu, etap III

Kochani, przyszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu. Etap III już za nami, ale nie martwcie się! Co do książki to mam niemal pewność, że jeszcze nie jedną zdobędziecie u mnie na blogu! Niedługo nawet zaskoczę Was jesiennym konkursem!

 Żeby nie przedłużać, oto i osoby, które brały czynny udział w konkursie :Klik
 W zabawie brało udział 18 osób!  Już dwie z nich zostało zwycięzcami! Są to Iza Reads i Tajmon! 

 Wiem nawet, że książka jest czytana już przez Tajmona !!! Jupi super ^^




Jeżeli chodzi o  III zwycięzcę to chciałam trafić na równą godzinę i udało mi się ustrzelić 19:16 ! ;D Więc wylosowana została liczba 15! Pod nią kryje się osoba taka jak...

.............................................
...............................................
.......................................................
...............................................................

 
Kuba Jasiński! 



 Już wysyłam do Kuby wiadomość i mam nadzieję, że nie zawiedzie się i on na książce! Cieszę się, że były osoby które chciały zdobyć książkę i zgłaszały się do konkursu! Już niebawem będzie do wygrania książka od Wydawnictwa Akurat i Muza, więc śledźcie mojego bloga! 

 Mam więc pytanie, wolicie by wygrały w następnym konkursie dwie osoby, czy jedna? Będą dwie książki i liczę, że Wam się spodobają. Chcecie sami wybierać do jakiej pozycji się zgłaszacie, czy mam je sama wybrać zwycięzcy? Na pewno będzie jakieś zadanie specjalne, ponieważ nagrody są super! 

3 komentarze:

  1. O, gratuluję serdecznie :D A co do pytania, to nie znam dobrej odpowiedzi, myślę, że najlepiej jeśli sama zdecydujesz :)

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)