marca 22, 2017

(PRZEDPREMIEROWO) "MMA Fighter. Walka" Vi Keeland

 Nico jest gnębiony przez widmo przeszłości. Mężczyzna jest zawodnikiem MMA, za którym szaleje nie jedna dziewczyna. Pewnego dnia, Nico trafia do kancelarii w której pracuje Elle. Już podczas pierwszego spotkania, facet nie potrafi zapomnieć o Elle.
Niestety jednak, dziewczyna posiada już swoje życie, które jest statyczne oraz poukładane. Ellie jest w stałym związku, co jednak nie przeszkadza sportowcowi.
 Czy Elle pozwoli aby gorący Nico zburzył jej życie? Czy ich światy mogą być połączone? Jaką tajemnicę skrywa ta dwójka?

"Ten moment wraca i prześladuje cię, kiedy najmniej się tego spodziewasz. Po prostu kiedy myślisz , że w końcu odnalazłeś drogę, aby zakopać to wszystko gdzieś w głębi siebie, wchodzi do brzydkiej głowy i jesteś w punkcie wyjścia. Z powrotem w bólu. Żalu. Poczuciu winy. A uzdrowienie musi się zacząć od początku."
Seksowna, uwodzicielska, egzotyczna i przede wszystkim podniecająca. Ta książka to istna bomba dla czytelniczek. Bohaterzy podniecają oraz zostawiają po sobie ciekawość, dla której chce się dokończyć książkę. Styl autorki doskonale wkomponowuje się w tematykę i akcję powieści. Tę lekturę się pochłania, strona po stronie. Najbardziej uwodzi mnie motyw walk oraz nieśmiałość głównej bohaterki. Te dwa światy wywołują w sercu czytelnika prawdziwą ucztę. 

 Narracja w książce jest dwuosobowa. Dostrzegamy w niej myśli zarówno Elle jak i Nica. Powieść doskonale odzwierciedla prawdziwą namiętność bohaterów, ich rozterki oraz niewiadome. Na mój gust, to jedna z lepszych książek przeczytanych i wydanych w tym roku! Świat erotyków został wzbogacony o coś niesamowitego, dzięki tej powieści. 
 "Cholera, stary, masz przesrane. Ta, na którą musisz zasłużyć, ma cię w garści."
 Ta powieść jest naprawdę godna uwagi. Zaczęłam ją czytać z ciekawości, dla relaksu, i jak najbardziej dostałam zarówno rozluźnienie, niezapomnianych bohaterów, jak i pozytywne emocje. Na długo zapamiętam tę lekturę. Jestem pewna, że jak tylko pojawią się kolejne powieści tej autorki, to z wielką energią po nie sięgnę. Lubię takie lekkie, przyjemne i niewymagające większego myślenia - powieści. Szczerze polecam. 

Moja ocena:
9/10

Wytyczne książki:
Wydawca: Kobiece
Autor: Vi Keeland
Tytuł oryginalny: Worth the Fight
Seria/tom: MMA Fighter/I
Data premiery: 24 marca 2017 r.
Ilość stron: 344
Kategoria: erotyk,romans
Cena detaliczna: 39,90 zł

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Kobiece. 

29 komentarzy:

  1. Ależ ja uwielbiam czarno-białe okładę z mężczyznami w tle :) ale to nie przez okładkę mam zamiar przeczytać książkę. Fabuła mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz mocniej intryguje mnie ta seria, więc na pewno dam jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję zapoznać się z "Graczem" tej pani i choć nie zrobił na mnie jakiegoś piorunującego wrażenia, bardzo mi się spodobał. W każdym razie, jeśli nadarzy się okazja, z przyjemnością sięgnę i po tę książkę.

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    Książki bez tajemnic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zarówno ta powieść jak i Gracz, mega zachwyciły :D

      Usuń
  4. Kiedy ta książka pojawiła się w premierach, patrząc na okładkę myślałam, że będzie to bardziej książka o MMA a nie romans czy erotyk. Trochę szkoda, bo lubię oglądać ten sport i jakaś fajna książka o tym by się przydała. Ale czasem taka lekka i przyjemna książka także się przydaje, a skoro na Tobie zrobiła tak dobre wrażenie, to może i ja się na nią skuszę jeśli będę miała okazję po nią sięgnąć :).
    Pozdrawiam serdecznie,
    Biblioteczka Dagmary

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam ostatnio Gracza i mi się książka spodobała, więc z chęcią się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gracz mi się bardzo spodobał. Walka ma ciekawą okładkei widze że robi wrażenie. Super że narracja jest dwuosobowa, to rodzi nadzieje na jednotomówke. Powoli nużą mnie wielotomowe serie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna książka. Nawet się na niej popłakałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jestem zaskoczona że jest aż tak dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety ten temat zupełnie do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo dobrej recenzji, to będę książkę omijać, bo zupełnie nie jest w moim guście :)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
  11. Znowu erotyk, a co za tym idzie - książka nie dla mnie. Jakoś nie odnajduję się w tym gatunku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama nie wiem, może sięgnę jak mi się nawinie, ale szukać na siłę nie będę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na siłę nie musisz ale jest tego warta :)

      Usuń
  13. Na pewno ją przeczytam, raczej nie w najbliższym czasie, ale blizej wakacji na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobno druga część jest jeszcze lepsza. Przynajmniej na zagranicznych serwisach zebrała mega dobre recenzje. Polska premiera: 16 czerwca. Jeżeli macie ochotę na małą ściągę ze zbliżających się premier, to ostatnio pisałam o tym artykuł: LITERATURA EROTYCZNA 2017 – NOWOŚCI I ZAPOWIEDZI KWIECIEŃ-CZERWIEC Zapraszam i pozdrawiam. :)  

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)