#Podsumowanie kwietnia + zapowiedzi

Kwiecień, pod znakiem czytania, był dla mnie mało obfitym miesiącem. Dużo czasu spędziłam na oglądaniu filmów, lecz mam mało weny do czytania i pisania recenzji. Muszę oczywiście to zmienić. ;) Mimo wszystko dziękuję, że jesteście ze mną. Statystyki pomimo wszystko, mnie cieszą :)



Podsumowanie marca:
Liczba wyświetleń: 141919 (było 135735 odwiedziliście mnie 6184 razy)
Liczba komentarzy: 8022 (było 7458)
Liczba obserwatorów: 393 (było 390)
Liczba przeczytanych książek: 5
Liczba opublikowanych recenzji: 3
Liczba recenzji przedpremierowych: 1
Liczba recenzji oczekujących na napisanie: 3
Liczba opublikowanych postów: 5


A oto i zapowiedzi maja!

Tytuł: Wędrówka z Ablem
Autor: Anna Badkhen

Wydawca: Kobiece
Data premiery: 04 maj 2017 r.
Opis


Tytuł: Confess
Autor: Colleen Hoover
Wydawca: Otwarte
Data premiery: 10 maj 2017 r.
Opis

Tytuł: Dla niej wszystko
Autor: Alexa Canady
Wydawca: Burda Książki
Data premiery: 10 maj 2017 r.
Opis

Tytuł: Chłopak z innej bajki
Autor: Kasie West
Wydawca: Feeria Young
Data premiery: 10 maj 2017 r.
Opis

Tytuł: Lirogon
Autor: Cecelia Ahern
Wydawca: Akurat
Data premiery: 10 maj 2017 r.
Opis

Tytuł: Żniwiarz
Autor: Paulina Hendel
Wydawca: Czwarta Strona
Data premiery: 10 maj 2017 r.
Opis

Tytuł: Jesteś moją obsesją
Autor: Federico Moccia
Wydawca: Muza
Data premiery: 10 maj 2017 r.
Opis

Tytuł: Jeszcze raz
Autor: Agata Przybyłek
Wydawca: Czwarta Strona
Data premiery: 10 maj 2017 r.
Opis

Tytuł: Ms. Manwhore
Autor: Katy Evans
Wydawca: Kobiece
Data premiery: 18 maj 2017 r.
Opis

Tytuł: Dom bez okien
Autor: Nadia Hashimi
Wydawca: Kobiece
Data premiery: 18 maj 2017 r.
Opis

Tytuł: Dziewczyna z nagietkowym szalem
Autor: Kimmie Meissner
Wydawca: Kobiece
Data premiery: 18 maj 2017 r.
Opis

Tytuł: Wszystko wina kota!
Autor: Agnieszka Lingas-Łoniewska
Wydawca: Novae Res
Data premiery: 24 maj 2017 r.
Opis

Tytuł: Uwięzione
Autor: Natasha Preston
Wydawca: Feeria Young
Data premiery: 24 maj 2017 r.
Opis

Tytuł: Uwikłani. Chandler
Autor: Laurelin Paige
Wydawca: Kobiece
Data premiery: 25 maj 2017 r.
Opis

 Gorąco czekam na te powieści ! Mam nadzieję, że chociaż połowę z nich poznam ♥  A wy, na które lektury czekacie? 

Komentarze

  1. I tak sporo przeczytałaś. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż wiem, że jednak kwiecień był dla mnie marny :D

      Usuń
  2. Świetny wynik! Ja w kwietniu zaszalałam i przeczytałam 9 pozycji:)Również czekam na "Żniwiarza" i "Wędrówki z Ablem" to mogą być naprawdę ciekawe pozycje;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee... mój wynik jest marny w kwietniu :D

      Usuń
  3. Gratuluję wyników. Zaczytanego maja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle cudowności na maj <3
    Dla mnie na pewno nowa powieść Kasie West oraz te Uwięzione!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Kasie West obowiązkowo :)

      Usuń
  5. 5 książek to dobry wynik, gratuluję. Zapowiedzi kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chłopak z innej bajki i Uwięzione najbardziej mnie interesują :) Życzę zaczytanego maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też te powieści intrygują :)

      Usuń
  7. Pięć książek to całkiem przyzwoicie, ale oczywiście życzę Ci bardziej owocnego maja :)
    Natomiast z majowych zapowiedzi czekam na "Confess" i "Chłopaka z innej bajki" :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ,,dom bez okien" mogłabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie Confess i nowy Chłopak od Kasie West! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)