maja 17, 2018

#Stosik


Kolejny stosik na blogu :) Tym razem są to nowości, które pojawiły się u mnie jakiś czas temu. Większość z książek już poznałam, drugą część mam oczywiście w planach. :) 

*"Oskarżyciel" i "Niewinna" Whitney G., Lekturę otrzymałam od Wydawnictwa Kobiecego. Dwie, bardzo króciutkie książeczki, które bardzo mnie do siebie przekonują. Koniecznie do niej zajrzyjcie. 
*"Kochanka księcia" Geneva Lee, Kolejna powieść od Wydawnictwa Kobiecego. Tym razem przenieśliśmy się do świata gdzie głównym bohaterem jest książę. Jak dla mnie, powieść jest bardzo interesująca. 
*"To, co widzę bez ciebie"  Peter Bognanni, Intrygująca powieść, która ma w sobie to coś. Lekturę otrzymałam od Wydawnictwa Bukowy Las. 
*"Prowokacja" Amy A. Bartol, Kolejna część z przygód anielicy i jej bratniej duszy. Koniecznie chcę ją poznać, ale czasu brak :( Lektura od Wydawnictwa Akurat. 
*"Małżeńska gra" C. D. Reiss, Jak dla mnie, lektura jest bardzo interesująca. Chętnie ją jeszcze kiedyś przeczytam. :) Powieść od Wydawnictwa Kobiecego. 


Czy któreś z tych powieści szczególnie polubiliście?  Osobiście najbardziej polecam serię Domniemanie niewinności. ! :)

16 komentarzy:

  1. Świetny stosik. Żadnej z tych książek nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie znam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie cieniutkie te książki Whitney G., co samo w sobie mnie zniechęca, ale z drugiej strony lubię taką tematykę, więc nie mówię 'nie'.
    Reszta raczej mnie nie interesuje.
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że żadnej z tych książek nigdy nie czytałam i nie trzymałam nawet w rękach, bo rzadko czytam literaturę tego typu, ale gdybym miała już coś wybrać, to myślę, że tę książkę, która opowiada o księciu :D, bo lubię takie książęce klimaty.
    Tak poza tym, to bardzo pokaźny stosik, zazdroszczę :)
    Pozdrawiam.
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  5. Oskarżyciel przede mną ale nie mogę się doczekać. Kochanka księcia to książka dla mnie taka sobie. Małżeńska gra była ciekawa, nie powiem, ale w sumie nie zaskoczyła mnie aż tak bardzo. :)
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sięgnąć po inne z wyżej widocznych pozycji :)

      Usuń
  6. Czytałam Intrygę i niebawem zacznę tom drugi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale Intrygę mam na półce, a Domniemanie niewinności mam oczywiście w planach, bo uwielbiam autorkę i jej książki i to jak oczywiście tworzy bohaterów <3
    Tobie życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)