kwietnia 03, 2018

"Dar Julii" Teheret Mafi

Julia już wie, że tylko ona może zatrzymać Komitet Odnowy. Ale aby go pokonać, potrzebuje pomocy kogoś, komu nigdy nie potrafiła zaufać – Warnera. Podczas współpracy z nim przekona się, że nie wszystko, co wie o nim i o Adamie, jest prawdą.*

"Jestem klepsydrą. Siedemnaście lat przesypało się przeze mnie i pogrzebało mnie w mym własnym wnętrzu. Czuję, że mam zrośnięte, ciężkie od piasku nogi, umysł przepełniony ziarenkami wahania i niedokonanych wyborów, tracę cierpliwość, w miarę jak czas przecieka mi przez ciało.

Mała wskazówka poklepuje mnie na raz, dwa, trzy i cztery, szepcząc:

dzień dobry, wstawaj, rusz się,
obudź się
obudź się"     
Ostatni tom przygód o Julii,Warnerze oraz Adamie. Ponownie popadłam w szał i mocno kibicowałam Warnerowi. Raz jeszcze zostałam pochłonięta przez akcję i przyjemny styl autorki. Lektura dała mi dużą dawkę relaksu, spokoju i wytchnienia. Nie miałam ani przez chwilę złudzeń, że książka jest lekturą godną wszelkiej uwagi. Z powrotem do świata Julii nie miałam najmniejszego problemu.

Bardzo uwiodła mnie całość fabuły. Pisarka ponownie namieszała w akcji. Raz jeszcze dała czytelnikowi mocną dawkę miłości oraz nieprzewidywalności. Kompletnie zauroczył mnie ten tom, po to tylko, aby ponownie rozerwać moje serce. Dlaczego? Ponieważ po przeczytaniu lektury stwierdziłam, że to już koniec! Nie chcę się jeszcze żegnać z tak wspaniałymi postaciami oraz tak fenomenalną fabułą. Ta seria jest dla mnie kuszącą przeprawą w przeszłość, ponieważ z wielkim zaangażowaniem śledziłam losy Julii jeszcze jako nastolatka. Pamiętam jak ją polubiłam i zaangażowałam się w jej historie. Pierwszy tom podobał mi się tak bardzo, że zerwałam dla niego całą noc. Z tym tomem jest podobnie. 

Teheret Mafi stworzyła hipnotyzującą akcję, która porwie jeszcze nie jedną młodą oraz starszą duszyczkę. Tę serię będę jeszcze długo pamiętać oraz ją polecać. Jestem absolutnie pewna, że chętnie do niej wrócę w wolnej chwili. Gdyby powstał kiedykolwiek film na podstawie tej serii, byłabym pierwszą osobą po kupno biletów. Gorąco polecam zapoznać się z całą serią!

Moja ocena:
9/10

Ocena całej serii: 
10/10

Wytyczne książki:
Wydawca: Otwarte
Autor: Tehereh Mafi
Tytuł oryginalny: Ignite Me
Seria/tom: Dotyk Julii/III
Data premiery: 21 maja 2014 r.
Ilość stron: 384
Kategoria: fantastyka, dla młodzieży
Cena detaliczna: 34,90 zł

20 komentarzy:

  1. W moim przypadku już raczej za późno na czytanie tego typu książek. To zdecydowanie nie mój target wiekowy. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta seria się spodobała, a wróciłam do niej w wieku 22 lat ;D Jest to zasługa wspaniałych postaci i jeszcze lepszej fabuły :D Może kiedyś ją komuś polecisz?

      Usuń
  2. Pierwszy tom przeczytałam dobrych kilka lat temu, przez co już nie bardzo pamiętam, o czym była ta historia. Jedno jest pewne - bardzo mi się podobała, zatem wypadałoby nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, koniecznie i raz jeszcze koniecznie :D

      Usuń
  3. Czytałam już o tej książce. Mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już parę lat temu i bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz się za nią ponownie zabrałam :D W wolnej chwili ;)

      Usuń
  5. Ja niestety nie miałam jeszcze okazji poznać tej serii :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie najlepsza część serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serię bardzo miło wspominam. Ciekawa historia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywnie wspominam tą serię, zwłaszcza fragmenty z Warner'em :) Zastanawiam się czy nie wrócić do niej bo ostatnio coraz więcej osób o niej pisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do niej wróciłam! Jest świetna. Jedna z niewielu, które chce się czytać i czytać.. :D

      Usuń
  9. Właśnie mi przypomniałaś o książce, którą muszę przeczytać. A raczej serii, bo jeszcze nie przeczytałam pierwszej części. :D Ale bardzo się nie mogę doczekać tych książek! :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fantastyczne. Serio, zajrzyj bo warto ! ♥

      Usuń
  10. Cykl na mnie czeka, mam nadzieję, że wkrótce po niego sięgnę, od pierwszego tomu rzecz jasna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham całą trylogię, no i Warnera <3

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)