kwietnia 12, 2018

#Podsumowanie marca

Słuchajcie, strasznie szybko płynie ten czas. Gapa ze mnie, ponieważ nawet nie zauważyłam, że już dawno powinnam dodać podsumowanie i zapowiedzi nowego miesiąca o.O 

Jestem w szoku, że już połowa kwietnia za mną, a ja bardzo mało się udzielam na blogu. Brak czasu kochani, brak czasu....
 Na zapowiedzi już jest za późno, więc póki co dodaje samo podsumowanie marca, który wypadł nawet nieźle. Na pewno byłam bardziej aktywna niż teraz ;/


Oto Statystyki :
Liczba wyświetleń: 174750  (było 
173154)
Liczba obserwatorów: 418 (było 420)
Liczba przeczytanych książek: 11
Liczba opublikowanych recenzji: 10
Liczba recenzji przedpremierowych: 0
Liczba recenzji oczekujących na napisanie: 1
Liczba opublikowanych postów: 12


 I tyle kochani! Zobaczymy jak to będzie wyglądać w kwietniu :) A jak Wam minął marzec?

18 komentarzy:

  1. Bardzo dobre wyniki, gratuluję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie tak samo z tym uciekającym czasem. Niedawno dopiero był początek marca a tu już połowa kwietnia. Ale uważam, że bardzo dobre masz sstatystyki, więc nie możesz narzekać!
    Pozdrawiam i życzę trochę mniej zabiegania 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik.
    Życzę Ci więcej wolnego czasu...przy książce w tym miesiącu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzec był u ciebie udany...nie tylko ty mniej udzielasz się na blogu - to chyba większość wyruszyła na świeże powietrze.... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzec minął mi zaskakująco dobrze, ale też podejrzewam, że w kwietniu polegnę, ale wcale się nie dziwię - wraz z nadejściem ładnej pogody spędzam mnóstwo czasu na spacerach z synkiem, więc nie mam okazji do czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, tyle że nie z synkiem, ale w pracy mam 25 przedszkolaków ;D

      Usuń
  6. Udany miesiąc za Tobą. Super! Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej późno, niż wcale ;) U mnie w marcu również 11 książek. Brawo dla nas ;P
    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję świetnego wyniku :) Powodzenia w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)