czerwca 08, 2015

"Moment życia" Joanna Zawadzka

 
Każdy ma w życiu taki moment, w których los płata mu figle. Za jego pośrednictwem poukładane do tej pory życie, staje się totalnym bałaganem. W najlepszym jednak razie, zaczynamy zauważać, że nie wszystko jest takim jakim się wydaje. Nawet jeśli uważamy, że wszystko nie układa nam się tak, jak powinno, powinniśmy zwrócić uwagę, czemu tak się dzieje.  Czy los płata nam figle z nudy, czy raczej ma jakiś w tym cel? Przekonała się o tym bohaterka książki...


Joanna jest dziewczyną która może myśleć, iż ma wszystko. Dobrą pracę, wiernych przyjaciół a przede wszystkim nie jest od nikogo zależna. Tak jest jednak do pewnego czasu. W chwili gdy przypadkiem Joanna spotyka na swej drodze Jego, jej życie wywraca się do góry nogami. Krzysztof to na pozór zwykły biznesmen, który działa na kobiety jak magnez. Joanna jednak wie, że w tym mężczyźnie mieszka prawdziwe zło, a jego ego działa na nią jak paralizator. Dziewczyna nie spotkała jeszcze nigdy kogoś takiego jak on - zadufanego w sobie macho. Niestety o ile ona nie chce go znać i mieć z nim cokolwiek do czynienia, o tyle on zaczyna być wszędzie tam, gdzie ona.
 Miłość która rodzi się w sercu Joanny, jest tłamszona przez jej umysł. Dziewczyna dowiedziawszy się bowiem o tym ,czym zajmuje się zawodowo Krzysztof, nie chce mieć z nic nic do czynienia. Czy on myśli tak samo o niej?
 Jeden moment w życiu Joanny pokazuje jednak, że czasem warto jest zaryzykować...

 Jestem osobą, która bardzo chętnie sięga po książki polskich autorów. Kiedy przeczytałam opis książki jaką mi zaproponowało wydawnictwo, wiedziałam, że będę miała do czynienia z kolejną pozycją na podstawie "Greya". Nie pomyliłam się, choć również poczułam miłe zaskoczenie. Trudno jest nie dostrzec niemałych aspektów zaczerpniętych z zagranicznej książki,aczkolwiek na szczęście dla tej pozycji, nie ma ich aż tak dużo. Jedynie sam schemat, ww którym młoda dziewczyna poznaje mężczyznę dobrze usytuowanego pieniężnie, oraz kilka cech charakteru tego autora, można podpisać do książek tych z "Greya". Wszystko inne zaś, jest świetnie obmyślone i zaplanowane.

 Zwróćmy na przykład uwagę na samych bohaterów. Joannę polubiłam już na samym wstępie, choć niekiedy jej przemyślenia i postępowanie, nie bardzo mnie do siebie przekonywały. Jest w niej jednak więcej plusów niż minusów, dlatego też w końcowym rozrachunku, z bohaterką tą, przeżyłam miłą przygodę. Wspaniałym aspektem tej dziewczyny jest bystry umysł i cięty język. Dzięki temu możemy poczuć, iż cała tajemnica miłości, mogłaby odbyć się naprawdę. Jeśli chodzi zaś o Krzysztofa, to mężczyzna ten ma wiele wad, ale pozytywnie wykreowanych. Jest grubiański, arogancki i przede wszystkim niebezpieczny, ale to dodaje mu uroku. Któż bowiem nie kocha niegrzecznych chłopców? Ja zapałałam sympatią do Krzyśka bardzo wielką.

 Wartka akcja, dobry humor i przede wszystkim specyficzny styl narracji powoduje, że książkę bardzo szybko i z wielkim zaciekawieniem się czyta. Osobiście nie mogłam się od niej oderwać! Może książka nie jest zbyt długa i pochłaniająca, aczkolwiek mimo wszystko ma w sobie pewien urok. Pozazdrościłam pomysłu autorce, choć również nie obyło się bez drobnych wpadek. Na początku bowiem stwierdziłam, że niektóre rozdziały, mogłyby być lepiej rozwinięte. Wtedy książka ta, nabrała by na pewno objętości! Mimo jednak tego małego mankamentu, książkę tę jak najbardziej polecam! Ma w sobie zarówno dobre strony jak i te złe, ale podczas czytania nie czuło się znużenia. Polecam serdecznie!

Moja ocena:
6/10 !!!

Wytyczne książki:
Wydawca: Novae Res
Autor: Joanna Zawadzka
Data premiery: 2015 r.
Ilość stron: 320
Kategoria: romans, erotyk
ISBN: 9788379427932
Cena detaliczna: 33 zł


 Za książkę dziękuję serdecznie Wydawnictwo Novae Res!


10 komentarzy:

  1. To już któraś z kolei względnie pozytywna recenzja. Ciesze się, bo książkę zaczęłam już czytać, a takie opinie pozwalają mi myśleć, że spędzę z tą książką miłe chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niezbyt chętnie sięgam po książki rodaków - może po powyższą się skusze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nie słyszałam jeszcze o tej pozycji ale dzięki Twojej recenzji chętnie po nią sięgnę, bardzo zaintrygowała mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie wciągające książki. Jeśli będę miała okazję to na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, nie, nie... Mimo pozytywnej recenzji ominę tę pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, nie dla mnie! :) Zupełnie nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ja tu wchodzę to nowy wygląd masz, hehe xd
    Po okładce wygląda na erotyka... I trochę mnie to odpycha xd

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej sobie odpuszczę, jakoś nie mam ochoty na tą pozycje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałam zrecenzować tę książkę,ale zabrakło już egzemplarzy. Jestem bardzo ciekawa tej książki, więc może ją kiedyś sama zakupię

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)