maja 23, 2015

Uroczy,zwariowany stosik!

Mój stosik prezentuje się w prawdziwym Majowym stylu! Są w nim zarówno nowości, jak i pozycje nieco starsze i zapomniane. Pragnę Wam je dzisiaj przedstawić po to, byście mieli świadomość, na jakie pozycje zwracam uwagę,ale i też jakie recenzje pojawią się niedługo u mnie na blogu ;)



Zaczynając od góry, oto i one:
*" Otwórz oczy zaraz świt" Mateusz Czarniecki, Wydawnictwo Al Reves , egzemplarz od autora
*" Ostra gra" Olivia Cunning, Wydawnictwo Amber, z wymiany na LC
*"Wampiry Hollywoodu" Michel Scott i Adrienne Barbeau,Wydawnictwo Rebis, Zakup własny
*"Moja cesarzowa" Da Chen, Wydawnictwo Wielka Litera, Zakup własny
*"Anioł" L.A.Weatheerlyn, Wydawnictwo Świat książki, Zakup własny
*"Tylko mnie poproś" i " Tylko on" Sylvia Day, Wydawnictwo Wielka Litera, Zakup własny
*" Nie zabierajcie mi dziecka" Glass Cathy, Wydawnictwo Muza, Egzemplarz recenzyjny
*"Kiedy Cię poznałam"Ahern Cecylia, Wydawnictwo Akurat, Egzemplarz recenzyjny
*"Gra o życie" ,Wydawnictwo Novae Res, Egzemplarz recenzyjny
*" Świetlna układanka" ,Wydawnictwo Novae Res, Egzemplarz recenzyjny
*" Dzień w którym umarłam" Martinez Belen Sanchez, Wydawnictwo Mira, Zakup własny
*" Nowa ziemia" Julianna Baggott, Wydawnictwo Egmont, Zakup własny
*"Karmazynowe niebo" Mateusz Stypułkowski, Wydawnictwo Novae Res, Egzemplarz recenzyjny

i oczywiście
*"Nowe oblicze Greya" E. L. James, Wydawnictwo Sonia Draga, Z wymiany na LC


 Jak widać, w tym stosiku znalazła się dość spora ilość książek które zakupiłam we własnym zakresie. Bardzo z tego powodu się cieszę! Cóż bowiem cieszy czytelnika najbardziej, jak nie fakt, że ma możliwość kupienia książki! :)  Mam nadzieję, że stosik przypadł Wam do gustu! Mnie on się podoba jak najbardziej! Szykuję dla Was niedługo już kolejny tego typu stos, aczkolwiek to dopiero w przyszłym miesiącu! Czy podobają Wam się jakieś pozycje? Macie na nie ochotę? Podzielcie się ze mną Waszymi zdaniami na temat tych lektur, które już przeczytaliście ;)

23 komentarze:

  1. Faktycznie zwariowany dobór książek, ale każda z nich jest przecież bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stosisko! *-*
    Zazdroszczę 'Nie zabierajcie mi dziecka' i 'Dnia, w którym umarłam'. ♥
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Wampiry Hollywoodu - fajna ksiązka, szkoda, że tylko dwie części wyszły :( ALe nieprzesłodzone i ogólnie ciekawy kryminał z udziałem wmapirów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A nawet parę bym sobie z tego wybrała ;). Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Kiedy cię poznałam" czytaj szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niczego nie czytałam z Twojego stosu, ale o niektórych słyszałam wiele dobrego. Mam nadzieję, że będziesz się świetnie bawić przy ich lekturze. Tego ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny stos! Miłej lektury ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny stosik, mój się powiększa przynajmniej raz w tygodniu :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  9. ,,Moja cesarzowa" Da Chen czytałam kiedyś, pozostałych ze stosiku jeszcze nie, więc czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudności, po prostu cudności. Życzę miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla każdego się coś znajdzie. Jestem ciekawa Twojej opinii o nowej Ahern i o Greyu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne zdobycze :)
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o kilku książkach ale żadna specjalnie mnie nie interesuje, może coś się zmieni gdy przeczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosik jest naprawdę wspaniały, gratuluję. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba niczego dla siebie nie znalazłam, ale życzę wielu wspaniałych chwil na lekturze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie "Moja cesarzowa" :)
    Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy Cię poznałam - czeka na przeczytanie, a Grey'a już mam za sobą

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiele książek z Twojego stosika kojarzę, więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Kiedy cię poznałam" i "Nowe oblicze Greya" mam odhaczone:) Z pozostałych książek ze stosiku jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji "Mojej cesarzowej". Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne książki czytasz! niektóre z tych pozycji już czytałam :) więc mamy podobny gust :) Mnie również cieszy kupno książek :D Mieszkam za granicą ale jak odwiedzam Polskę to w księgarni hurtem kupuję :P Bo i czasem z 20 książek naraz...A później jak trofea na półce je składam oczywiście po przeczytaniu :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)