10 książek które pragnę zdobyć pod choinkę


 Ja tak i jak każdy szanujący się książkowy mol mam swoje marzenia. Zbliżają się Mikołajki, postanowiłam więc dodać listę 10 książek które chciałabym mieć w swojej kolekcji.
 Zwracam jednak uwagę, że są one wszystkie na pierwszym miejscu. Wszystkie chce je tak samo mieć, i wszystkie tak samo pragnę.

Zacznijmy więc może od:

1."Obrońca nocy"-
Dlaczego? Proste. Słyszałam jak i czytałam wiele recenzji że jest to bardzo intrygująca książka. Ponadto miała już szanse zapoznać się z Panią Agnieszką i jej twórczością w "Zakrętach Losu" i bardzo podziwiam jej talent pisarski.








2. "Mroczna bohaterka. Kolacja z Wampirem." 


Planuję ją zakupić sobie ale i tak dodaje do listy moich pragnień. Czytałam recenzję, fragment książki i jestem bardzo nią zainteresowana. Zazdroszczę każdemu kto ją ma a się nie podzielił.;p





3. "Łza" Lauren Kate

 Czytałam książki Lauren Kate i naprawdę wiem, że ma ona talent. Właśnie dlatego chcę książkę by móc ponownie zagłębić się w przecudny świat jaki stworzyła.







4. Całą tę kolekcję chce :) autorki P.C. Cast



Ponieważ bardzo przypodobała mi się ta autorka już w cyklu "Dom Nocy" , jestem więc absolutnie pewna że w tych książkach też ma taką tajemnicę i to co naprawdę kocham.


5. "Przywróceni" 

 Książka jest bardzo polecana przez recenzentów, dzięki czemu wzbudza we mnie chęć bliższego poznania z nią. Chce jak najbardziej poznać jej przygody, zagłębić się w historiach ludzi którzy zostali "przywróceni" i zrecenzować ja na swoim blogu.





6."Demony miłości" Eve Edwards


Chciałabym bardzo zanurzyć się w historii miłosnej opisanej w tej książce. Poznać następną piękną książkę i opisać ja swymi oczami.









7. "Gra kłamstw" Sara Shepard


"Najgorsze w byciu martwym jest to, że niczego już nie przeżyjesz.
Nigdy więcej nie pocałujesz chłopaka.
Nigdy więcej żadnych sekretów.

Nigdy więcej plotek z dziewczynami."

Sam ten cytat budzi we mnie skrajne emocje i zaciekawienie. Chcę wejść w "Grę kłamstw" i poznać sekrety tej książki. 



8." Zgon" Gina Damico


Czytałam dużo pozytywnych recenzji na temat tej książki. Wiem że jest bardzo zabawną opowieścią o Lex- 16 dziewczynie. jej przygody są bardzo interesujące (tak recenzenci mówią pisząc o powieści) i sama okładka budzi już pewnego rodzaju uśmiech na mej twarzy.







9. "Alicja w krainie zombi" Gena Showalter


Prawdziwa Alicja jest bardzo interesującą historią, a jak jest z tą książką? Właśnie pragnę się sama przekonać i odkryć przygody Alicji w połączeniu z Zombi.Jestem przekonana że będzie to niezapomniana przygoda.







10. "Dziedzictwo" C.J. Daugherty


Wstyd. Wiem że to wstyd że nie mam jej jeszcze no ale jest dziurka w budżecie ;p Chcę więc ją chodź już czytałam tyle recenzji na jej temat że to tak prawie jakbym czytała książkę ;)












  Czas teraz na wasze świąteczne życzonka. Macie podobne upodobania co ja? Czy może jakieś inne? Piszcie w komentarzach :)
Pozdrawiam :3

Komentarze

  1. U mnie na blogu już jest lista książek, które chcę :D A z Twoich... Cóż, mam ochotę na "Kolację z wampirem", "Łzę", "Przywróconych", i "Zgon", który znajduje się na mojej liście :D "Alicję w Krainie Zombi czytałam i recenzowałam, więc jak coś to zapraszam, ale nie zmuszam, bo może nie masz ochoty na więcej opinii :D W każdym razie bardzo mi się podobała :)
    Pozdrawiam,
    Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie zapoznam się z Twoją recenzją "Alicji.." :)
      Cieszę się że masz ochotę na podobne tytuły książeczek jak i ja ;)

      Usuń
    2. Haha, no widzisz, mamy coś wspólnego :D

      Usuń
    3. TYLE MIŁOŚCI <3 <3 <3

      Usuń
    4. Hihi :) :* ♥
      Do książek i nie tylko ;))

      Usuń
  2. Świetna lista. Muszę pomyśleć nad swoją :)
    Czytadła Tetiisheri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno chcę zobaczyć co pragniesz mieć jeszcze w swej kolekcji ;)

      Usuń
  3. Pierwszą piąteczkę bardzo chętnie przygarnęłabym :) Czytałam wiele recenzji tych książek i jestem ich strasznie ciekawa :)
    O 6 nie słyszałam, serii PLL nie lubię, 8,9 i 10 też sa na mojej liście :)
    Pozdrawiam ciepło,
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie i ja czytałam wiele recenzji ( to wszystko przez blogerów ;p to oni rozpalili żar w mojej wyobraźni i to przez nich chcę te książki :) )

      Usuń
  4. Mhm... jestem dumna - mam 4 książki z twojej listy... a 3 z nich są genialne, bo już czytałam :) Ale nie powiem o które chodzi :P
    Oby Mikołaj któreś z nich przyniósł... a najlepiej wszystkie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej listy chętnie poznałabym "Alicja w Krainie Zombie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że uda nam się obojgu zrealizować ten cel :)

      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Przeczytałam "Mroczną bohaterkę" i niestety mnie porwała mnie kompletnie. Pragę otrzymać znacznie inne książki, ale życzę, abyś ty otrzymała te, które chcesz :)

    Pozdrawiam, Czarny Kapturek

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym przygarnęła większość książek z tej listy, albo nawet i wszystkie. :)
    Pozdrawiam,
    Niko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wymienionych przez Ciebie książek chciałabym przeczytać "Alicję..." i "Łzę", kiedyś może sięgnę po "Mroczną bohaterkę", a "Grę w kłamstwa" już mam, jednak jeszcze nie przeczytałam
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zazdroszczę Ci ich! :)) Czytaj kochana i zrecenzuj je :) jestem ciekawa Twojego zdania o nich :)

      Usuń
  9. Oj mam pare takich książek.. Ale na jednej szczególnie mi zależy :D "Żona psychopaty" - Teresa Ewa Opoka
    i na 99% będę ją miała!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratulacje!! :))
      Ja mam nadzieję że zdobędę choć jedną z tych moich propozycji :3

      Usuń
  10. Obrońca nocy, Przywróceni i Alicja w krainie Zombi faktycznie są cudne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ;) Pewnie masz już w swojej kolekcji? Zazdroszczę ;}

      Usuń

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)