"Tajemnice Gwen Frost.Akademia Mitu III" Jennifer Estep

 Ostatnio pojawiła się na moim blogu recenzja książki również o przygodach cyganki- Gwen Frost. Dzisiaj mam przyjemność opisać i nadać głębszy sens kolejnej części, tym razem III już o Akademii Mitu.To już kolejna, trzeci część serii Akademia Mitu.
 Wiemy już, że Gwen nie jest zwykłą dziewczyną lecz wybranką samej bogini Nike- bogini zwycięstwa. Kolejne koleje losu, zamachy na życie Gwen jak i tajemnice zmuszają ją by ratować siebie jak i swoich bliskich.

 Początek książki unosi czytelnika i zaprowadza do muzeum gdzie Gwen z przyjaciółmi ma za zadanie zobaczyć artefakty wystawiane właśnie w tym miejscu. To nie jest jednak relaks ani odpoczynek lecz zaległa praca domowa dla uczniów Akademii Mitu.Uczniowie więc grupkami zwiedzają muzeum i bawią się przy tym, opowiadając jak spędzili ferie. Los chciał, że Logan i Gwen spotykają się w muzeum a razem z nimi do muzeum zjawiają się żniwiarze. Wrogowie napierają i sieją spustoszenie w muzeum zabijając nie tylko uczniów Akademii ale i niewinnych ludzi. Poszukują tylko jedynego, artefaktu który ma dla nich znaczenie długo oczekiwanego zwycięstwa -sztyletu z Helheimu. Gwen i jej przyjaciele stają godnie i zaczynają walczyć z wyznawcami Lokiego, dziewczyna ma nawet tą uprzejmość i rozpoznaje w towarzyszce żniwiarzy tę dziewczynę. Mówiąc tę, ma na myśli zabójczynię swej matki. Żniwiarze znikają tak szybko jak się pojawili, pozostawiając strach i rozpacz.
 Następnego dnia, uczniowie powracają do szkoły, opłakują zabitych ale i żywią jeszcze większą odrazę do Lokiego. Najepsza przyjaciółka dziewczyny- Daphne, zaczyna unikać młodą cyganeczkę. Ma to związek z darem który w sobie odkryła.
  Niespodziewanie Gwen spotyka fenrira- którego uratowała podczas lawiny i który widocznie potrzebuje jej pomocy. Cyganka odkrywa dzięki swemu darowi, że ona (fenrir) jest w ciąży i spodziewa się małego i na pewno potrzebuje pomocy. Zatrzymała ją wiec u siebie w pokoju nikomu o tym nie mówiąc, a w krótszym czasie zaprzyjaźniła się z tym stworzeniem.
 Mijają tygodnie. Wszystko zaczyna na pozór się układać lecz Gwen czuje się samotna. Zostaje odtrącona przez przyjaciółkę jak i przez Logana który jest na nią zły. Nie zależnie od tego,ona nie poddaje się ponieważ wie,że  została powierzona jej misja ratująca świat.
 Czy Gwen będzie silna i na tyle odważna by przechytrzyć żniwiarz? Czy zdoła dopiąć celu i odszukać znienawidzoną przez siebie żniwiarkę?Kto okaże się tajemniczą żniwiarką? Jaką prawdę odkryje o Loganie oraz czy ich związek ma rację bytu? Oraz jakie traumatyczne przeżycie przeżyje sama Gwen i kim będzie musiała się opiekować?

 Moi drodzy zarówno ja, jak i inni którzy zapoznali się już z trzema częściami Akademii Mitu wiedzą doskonale, że życie jako Gwen Frost nie jest łatwe. Dziewczyna musi zmagać się coraz to groźniejszymi atakami na swoje życie, kłopotami miłosnymi i byciem godną wybranką Nike.
 Czy taka historia może przypaść do gustu i stać się ulubienicą w naszych kolekcjach ? Jak najbardziej tak!. Po raz kolejny nie potrafiłam oderwać się od książki, chłonęłam każdą kartkę w zapartym tchem. Przeżywałam każdą przygodę razem z bohaterami a nawet czasem miałam takie same uczucia jak oni.
U mnie jak najbardziej akademia Mitu ma swoje miejsce w stosie ulubionych książek.

 Twórczość Pani Jennifer przypadła mi do gustu już kiedy przeczytałam pierwszy rozdział, pierwszej części o cyganeczce- Gwen. Czekam z niecierpliwością na nowe części które już niedługo mam nadzieję że się ukażą, jak i że również będą budzić we mnie przyjemne odczucia.

 Co do okładki to jestem na prawdę zachwycona. Po raz kolejny książka skrywa w sobie piękno nie tylko na wierzchu lecz i w środku.Jestem tym faktem zafascynowana ponieważ coś takiego rzadko niestety współgra ze sobą.

 Moja ocena:
6/6! 


    Wytyczne książki:
Wydawnictwo: Dreams
Autor: Jennifer Estep
Seria: Akademia Mity III
Ilość stron: 328
Oprawa: miękka + skrzydełka
Tłumaczenie: Anna Rojkowska
ISBN: 978-83-63579-30-2
Format: 140 x 205
Data wydania: Lipiec/Sierpień 2013



Komentarze

  1. swietna ksiazka powiedzcie mi dlaczego jest tyle swietnych ksiazek a sa takie drogie?:D:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety taj już jest :( lecz nie smutaj na pewno niedługo uda Ci się ją przeczytać xD :)

      Usuń
  2. Akurat 3 części jeszcze nie miałam przyjemności czytać, ale jest to jedna z moich "best series", do której wracam z uśmiechem i wiem, że mnie nie zawiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej popieram Cię :)) też Uwielbiam tę serię <3

      Usuń
  3. Ja dopiero I tom z biblioteki wypożyczyłam, ale skoro pojawia się tyle dobrych recenzji na temat tej serii, to zacznę czytać jak najszybciej :) To chyba fenomen, że III części daje się maksymalną ocenę - nie mogę się doczekać, żeby wyrobić sobie o nim opinię :)
    Pozdrawiam,
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przypadnie Ci ta seria do gustu! :))

      Usuń
  4. Cała seria wciąż mnie intryguje! Muszę zdobyć pierwszy tom i jak najszybciej przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i trzymam kciuki by Ci sie udało ;))

      Usuń
  5. Jak to możliwe, że jeszcze nie miałam jej w swoich łapkach?! :c Strasznie ciekawa seria, ale poczekam aż będzie w bibliotece. Dziękuję za komentarz i oczywiście obserwuję ;)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaraj się ją znaleźć ponieważ jest tego warta ;)
      Ja również pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)