grudnia 05, 2017

Podsumowanie listopada + rozwiązanie konkursu.

Jak dla mnie listopad był pełen pozytywnych dni, które poświęciłam nie tylko czytaniu ale i sprawom na uczelni. Przeczytałam dużo powieści, chociaż dużo więcej wciąż czeka na swoją kolej. Cieszę się, że w grudniu nie ma jak dla mnie zbyt ciekawych premier, ponieważ dzięki temu wyrobię się z zaległościami. :)
 Oto moje statystyki ubiegłego miesiąca :)



Moje podsumowanie listopada:
Liczba wyświetleń: 166170  (było 163237)
Liczba komentarzy: 8967  (było 8786)
Liczba obserwatorów: 416  (było 394) ♥
Liczba przeczytanych książek: 12
Liczba opublikowanych recenzji: 7
Liczba recenzji przedpremierowych: 0
Liczba recenzji oczekujących na napisanie: 5
Liczba opublikowanych postów: 10


Wyniki konkursu ♥

Konkurs z trzema powieściami gdzie do wygrania były książki :

Oto zwycięzcy, którzy wybrali książki


  • "Niedoskonały cud"


    • "Lirogon"



    • "Czytelniczka"



    Gratuluję !!! ♥ Skontaktuję się z Wami i powiem coś więcej o wysyłce książek. Dziękuję wszystkim za udział. Zapraszam Was na kolejne konkursy, już niedługo ;) ♥




    28 komentarzy:

    1. Udany miesiąc za Tobą. Gratuluję.

      OdpowiedzUsuń
    2. Gratuluję bardzo udanego miesiąca! Ja przeczytałam sporo książek, ale ze względu na ciężki rok na uczelni zaniedbałam trochę bloga. Oby grudzień był dobrym miesiącem ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja również zaniedbuję bloga przez "dorosłe" życie, ale i tak staram się jakoś z nim funkcjonować :D

        Usuń
    3. Gratuluję jesiennego miesiąca pełnego książek ;)
      No i gratuluję wygrania :D

      OdpowiedzUsuń
    4. Bardzo dobre podsumowanie. ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. Gratuluję wyników oraz osobom, które wygrały. :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Gratuluję wyników w tym miesiącu, widzę, że było całkiem nieźle jak na ciężki i chłodny listopad :D! No i gratuluję osobom, które wygrały konkurs. Przy okazji zapraszam do nas na kiermasz :)
      http://zniewolone-trescia.blogspot.com/2017/12/swiateczny-kiermasz-zniewolonych.html
      #SadisticWriter

      OdpowiedzUsuń
    7. Twoje statystki powalają :D Bardzo udany miesiąc miałaś :)
      I oczywiście gratuluję wszystkim zwycięzcom!
      houseofreaders.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję. Miesiąc był udany jak najbardziej ;)

        Usuń
    8. Swietny listopad! Gratulacje, zazdroszczę. :D
      Pozdrawiam, polecam-goodbook.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    9. Ojej dziękuję, i gratuluję pozostałym Paniom 😚🎅

      OdpowiedzUsuń
    10. Wow! Bardzo dziękuję 😘 gratulacje dla wyróżnionych Pań😊

      OdpowiedzUsuń
    11. Jakie ładne wyniki! Gratuluję!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dzięki. Przyznam się, że i mnie cieszą :]

        Usuń
    12. Gratuluję statystyk i zwycięzcom konkursu :) Życzę udanego grudnia :)

      OdpowiedzUsuń

    Witaj wędrowcze!
    Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
    Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
    Pozdrawiam serdecznie! :)