marca 31, 2018

#Stosik luty/marzec


Stosik to ulubiony post każdego książkoholika! Tym razem mam dla Was coś z nowości lutego oraz marca. Wszystkie powieści z powyżej są już przeze mnie przeczytane, niektóre bardziej inne mniej polecane. Zapraszam osoby chętne do zapoznania się z informacjami na temat tych cudności ♥ Wystarczy, że klikniecie w tytuł, a odnośnik odeśle Was do recenzji ;)

  • Raczej szczęśliwy niż nie, Adam Silvera, Przeczytana niedawno, z lekkimi schodkami. Na początku nieco mi się nie podobała, później lektura mnie całkowicie pochłonęła. Egzemplarz otrzymałam od Wydawnictwa Czwarta Strona.
  • Zmysłowa dziewczyna z miasta, Meredith Wild, Jednym tchem poznałam tę lekturę. Wspaniała książka, która pozytywnie umiliła m czas. Powieść otrzymałam od Wydawnictwa Edipresse Książki.
  • Kroniki Jaaru. Siedem bram., Adam Faber, Jest to już III tom przygód młodej czarownicy. Bardzo fajna i lekka fantastyka. Dobrze się ją czyta. Czekam na kolejne tomy. Egzemplarz od niezastąpionego Wydawnictwa Czwarta Strona.
  • Idealna dziewczyna, Carrie Blake, Egzemplarz od Wydawnictwa Burda Książki. Nieco nie moje klimaty. Zawiodłam się.  
  • Bez pożegnania, Mia Sheridan, Wspaniała lektura! Kocham styl autorki. Jej książki pochłaniam! Gorąco polecam ♥ Egzemplarz od Wydawnictwa Edipresse Książki. 
  • Wszystko przed nami, Samantha Young, Kolejna wspaniała powieść od autorki, którą mocno kocham! ♥ Jej styl i postacie mnie zawsze uwodzą. Książkę otrzymałam od Wydawnictwa Burda Książki.
  • Jej wysokość P. , Joanne Macgregor, Naprawdę fajna powieść, która może się podobać. Ja jestem na tak, jeśli chodzi o takie młodzieżówki. Egzemplarz od Kobiece Young. 
  • Anty-stepbrother. Antybrat, Tijan, Fajna i lekka opowieść, która mnie bardzo uwiodła! Doskonała na wieczory i nie tylko. Powieść dostałam od Wydawnictwa Kobiecego. 
  • Piękne samobójczynie, Lynn Weingarten, Fajna i ciekawa opowieść, nie tylko dla młodzieży. Mnie się bardzo spodobała. Coś od Wydawnictwa Feeria Young. 
  • Spróbujmy jeszcze raz, K.A.Linde, Nie do końca mój gust, ale doczytałam. Osobiście nie mówię jej ostatecznie nie. Egzemplarz od Wydawnictwa Burda Książki. 
  • Magiczna iskra, Kajsa Ingemarsson, Fajny poradnik, który w praktyce ma nam pomóc przezwyciężyć monotonię w swoim życiu. Egzemplarz od Wydawnictwa Kobiecego. 


Jak możecie zauważyć, powyższe książki znalazły się u mnie głównie z współprac z Wydawnictwami. Ostatnio zdałam sobie sprawę, że nie mam kiedy kupić jakiejś książki, ponieważ wszystkie mnie interesujące, moje ukochane wydawnictwa mi przysyłają ♥ Kocham Was bardzo bardzo za tą współpracę, która trwa już tyyylleee lat ♥ Jestem z Nas dumna. 

 Kochani, czy któreś powieści przypadły Wam do gustu? Czy jakieś tytuły z powyższych są już w waszej bibliotece? Może są na waszej liście do kupienia/przeczytania i jeszcze nie jesteście zdecydowani, czy je poznać? Koniecznie się zapoznajcie z moimi recenzjami. Być może przybliżą Wam nieco odpowiedź, czy warto się za nie zabrać ♥

18 komentarzy:

  1. Ja stosików na blogu raczej nie robię, ale może teraz się przełamię, bo gigantyczny :D. Sporo YA, jak "Eliza i jej potwory".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda. Tutaj się tego nieco nazbierało :D Stosiki fajna sprawa ;)

      Usuń
  2. Gratuluję wyników!
    Chciałabym przeczytać książkę Silvera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same ciekawe tytuły. Kilka z nich, znajduje się również w mojej biblioteczce.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zajrzę by poznać Twoją opinię o nich ;)

      Usuń
  4. Wow, świetnie! Gratulacje :d bardzo dobry miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Duuużo książek! Super, takie widoki lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, piękne zbiory! Zazdroszczę Kronik Jaaru :)

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. More happy than not jest super ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie przeczytałam z twojego stosiku i jestem bardzo zdziwiona!Ale sobie upatrzyłam jedną pozycję, więc jest super. :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Super! Koniecznie więc do niej sięgnij ;)

      Usuń
  9. "Wszystko przed nami" i "Antybrat" mam już na półce, ale jeszcze nie czytałam. Samanthe Young uwielbiam, więc biorę jej wszystkie książki w ciemno :) Tijan natomiast bardzo mnie ciekawi. "Bez pożegnania" oczywiście mam w planach, bo autorkę również uwielbiam. Chętnie przeczytam też "Jej wysokość P". Z K.A. Linde mam problem, bo pierwszy tom tej serii mi się nie bardzo podobał, ale pewnie w końcu dam szansę innym jej książkom.
    Udany, książkowy miesiąc miałaś i życzę kolejnych równie owocnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Widzę, że gusta mamy podobne :D

      Usuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)