#Podsumowanie Maja + zapowiedzi

Maj już za mną, ale powiem szczerze, że szybko mi minął. Nie pamiętam żadnego miesiąca, który przepłynął mi tak szybko. Teraz nastał czerwiec i chodź większych planów czytelniczych nie mam, myślę sobie, że chociaż nadrobię zaległości z maja. Moje statystyki z ubiegłego miesiąca nie są powalające, ale mimo wszystko cieszę się, że wciąż tutaj zaglądacie ;)


Podsumowanie marca:
Liczba wyświetleń: 147518 (było 141919 odwiedziliście mnie 5599 razy)
Liczba komentarzy: 8123 (było 8022)
Liczba obserwatorów: 397 (było 393)
Liczba przeczytanych książek: 5
Liczba opublikowanych recenzji: 3
Liczba recenzji przedpremierowych: 0
Liczba recenzji oczekujących na napisanie: 5
Liczba opublikowanych postów: 6



A oto i zapowiedzi kolejnego miesiąca. Mam nadzieję, że kilka z nich pojawi się w mojej biblioteczce :D

Tytuł: Diamentowa góra
Autor: Cecily Wong
Wydawca: Kobiece
Data premiery: 08 czerwca 2017 r.

Tytuł: Przyszłość Violet i Luke'a
Autor: Jessica Sorensen
Wydawca: Zysk i S-ka
Data premiery: 12 czerwca 2017 r.

Tytuł: Wszystko, co w tobie kocham
Autor: Samantha Young
Wydawca: Burda Książki
Data premiery: 14 czerwca 2017 r.

Tytuł: Na krawędzi
Autor: Meredith Wild
Wydawca: Burda Książki 
Data premiery: 14 czerwca 2017 r.

Tytuł: Grzech pierworodny
Autor: Anna Szafrańska
Wydawca: Novae Res
Data premiery: 14 czerwca 2017 r.

Tytuł: Kroniki Jaaru
Autor: Adam Faber
Wydawca: Czwarta Strona
Data premiery: 14 czerwca 2017 r.

Tytuł: Uwikłana
Autor: Bruce Porter
Wydawca: Kobiece
Data premiery: 14 czerwca 2017 r.

Tytuł: Piosence o dziewczynie
Autor: Chris Russell
Wydawca: Feeria Young
Data premiery: 14 czerwca 2017 r.

Tytuł: Kształt gruszki
Autor: Magdalena Kołosowska
Wydawca: Feeria
Data premiery: 16 czerwca 2017 r.

Tytuł: Szansa
Autor: Vi Keelan
Wydawca: Kobiece
Data premiery: 22 czerwca 2017 r.

Tytuł: Trzy i pół sekundy
Autor: Amanda Prowse
Wydawca: Kobiece
Data premiery: 22 czerwca 2017 r.
Opis 

Tytuł: Myśl do przytulenia
Autor: Anna Szczęsna
Wydawca: Kobiece
Data premiery: 22 czerwca 2017 r.


Na które powieści szczególnie czekacie? :)

Komentarze

  1. Zapowiada się cudowny czerwiec. Też liczę na kilka z przedstwionych przez Ciebie pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że u Ciebie maj był podobny do mojego. Mam nadzieję, że czerwiec będzie lepszy :)
    Ah te czerwcowe premiery - znowu zrujnują portfel.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Trzy i pół sekundy" bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników i życzę zaczytanego czerwca! W tym miesiącu pojawi się kilka powieści, na które mam ochotę. Jestem ciekawa, które uda mi się przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku :) Widzę tu wśród nowości kilka interesujących mnie tytułów, ale w najbliższym czasie raczej nie uda mi się ich przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko mam nadzieję, że je szybko poznasz :)

      Usuń
  6. ,,Trzy i pół sekundy" chętnie bym przeczytała. Gratuluję osiągnięć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam swoje must have ;)

      Usuń
  7. "Trzy i pół sekundy" i "Uwikłana" bardzo mnie do siebie przyciągają, ciekawa jestem tych przygód czytelniczych. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci, abyś je szybko poznała :]

      Usuń
  8. Z nowości z pewnością sięgnę po "Wszystko, co w tobie kocham" :)
    Gratuluję Ci wyników i życzę jeszcze bardziej zaczytanego czerwca!
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wyniki! Gratuluję :)
    Ja czekam na "Wszystko, co w tobie kocham" i "Przyszłość Violet i Luke'a".
    Pozdrawiam serdecznie i życzę jeszcze lepszego czerwca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i życzę abyś szybko poznała powieści ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)