marca 06, 2018

#Podsumowanie lutego + zapowiedzi marca

Marzec! Ahhh marzec! Przyszedł czas na wiosnę. Jak widzicie, za oknami jeszcze jej nie widać, ale miejmy nadzieję, że już niebawem to się zmieni! Jeśli chodzi o ten miesiąc, to u mnie rozpoczął się on z przytupem. Dostałam delikatny awans, doszło mi kilka nowych obowiązków. Ten post pojawia się nieco późno właśnie ze względu na nie... Mam jednak nadzieję, że pomimo wszystko, będę miała czas na czytanie. A jest co czytać! Oto co dla nas przyszykował nowy miesiąc, znajduje się tuż po podsumowaniu. 

Oto Statystyki :
Liczba wyświetleń: 173154 (było 170579)
Liczba komentarzy: 9634 (było 9381)
Liczba obserwatorów: 420 (było 417)
Liczba przeczytanych książek: 12
Liczba opublikowanych recenzji: 10
Liczba recenzji przedpremierowych: 2
Liczba recenzji oczekujących na napisanie: 4
Liczba opublikowanych postów: 15

Zapowiedzi ↓↓↓

Wydawnictwo Kobiece

Tytuł: Jej wysokość P.
Autor: Joanne Macgregor
Data premiery: 09 marca 2018 r.
Siedemnastoletnia Peyton jest naprawdę wysoką nastolatką. Dziewczyna ma 180 cm wzrostu, co uniemożliwia jej skuteczne wtopienie się w tłum i sprawia, że jest ciągle obiektem docinek i kpin. Codzienne życie utrudnia też wielki rodzinny sekret, który pogrzebał jej szanse na normalne dorastanie. 
Zdeterminowana, aby zmienić swoje życie, decyduje się na przyjęcie zakładu. Jeżeli pójdzie na trzy randki i bal maturalny z kimś wyższym od siebie, wygra 800$, dzięki którym wyrwie się ze swojego koszmaru. Problem jej dość spory, bo na liście kandydatów znajduje się tylko pięć nazwisk, a chłopak, który wpadł jej w oko, umawia się z dziewczyną dużo niższą od Peyton…

Tytuł: Egomaniac
Autor: Vi Keeland
Data premiery: 16 marzec 2018 r.
Emerie Rose poznaje Drew Jaggera w nietypowych okolicznościach. Bierze go za przestępcę, który włamał się do jej biura. Okazuje się jednak, że przystojniak jest właścicielem lokalu, a Emerie została oszukana przez człowieka, który wynajął go jej bezprawnie. 
Po kilku godzinach spędzonych na posterunku Drew lituje się nad dziewczyną i składa ofertę nie do odrzucenia. W zamian za pomoc w biurze pozwala jej zostać w lokalu, dopóki nie znajdzie własnego. Terapeutka małżeńska i cyniczny prawnik rozwodowy zostają skazani na pracę obok siebie. 
Pełna temperamentu Emerie powinna być wdzięczna i nie komentować pracy Andrew. Nie może się jednak powstrzymać. Para wdaje się w potyczki słowne i dokucza sobie na każdym kroku. Z każdym dniem przyciąganie między nimi jest coraz większe.

Tytuł: Małżeńska gra
Autor: Christine DeMaio
Data premiery: 16 marca 2018 r.
Kiedy Diana postanawia rozwieść się z mężem, mężczyzna proponuje jej nietypowy układ. Zabierze ją na trzydzieści dni do domku na odludziu, a ona będzie musiała spełnić jego wszystkie żądania. W zamian Adam podpisze papiery rozwodowe i odda jej firmę. 
Diana chce przejąć interesy tak bardzo, że zgadza się na wszystko. Nie wie jeszcze, że wkrótce pozna nowe oblicze męża, który od początku małżeństwa ukrywał gorącą tajemnicę. Okazuje się, że Adam jest dominatorem. 
Odcięta od świata Diana wykonuje rozkazy męża. Obiecuje sobie, że chociaż odda mu całe ciało, to serce pozostawi niewzruszone. Przynajmniej tak się jej wydaje…

Tytuł: Niewinna
Autor: Whitney G.
Data premiery: 07 marca 2018 r.
Aubrey okłamała Andrew, złamała podstawową zasadę, której on był wierny całe życie. Chodziło tylko i wyłącznie o szczerość. Gdyby zrobiła to inna kobieta, już dawno wyrzuciłby ją ze swego życia. Jednak ona jest dla niego wyjątkowa. 
Andrew z nikim nie był tak blisko jak z Aubrey i dlatego stara się nie dopuścić jej do przeszłości, która ma pozostać nietknięta i niewidoczna dla nikogo. 
Jednak gdy w ich życiu pojawia się tajemnicza kobieta, Aubrey zaczyna odkrywać prawdę o Andrew. Na jaw wychodzi coraz więcej kłamstw, które pokazują, że milczenie może być gorsze od prawdy. 
Co tak naprawdę wydarzyło się sześć lat temu w życiu Andrew? Czy kłamstwa zniszczą jego związek z Aubrey?? 
Whitney Gracia Williams kolejny raz zaskakuje! Kiedy już myślisz, że nie istnieje pikantniejszy kochanek od Jake’a z Turbulencji, do gry wkracza jeszcze bardziej grzeszny i namiętny Andrew, który potrząśnie twoim ciałem i duszą. Obezwładniająca proza.

Tytuł: Oskarżyciel
Autor: Whitney G.
Data premiery: 07 marca 2018 r.
Andrew Hamilton jest wziętym prawnikiem, który nie traci czasu na dłuższe związki, a noce spędza z poznanymi w sieci przypadkowymi kobietami. Interesują go tylko znajomości bez zobowiązań, które kończą się na jednej kolacji i jednym spotkaniu. 
Kiedy pewnej nocy zaczyna konwersację z Alyssą, jest przekonany, że rozmawia z młodą nieatrakcyjną prawniczką, która jest molem książkowym. Andrew myśli, że może jej zaufać i wkrótce dzieli się z nią nie tylko wiedzą, ale i szczegółami swoich podbojów. 
Wkrótce na staż do jego kancelarii zgłasza się długonoga blondynka o intrygującym spojrzeniu, która przedstawia się jako Aubrey Everhart i jest 22-letnią studentką prawa. Zszokowany Andrew łączy fakty i rozpoznaje w niej… Alyssę. 
Czy to możliwe, aby jedyna kobieta, o której myśli od miesięcy, okazała się podstępną kłamczuchą? Czy Andrew zaufa komuś, kto zawiódł go tak bardzo
Tytuł: Twardziel
Autor: Laurelin Paige
Data premiery: 16 marca 2018 r.
Bezkompromisowy Seth Rafferty jest scenografem, który doskonale zna naczelną zasadę Hollywood, aby nie angażować się w związki z filmowymi gwiazdkami. Wiele razy przekonał się, że piękne aktorki nie mają do zaoferowania nic poza urodą.
Jednak pewnego wieczoru poznaje diabelnie zmysłową aktorkę Heather Wainwright, która bierze go za… zwykłego stolarza. Kobieta w swojej próżności sądzi, że zadawanie się z mężczyzną, który nic nie znaczy w branży, jest poniżej jej godności. Nie może mu się jednak oprzeć i spędza z nim noc.
Gdy para ponownie spotyka się na planie filmowym, piekielnie gorącą namiętność czuć w każdym kadrze i pikselu. Czy Seth złamie swoje zasady i zaangażuje się w związek z aktorką? Czy zdoła wydobyć z aroganckiej i zadufanej Heather wrażliwą i skromną kobietę?
On: piekielnie przystojny, rozważny i twardo stąpający po ziemi. Ona: seksowna, zarozumiała i snobistyczna diwa. Łączy ich szalenie gorąca miłość i pożądanie, które niemal wybucha z każdą przekładaną stroną. Po sukcesie Gwiazdora mistrzyni erotyków Laurelin Paige kolejny raz kusi gorącą historią, która podbija serce. Nie sposób się oderwać.

Edipresse Książki

Tytuł: Wszystko, czego pragnę
Autor: J.Daniels
Data premiery: 14 marca 2018r.
Luke Evans to łamacz kobiecych serc. Nie chciałam dawać mu mojego. Nie, skoro nie chciał się zaangażować. Dał mi tyle, dokładnie tyle, ile potrzebowałam, żeby się w nim zakochać. Powtarzam to sobie, by przekonać o tym samą siebie. Ale przecież znam prawdę. Zakochałabym się w nim nawet na odległość. Podarowanie Luke’owi mojego serca było najłatwiejszą rzeczą, jaką kiedykolwiek uczyniłam. Naiwnie pragnęłam więcej z nadzieją, że on chce tego samego co ja. Próbuję go nienawidzić. Próbuję o nim zapomnieć. Ale to wcale nie jest takie proste. Może miłość jest bezwzględna, a ja jestem jej najnowszą ofiarą. 
Tessa Kelly to modliszka. Gdy na ciebie spojrzy, nie tylko zjada twoje serce, lecz także duszę. To, co było między nami, było idealne, prawdziwe. Było spełnieniem moich marzeń. Ale ona to zniszczyła. Zniszczyła nas. Próbuję jej nienawidzić. Próbuję o niej zapomnieć. Ale to wcale nie jest takie proste. Miłość jest dl a ludzi, którzy mają nadzieję, a ja nie mam już żadnej.

Tytuł: Intryga
Autor: L.J.Shen
Data premiery: 14 marca 2018 r
Emilia: 
Podobno miłość i nienawiść to te same uczucia, tylko doświadcza się ich w trakcie różnych okoliczności. To prawda. Mężczyzna, o którym marzę, nawiedza mnie również w koszmarach. To znakomity prawnik. Utalentowany kryminalista. Piękny kłamca. Dręczyciel i wybawiciel, potwór i kochanek. 
Dziesięć lat temu zmusił mnie do ucieczki z małego miasteczka, w którym mieszkaliśmy. A teraz przyszedł do mnie w Nowym Jorku i nie odejdzie, dopóki nie weźmie tego, co należy do niego. 

Vicious: 

Emilia to biedna artystka. Jest piękna i nieuchwytna niczym kwiat wiśni. Dziesięć lat temu wkroczyła do mojego życia nieproszona i wywróciła je do góry nogami. I słono za to zapłaciła. 
Emilia LeBlanc jest dla mnie niedostępna. To była dziewczyna mojego najlepszego przyjaciela. To kobieta, która zna mój najmroczniejszy sekret, córka pokojówki, którą wynajęliśmy do pomocy w naszej posiadłości. To powinno mnie zniechęcić do pogoni za nią, ale jest inaczej. 
Ona mnie nienawidzi. Też mi coś. Niech się lepiej do mnie przyzwyczaja.


Na które premiery macie szczególną ochotę? ♥

15 komentarzy:

  1. "Jej wysokość P." już przeczytałam i zrecenzowałam <3 bardzo fajna książka. "Wszystko, czego pragnę" mam przed sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie niebawem będę się za nią brała ;)

      Usuń
  2. Wszystkie zapowiedzi wydają się naprawdę ciekawe, jednak w marcu raczej się na nich nie skupię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wynik przeczytanych książek... zapowiedzi - wszystkie bym kupiła gdybym miała tyle kasy, a tak tylko obejdę się smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z zapowiedzi na "Marzyciela" czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie najlepszą książką lutego była "Dziewczyny chcą się zabawić". A dziś już dorwałam premierową "Śmierć w Chateau Bremont" i też nie mogę się oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze - gratuluję awansu! :) Po drugie - gratuluję również liczby przeczytanych książek! Fantastyczny wynik :) Co do powyższych zapowiedzi, napiszę krótko - chcę wszystkie :D Plus czekam również na "Weterana" oraz "Dziesięć poniżej zera" :)
    Powodzenia w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej wysokość P., Małżeńska gra, Oskarżyciel i Intryga - te książki na 100% przeczytam! Nie mogę się doczekać. :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)