czerwca 15, 2015

"Ostra Gra" Olivia Cunning

Niejednokrotnie dochodzi do sytuacji w której życie nabiera barw z ciemnych, w te bardziej jasne. Dzieje się tak zarówno w chwili ekscytacji jak i największego szczęścia. Nie należy pomijać też faktu, że miłość odgrywa w tych wydarzeniach wielkie znaczenie! Co się jednak stanie, kiedy życie wywraca swój bieg o kilkanaście stopni  kiedy najmniej się tego spodziewamy? Czy to daje nam szansę na naprawienie swego życia, czy wręcz przeciwnie? Stajemy się przez to bardziej podatni na zmarnowanie swojego losu?


 Po burzliwym rozstaniu z Jessiką, Sed szuka u płci pięknej jedynie zaspokojenia swych popędów. Odkąd porzuciła go jego narzeczona, mężczyzna potrafił jedynie wykorzystywać dziewczęta, nie dając im niczego w zamian. Jego osobistą tragedią stał się nawet fakt, iż nie potrafił zdobyć spełnienia gdy jest z jedną kobietą. Do tego potrzebuje ich znacznie więcej...
Niespodziewany jednak powrót Jessiki do jego życia spowodował, że Sed na nowo odżywa. Jego serce na nowo zaczyna żyć tylko dla niej. Lecz czy kobieta zdoła zapomnieć o przeszłości i o tym, jak ją potraktował? Czy uda im się znaleźć wspólną drogę?
  
Gdy przeczytałam I część tej serii, od razu polubiłam grupę piosenkarzy- Sinnersów. Pierwszy tom serii wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Nie potrafiłam przestać go czytać! Było więc tylko kwestią czasu to, kiedy sięgnę po następną pozycję z tej serii. O ile w pierwszej jednak serii, czuło się, że pozycja ta była bardzo erotyczna i podniosła pod względem wulgaryzmów, to myślę iż "Ostra gra" była nieco "uboższa" pod tym względem. Skupiała się ona głównie na problemach Seta i Jessiki, oraz o samym znaczeniu miłości. Porusza również ważne kwestie, w których między innymi dostrzec można strach przed utratą bliskiej osoby czy nawet niemoc związaną ze strachem. Dlatego właśnie pokochałam tę serię. Choć widać w niej wiele scen z pokroju mało realnych, to jednak mimo wszystko autorka wie jak przychylić sobie serca czytelników.

 Jeśli chodzi o bohaterów, to sama Jessika mnie strasznie irytowała. To chyba właśnie jedyny minus całej tej fabuły. Nie wiem czemu, ale dziewczyna ta denerwowała mnie od samego początku! Jest ona strasznie arogancka i zadufana w sobie. Nie w sposób jest jej polubić ponieważ dziewczyna nie daje nam ku temu powodów. Nawet kiedy akcja zaczyna się kończyć, to powiem, że nie kibicowałam tej dziewczynie ani trochę. Coś w niej się mnie nie podobało.
 Jeśli zaś chodzi o Seda, to jest on bohaterem o podwójnej mentalności. Z jednej strony poznajemy go jako bezdusznego i aroganckiego wokalistę, który wykorzystuje tylko kobiety, zaś z drugiej strony poznajemy jego inną naturę. Co najdziwniejsze, o tej drugiej twarzy, wiedzą tylko nieliczni. Sam Sed bowiem nie chce o niej pamiętać. Wszystko jednak zmienia się gdy do jego serca na nowo skrada się dawna miłość.

 Akcja książki dzieje się nie tylko w starym autobusie grupy Sinnersów, ale również i w innych miejscach. To również różni od siebie te dwa tomy. O ile w pierwszej części mieliśmy głównie do czynienia z autokarowym przepychem, o tyle w tej części Sed i Jessica, szukają zabawy w każdym innym miejscu. Sami musicie zobaczyć, czym to się kończy.
 Na tle innych erotyków, książka ta gra dobrą rolę. Autorka utrzymała styl pisania tak samo dobry, jak w części I, dzięki czemu książę czyta się bardzo dobrze. Mam nadzieję, że po kolejne części sięgnę z tak samo wielką ochotą. Myślę, iż stanie się to już niebawem!

 Podsumowując, powiem szczerze iż Ostra gra jest bardzo dobrą kontynuacją serii. Nie sposób jest w niej się nie zauroczyć. Dobrze przemyślana akcja i lekki przepych erotyzmu, nadaje tej pozycji pikanterii i zaciekawienia. Jeśli jednak nie lubicie takich klimatów, gdzie światła sceny są na tle dziennym, to książka może Wam się ne spodobać. Mnie jednak to nie dotyczy. Polecam gorąco!

Moja ocena:
8/10 !!!

Wytyczne książki:
Wydawca: Amber
Autor: Olivia Cunning
Tytuł oryginalny: Rock Hard
Seria/ Tom:  Ich noce /II
Data premiery: 5 lutego 2013 r.
Ilość stron: 368
Kategoria: romans, erotyk
ISBN: 9788324145829
Cena detaliczna: 32,80 zł



                                             ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

 P.S. Kochani pamiętacie o KONKURSIE? Zapraszam! :)Klik ;D

7 komentarzy:

  1. Ta część najmniej przypadła mi do gustu. Wiem że to erotyk i wogóle ale moim zdaniem za dużo tam pieprzenia a za mało fabuły

    OdpowiedzUsuń
  2. Erotyki to zupełnie nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że kontynuacja jest udana. Dobrze, że nie straciłaś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. przeczytałam pierwszy tom i pewnie jak będę mieć wene to i resztę przeczytam, choć erotyki nie są moim ulubionym gatunkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sięgnę po pierwszą część i zobaczę, jak mi się spodoba. Trochę boję się irytującej głównej bohaterki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sięgnę po pierwszą część i zobaczę, jak mi się spodoba. Trochę boję się irytującej głównej bohaterki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Ostrą grę przeczytałam chyba rok temu, ale przed tym nie czytałam poprzednich cześci. To seria, której nie trzeba czytać pokolei. Wspominam ją raczej pozytywnie

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)