kwietnia 15, 2018

(PRZEDPREMIEROWO) "Story of Bad Boys." Mathilde Aloha

Liliana Wilson nie spodziewała się, że jej życie tak bardzo się zmieni, gdy zacznie studia dziennikarskie na uniwersytecie w Los Angeles. Strasznie tęskni za swoją najlepszą przyjaciółką Rosie, być może na zawsze pogrążoną w śpiączce. Wie jednak, że wyjazd z rodzinnego miasta, z którym wiąże się tyle przytłaczających wspomnień i trudnych relacji, był dla niej jedynym wyjściem. Zaplanowała sobie jasną i bezpieczną przyszłość – dyplom za kilka lat, a potem podróże po świecie. Jej plany pokrzyżowali jednak nowi współlokatorzy: Evan i Cameron. Pierwszy jest dla niej bratem, którego nigdy nie miała, drugi zaś, zdystansowany i chłodny, budzi w niej uczucia, których sama nie może zrozumieć. Kiedy Lili odkrywa, że ci dwaj regularnie wracają do domu poobijani, czuje narastający niepokój. O co chodzi? Czy to jakieś męskie sprawy honoru? A może mroczne sekrety niegrzecznych chłopców? Jeden z nich niezwykle ją pociąga, ale przecież obiecała sobie, że skupi się wyłącznie na studiach.
Gdy nie można oprzeć się zakazanej miłości, a niechciana przeszłość przeszłość nie pozwala o sobie zapomnieć, szansa na spokój jest bliska zeru…

"Ja go doprowadzałam do szału? Do szału w sensie "jesteś tak wkurzająca, że doprowadzasz mnie do szału" czy też do szału, bo "szaleje za mną i za wszystkim, co z tego wynika"?"
Ta powieść jest strasznie wciągająca! To czysty dynamit! Już od pierwszych stron trzymała mnie w napięciu. Akcja w opowieści jest bardzo tajemnicza oraz zagmatwana - w pozytywnym znaczeniu. Trudno było mi się od niej odkleić. Wspaniale czułam się podczas czytania tak soczystej i fascynującej powieści. Jestem pod ogromnym wrażeniem pozytywnego pióra autorki. Stworzyła ona świetną książkę, która jeszcze długo pozostanie w mojej pamięci. 

Muszę przyznać, że bohaterowie w lekturze są wspaniali. Liliana jest bardzo sympatyczną osobą, która ma burzliwą przeszłość. Jest bardzo otwarta, łatwo nawiązuje kontakty. W sumie, śledząc jej losy zauważyłam, że bardzo przypomina mi mnie samą. Wszystko w niej bardzo mi odpowiadało. Bardzo fascynuje mnie jej przeszłość, którą autorka w minimalistyczny sposób ukazała. Strasznie mnie ciekawi, jakie kolejne karty jej przeszłości autorka ukaże w kolejnym tomie. 
"Zawsze będę blisko. Zajdę Cię wszędzie."
Jeśli zaś chodzi o jej współlokatorów, to tutaj podobnie jak z Lilą, bardzo pozytywnie ich odebrałam. Evan od początku książki jest bardzo życzliwy oraz szczery. Pomaga Lili i szczerze się o nią martwi. Jeśli chodzi o Camerona, to jest on wielką zagwozdką. Z jednej strony jest arogancki i od pierwszej chwili bardzo niesympatyczny, zaś z drugiej strony, przejawia też naturę odmienną. Potrafi być czarujący oraz opiekuńczy. Ahh, chyba Was nie zdziwi jak powiem, że jest moim faworytem?

Jak dla mnie lektura jest nieziemska. Niby młodzieżówka, ale ma w sobie wspaniałą historię. Może być poddana pod gatunek New Adult, ponieważ bądź co bądź cała historia dotyczy bardziej dojrzałych nastolatków. Ja osobiście ochoczo oczekuję kolejnego tomu, którego już nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że już niebawem go przeczytam. Polecam z całego serca zatracić się w tej historii. Kac książkowy, murowany! Spodoba się Wam.  

Moja ocena:
10/10

Wytyczne książki:
Wydawca: Feeria Young
Autor: Mathilde Aloha
Tytuł oryginalny: Story of Bad Boys
Seria/tom:  Story of Bad Boys/I
Data premiery: 18 kwietnia 2018 r.
Ilość stron: 300
Kategoria: dla młodzieży, New Adult
Cena detaliczna: 34,90 zł 


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Feeria Young. Zastrzegam, że moja opinia jest całkowicie subiektywna.



*Opis wydawcy.

18 komentarzy:

  1. Czytałam o tej książce same dobre opinie. Chętnie przeczytam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od jakiegoś czasu ciekawi mnie ta książka, ale teraz wiem, że na pewno ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca jestem pewna, czy książka spełniłaby moje oczekiwania. Raczej nie jestem targetem, w jaki chciała wstrzelić się autorka, ale... może kiedyś po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie nie jestem nią zbyt mocno zainteresowana, ale nie wykluczam, że w przyszłości się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie czytam choć ciężko mi cokolwiek na jej temat powiedzieć, bo przez brak czasu poznałam dopiero kilka rozdziałów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam już o tej książce. Na razie, póki co nie mam jej w planach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze i jak zwykle książka, którą bardzo chcę przeczytać, która zbiera same pozytywne opinie a ja muszę czekać na kontynuację :( Oby tylko wydawnictwo szybko ją wydało, bo obawiam się, że długo nie wytrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli wniosek jest taki, że muszę ją przeczytać. MUSZĘ! ;o

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)