Współprace !



 Jak miło jest zawsze, gdy można realizować swój talent dzięki osobom/ instytucjom które nam w tym pomagają. Dziękuje za wszelkie powierzone mi zaufanie zarówno wydawnictwu jak i autorom. Chcę podzielić się niesamowitą nowiną jaką jest to, że podjęłam współpracę z ...:


Wydawnictwem Literackim Białe Pióro :)



Już niedługo możecie spodziewać się recenzji książki z tego właśnie wydawnictwa! ;)


Miło mi też jest, że zrecenzuje powieści dzięki autorom właśnie tych pozycji. :)

 Pani Patrycja Gryciuk- Gros jest jedną z autorek które powierzają mi pełne zaufanie, iż książka którą napisała okaże się dla mnie czymś niezapomnianym.  Dziękuje za to, ponieważ to jest dla mnie przyjemność sama w sobie! 




Dzisiaj otrzymałam kolejną bardzo miłą wiadomość, że Pani Joanna Terka również chce poznać moje zdanie o książce "Jantar i Słońce" :) Dziękuje bardzo, zwłaszcza że książka już jest przeze mnie czytana i bardzo przypadła mi do gustu! 





 Dziękuje raz jeszcze za powierzone mi zaufanie! Obiecuję, że nie zawiodę, ponieważ jestem suwerenną osoba która daje z siebie wszystko ! ;)

Komentarze

  1. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratulacje! Takie współprace to pewnie sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Mam nadzieję, że każda z tych współprac będzie bardzo owocna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wowowowow! Gratulejszyn! I wgl. to te śnieżynki które spadają są super! Z resztą cały wygląd bloga jest śliczny!Powodzenia życzę i dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kochana i oby tak dalej.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i nieco zazdroszczę... :p

    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje Kochane raz jeszcze ! :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)