kwietnia 02, 2018

"Oskarżyciel" i "Niewinna" Whitney G.

Wzięty prawnik poznaje na czacie Alyssę. Na początku traktuje ją jak nieatrakcyjną znajomą, której zwierza się ze swoich przygód miłosnych. Potem noce spędzone z innymi kobietami zamienia na te z nosem w komputerze. Pewnego dnia na staż w jego kancelarii przychodzi atrakcyjna studentka Aubrey. Andrew rozpoznaje w niej Alyssę... Czyżby aż tak go oszukała?*

"– Kiedyś los się na tobie zemści, dupku! – krzyczy, gdy wychodzę na korytarz. – Karma to wyjątkowa suka!
– Wiem – odparowuję. – Posuwałem ją dwa tygodnie temu…"
Po raz kolejny mam przyjemność przeczytać powieści od znakomitej i lubianej przeze mnie autorki! Whitney G. to znakomita pisarka, która łączy w swoich lekturach lubiane przez kobiety kategorie: romans oraz erotyk. Oskarżyciel oraz Niewinna, zaskoczyli mnie swoją objętością. Wzięłam je do ręki i stwierdziłam, że są to nowelki a nie pełne powieści. Byłam do nich dość sceptycznie nastawiona, ponieważ bałam się, że mnie do siebie nie przekonają. Ależ się myliłam!

W powieści mamy dwójkę głównych bohaterów. Poznajemy Andrew, szanowanego prawnika, zamieszkującego Nowy Jork. Mężczyzna ma burzliwą przeszłość, którą ukrywa pod grubiańską skorupą. Jest przystojny, bogaty - wszystkie kobiety poddają się jego urokowi. Ma zasadę, aby wykorzystywać dziewczyny i pragnąc ich wyłącznie na jedną noc. Poznaje ich na portalu randkowym, umawiając się wyłącznie z pewnym typem dziewcząt. Mają być blondynkami o pięknej urodzie oraz seksownym ciele. Kiedy pewnego dnia, pisze do niego dziewczyna pragnąca jego pomocy, Audrew zaczyna szczerze się nią interesować. Ona jednak nie chce się z nim spotkać. Mimo tego, pozostają w przyjacielskich kontaktach. 

Ową dziewczyną jest Aubrey, która jest niespełnioną baletnicą, tłamszoną przez rodziców. Jako szanowani prawnicy, pragną zapewnić córce taką samą przyszłość. Wysyłają ją na studia prawnicze, które ich zdaniem, mają dać jej świetlaną przyszłość. Aubrey nie w sposób jest nie polubić. Rozumiem jej postępowanie, niemal od samego początku. Jest delikatna, lecz i odważna na swój sposób. Nie łatwo poddaje się presji, wytrwale dąży do spełnienia swojego celu. Podoba mi się jej upór. 
"Gdy zapaliło się zielone światło, przeszedłem przez ulicę, a gdy tylko znalazłem się na chodniku, wrzuciłem obrączkę tam, gdzie powinna się znaleźć wiele miesięcy temu.
Do ścieku."
Ta dwójka, to hipnotyzujące połączenie. Dobrze jest ich poznać, wspaniale się o nich czyta. Autorka stworzyła wspaniałe postacie, dzięki którym akcja szybko przechodzi z jednego akcentu do drugiego. Czytanie tych stron, poszło mi bardzo szybko. Przyczyną tego nie jest jedynie niewielka objętość książek, ale przede wszystkim wspaniała fabuła. W sumie, taka a nie inna objętość w tych lekturach, jest ich dużym plusem. Takie tomiki mogłabym czytać i czytać... Mam wielkie pożądanie na kolejną część z tego cyklu. Cieszę się, że już niebawem się ukażą. 

Czy polecam? Oczywiście! Wspaniała rozrywka, piękna fabuła i bardzo tajemnicza akcja. Kuszą mnie kolejne tomy na które oczekuję z wielkim wytęsknieniem. Pisarka ma świeży wachlarz pomysłów, jak urzec serca czytelników. Lektury choć mogą wyglądać na niepozorne, świetnie umilą niejedno popołudnie. Chce się wracać do historii w nich ukazanych! Polecam.



Moja ocena:
8/10

Wytyczne książki:
Wydawca: Kobiece
Autor: Whitney G.
Tytuł oryginalny: Reasonable Doubt: Volume 1 and 2
Seria/tom: Domniemanie Niewinności/ Tom I i II
Data premiery: 02 marca 2018 r.
Ilość stron: 128 oraz 120
Kategoria: romans, erotyk
Cena detaliczna: 29,90 zł każda


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Kobiece Young. Zastrzegam, że moja opinia jest całkowicie subiektywna.



*Opis wydawcy.

12 komentarzy:

  1. Ciekawa recenzja,ale mnie ta seria jakoś nie kusi.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie kusi ta seria, jak najbardziej. Z chęcią się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra rozrywka nigdy nie jest zła. Czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam pierwszą część i niedługo zabieram się za czytanie. Szczerze, to nie mogę się już doczekać. :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako, że autorkę uwielbiam, to oczywiście przeczytam też powyższe książki :) Szkoda, że są tak krótkie, ale jak już będę czytać po wydaniu trzeciego tomu, to w sumie będę mogła traktować tę historię jak pojedynczą książkę. Na to chyba wyjdzie, o ile trzecia też będzie mniej więcej takiej grubości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to nie będzie o wiele od tych większa ;D

      Usuń
  6. Mi również bardzo przypadła do gustu a seria. Polecam

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)