Kerrelyn Sparks "Ja cię kocham, a ty śpisz, wampirze"

Autorka Kerrelyn Sparks przerasta samą siebie w swoich ksiażkach.Jest bardzo niesamowitą pisarka i jedną z moich ulubionych.Łączy w swych utworach to co najbardziej uwielbiam,miłość,humor,namiętność i zapał.Książka "Ja Cię kocham,a ty śpisz,wampirze" posiada magię w sobie która przenosi nas do świata Toni i Ian'a.


Oto opis treści książki:
Ian ma prawie pięćset lat, ale wygląda jak… dziecko! Jest zaklęty od tylu stuleci w ciele nastolatka.Z pomocą przychodzi mu Romana Draganesti, postarza się o kilkanaście lat i w końcu ma szansę na spotkanie kobiety, która potraktuje go poważnie i obdarzy miłością. Ma w planie ożenić się z jakąś miłą wampirzycę, jednak los płata mu figla i spotyka na swej drodze Toni. Dziewczyna jest zatrudniona w firmie, która ochrania wampiry, kiedy śpią w ciągu dnia. Ma swoje sekrety... chce udowodnić światu, że wampiry istnieją. Przyjaciółka Toni trafia do szpitala psychiatrycznego dlatego tez Toni postanawia wyjawic sekret o wampirach.Czy jej się uda? A raczej kto stanie jej na przeszkodzie?


Fantastyczna! No po prostu rozbrajająco kusząca!Czytałam z rozbawieniem i zaciekawieniem ponieważ jest cudowna! Książka po prostu jest booska !! Nic bym w niej nie zmieniła. Ta opowieść wzbudziła we mnie zachwyt i pożądanie aby były kolejne części przygód Iana i Tonni. Polecam wziąć w łapki książkę i czytać!

Co najbardziej mi sie spodobało w książce?
Wspaniały humor i zabawa podczas czytania jej.Jeszcze nigdy nie odkryłam ksiażki która potrafii tak wciągnąc i nie wypuscic ze swych łapek nawet na sekunde ;-)

Użekła mnie też piękna historia o miłosci,poświęcenie jakie dla niej można zrobić oraz pokonanie różnych przeciwności.

Moja ocena to 6/6!



wydawnictwo: Amber
Tytuł orginalny:All I Want for Christmas Is a Vampire
Autor Sparks Kerrelyn

Ilość stron: 416

Rodzaj: broszura

Format: 130 x 205

Data wydania: 2010-12-07

Komentarze

  1. Zdecydowanie chciałabym przeczytać ! Niesamowity blog ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow nie widziałam takiej książki jak znajdę to ją kupie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona mi przypadła do gustu ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)