czerwca 14, 2018

"Fallen Crest. Rodzina" Tijan

Samantha i Mason są w sobie szaleńczo zakochani. Wydaje się, że nic nie stanie na drodze ich miłości, jednak pojawia się problem, bo nie wszyscy akceptują ten związek.
Matka Samanthy to typ kobiety, która nie powstrzyma się przed niczym, aby osiągnąć to, czego pragnie. Analise robi wszystko, by rozdzielić parę. Dopuszcza się nawet szantażu i stawia Sam ultimatum.
Kiedy wspomnienia z przeszłości wracają do niej z pełną siłą, dziewczyna musi znaleźć w sobie dość odwagi, by sprzeciwić się matce. Jeśli się zawaha, przyszłość Masona będzie przesądzona.
Czy Mason będzie walczył o ich miłość? Czy Samantha znajdzie w Fallen Crest kochającą rodzinę, jakiej nigdy nie miała?            

" Niemal się rozpłynęłam pod łagodnym spojrzeniem jego zielonych oczu. Uśmiechnął się nieznacznie. Uniósł dłoń i przesunął nią po moich ustach, a ja zacisnęłam powieki."
Gdy poznałam pierwszy tom tej serii, byłam pod jej wrażeniem. Świetny styl, kultowa historia oraz niepowtarzalni bohaterowie. Teraz, gdy jestem po poznaniu tomu II dostrzegam, że entuzjazm i zainteresowanie podczas czytania tej sagi, wciąż mnie nie opuszcza. Historia w tym tomie jest ciągiem wydarzeń, toczących się po poznaniu i zakochaniu się w sobie Samanthy oraz Masona. Minęło kilka miesięcy od przyznania się przed rodzicami o uczuciach, które względem siebie żywią. Młodzi kochankowie są poddawani ciągłym próbom. Z ich dwójki, najgorzej obrywa się Sam, ponieważ dziewczynę nie akceptują bogate dziewczyny z paczki jej chłopaka. Tym samym, wyżywają się nad nią psychicznie. Do tego, jej własna matka pragnie ją ograniczyć, zabrania jej spotykać się z Masonem. 

Polubiłam historię tych bohaterów i z wielkim zainteresowaniem czytałam tę lekturę. Oczywiście ma ona w sobie pewne minusy, lecz nie raziły mnie na tyle, aby o nich wspominać. Podoba mi się styl autorki książki, ponieważ tworzy ona nieskomplikowane dialogi, dodając do nich nutkę humoru. Nie raz się przy niej śmiałam. Cenię sobie takie odprężające lektury. 

Nie chcę zdradzać zbyt dużo i tym samym zepsuć komuś przyjemność z czytania, dlatego dopowiem jedynie, że książka spodoba się każdej osobie, lubiącej romanse. Jestem pewna, że Was nie zawiedzie. Jest łatwa w odbiorze i bardzo odpręża. Koniecznie jednak sięgnijcie najpierw po tom wcześniejszy. Ułatwi Wam to rozeznanie w historii Sam i Masona, tym samym nie będziecie czuć, że coś Wam umknęło. 

Moja ocena:
8/10

Wytyczne książki:
Wydawca: Kobiece
Autor: Tijan
Tytuł oryginalny: Fallen Crest Family
Seria/tom: Fallen Crest/II
Data premiery: 26 kwietnia 2018 r.
Ilość stron: 360
Kategoria:  romans
Cena detaliczna: 39,90 zł


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Kobiece. Zastrzegam, że moja opinia jest całkowicie subiektywna.


*Opis wydawcy.

12 komentarzy:

  1. Lubię czytać od czasu do czasu romanse, więc zapisuję sobie ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa twórczości Tijan, więc pewnie dam jej szansę za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie pierwsza część miała wiele wad, ale jednak na swój sposób mnie wciągnęła, więc możliwe, że poznam i tę część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że nie ma książek bez wad, więc nawet jeśli jakieś widzę, lecz mnie nie rażą od początku do końca książki, to daje jej szansę i jej kolejnym częściom :D

      Usuń
  4. Ta akurat seria mnie do siebie niestety nie przekonuje, ale cieszę się, że ty je lubisz. :)
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy tom już mam na półce, ale postanowiłam sobie, że poczekam jeszcze na kilka tomów, szczególnie te o Sam i Masonie. A że do tej historii aż tak mi się nie spieszy, no i tomy wychodzą dość szybko, to nawet lepiej. Słyszałam przeróżne opinie i trochę się obawiam, że dołączę do grupy czytelników, którym się nie spodobała ta książka, ale w końcu jak nie przeczytam to się nie dowiem, więc szansę dam na pewno. Mam jednak nadzieję, że mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)