Uroczy,zwariowany stosik!

Mój stosik prezentuje się w prawdziwym Majowym stylu! Są w nim zarówno nowości, jak i pozycje nieco starsze i zapomniane. Pragnę Wam je dzisiaj przedstawić po to, byście mieli świadomość, na jakie pozycje zwracam uwagę,ale i też jakie recenzje pojawią się niedługo u mnie na blogu ;)



Zaczynając od góry, oto i one:
*" Otwórz oczy zaraz świt" Mateusz Czarniecki, Wydawnictwo Al Reves , egzemplarz od autora
*" Ostra gra" Olivia Cunning, Wydawnictwo Amber, z wymiany na LC
*"Wampiry Hollywoodu" Michel Scott i Adrienne Barbeau,Wydawnictwo Rebis, Zakup własny
*"Moja cesarzowa" Da Chen, Wydawnictwo Wielka Litera, Zakup własny
*"Anioł" L.A.Weatheerlyn, Wydawnictwo Świat książki, Zakup własny
*"Tylko mnie poproś" i " Tylko on" Sylvia Day, Wydawnictwo Wielka Litera, Zakup własny
*" Nie zabierajcie mi dziecka" Glass Cathy, Wydawnictwo Muza, Egzemplarz recenzyjny
*"Kiedy Cię poznałam"Ahern Cecylia, Wydawnictwo Akurat, Egzemplarz recenzyjny
*"Gra o życie" ,Wydawnictwo Novae Res, Egzemplarz recenzyjny
*" Świetlna układanka" ,Wydawnictwo Novae Res, Egzemplarz recenzyjny
*" Dzień w którym umarłam" Martinez Belen Sanchez, Wydawnictwo Mira, Zakup własny
*" Nowa ziemia" Julianna Baggott, Wydawnictwo Egmont, Zakup własny
*"Karmazynowe niebo" Mateusz Stypułkowski, Wydawnictwo Novae Res, Egzemplarz recenzyjny

i oczywiście
*"Nowe oblicze Greya" E. L. James, Wydawnictwo Sonia Draga, Z wymiany na LC


 Jak widać, w tym stosiku znalazła się dość spora ilość książek które zakupiłam we własnym zakresie. Bardzo z tego powodu się cieszę! Cóż bowiem cieszy czytelnika najbardziej, jak nie fakt, że ma możliwość kupienia książki! :)  Mam nadzieję, że stosik przypadł Wam do gustu! Mnie on się podoba jak najbardziej! Szykuję dla Was niedługo już kolejny tego typu stos, aczkolwiek to dopiero w przyszłym miesiącu! Czy podobają Wam się jakieś pozycje? Macie na nie ochotę? Podzielcie się ze mną Waszymi zdaniami na temat tych lektur, które już przeczytaliście ;)

Komentarze

  1. Faktycznie zwariowany dobór książek, ale każda z nich jest przecież bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stosisko! *-*
    Zazdroszczę 'Nie zabierajcie mi dziecka' i 'Dnia, w którym umarłam'. ♥
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Wampiry Hollywoodu - fajna ksiązka, szkoda, że tylko dwie części wyszły :( ALe nieprzesłodzone i ogólnie ciekawy kryminał z udziałem wmapirów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie i ja zaczęłam ją czytać! :)

      Usuń
  4. A nawet parę bym sobie z tego wybrała ;). Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Kiedy cię poznałam" czytaj szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niczego nie czytałam z Twojego stosu, ale o niektórych słyszałam wiele dobrego. Mam nadzieję, że będziesz się świetnie bawić przy ich lekturze. Tego ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny stos! Miłej lektury ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny stosik, mój się powiększa przynajmniej raz w tygodniu :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  9. ,,Moja cesarzowa" Da Chen czytałam kiedyś, pozostałych ze stosiku jeszcze nie, więc czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudności, po prostu cudności. Życzę miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla każdego się coś znajdzie. Jestem ciekawa Twojej opinii o nowej Ahern i o Greyu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne zdobycze :)
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o kilku książkach ale żadna specjalnie mnie nie interesuje, może coś się zmieni gdy przeczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosik jest naprawdę wspaniały, gratuluję. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba niczego dla siebie nie znalazłam, ale życzę wielu wspaniałych chwil na lekturze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie "Moja cesarzowa" :)
    Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy Cię poznałam - czeka na przeczytanie, a Grey'a już mam za sobą

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiele książek z Twojego stosika kojarzę, więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Kiedy cię poznałam" i "Nowe oblicze Greya" mam odhaczone:) Z pozostałych książek ze stosiku jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji "Mojej cesarzowej". Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne książki czytasz! niektóre z tych pozycji już czytałam :) więc mamy podobny gust :) Mnie również cieszy kupno książek :D Mieszkam za granicą ale jak odwiedzam Polskę to w księgarni hurtem kupuję :P Bo i czasem z 20 książek naraz...A później jak trofea na półce je składam oczywiście po przeczytaniu :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)