grudnia 27, 2017

"Turbulencja" Whitney Gracia Williams


Spotkali się w chmurach: pilot i stewardessa. Skandal wisiał w powietrzu.
Gillian przybywa do Nowego Jorku w poszukiwaniu sensu życiu. Wkrótce rozpoczyna pracę jako stewardessa. Na pokładzie jednego z samolotów poznaje aroganckiego do granic wytrzymałości, lecz diabelnie przystojnego pilota Jake’a, eksperta w przygodach na jedną noc, którego nie interesują randki, zwierzenia i trzymanie się za ręce.
Para decyduje się na prosty układ – seks bez zobowiązań. Zaczyna się szalona seksowna podniebna podróż. Sceny namiętności na różnych lotniskach, w hotelach i miejscach na świecie. Tajemnicze telefony, problemy rodzinne i mroczne cienie przeszłości, które dopadają Jake’a. Pojawia się też niepohamowane uczucie Gillian.
W pewnym momencie bohaterowie będą musieli skonfrontować swoje oczekiwania. Czy wyjdzie im to na dobre?  *        

"- W takim razie proszę mnie oświecić. - Podniosła wzrok i podrapała się po głowie. - Jeśli przytrafi się panu coś złego, do kogo mamy zadzwonić w pierwszej kolejności?
- Do zakładu pogrzebowego."
Po tym tytułem można spodziewać się wiele. Na samym początku, myślałam, że cała akcja będzie rozgrywać się w samolocie, w przeciągu kilku - może, kilkudziesięciu godzin. Pomyliłam się. Powieść choć w większości tyczy się historii powietrznej, rozgrywa się również na ziemi, w przeciągu kilkunastu miesięcy. Można więc rzec, że zarówno bohaterzy jak i czytelnik, na łamach tej czterystu stronicowej książki, dojrzewają.
W powieści mamy do czynienia z charyzmatycznymi postaciami. Na tle męskiej publiczności poznajemy Jake'a, który kruszy każde kobiece serce. Od początku jest bardzo tajemniczy, nie odkrywa swojej przeszłości, ani tym bardziej nie w sposób go przejrzeć. W dalszej historii dostrzegamy jego przemianę. Ze zwykłego faceta, żądającego wyłącznie sexu, przeinacza się w mężczyznę, który zaczyna ufać kobiecie. Tą osobą jest Gillian. 

Dziewczyna jest bardzo nieprzewidywalna. Zaskoczyła mnie i to bardzo pozytywnie. Autorka za jej udziałem bardzo wiele namieszała. Nie spodziewałam się tego. Gillian należy do kobiet, które nie szukają przygody na "jedną" noc. Mimo tego, zaczyna spotykać się i romansować z Jake'm. Gdy jednak ich romans przybiera nowe znaczenie, kobieta postanawia się wycofać... 

Tych dwoje razem, to wspaniałe połączenie niepewności.
"-Żona?
-Była żona. Zapewne wciąż rujnuje ludziom życie, gdziekolwiek jest. Numer telefonu taki jak do piekła."
Nie trudnym jest odgadnąć, że autorka porusza swoją powieścią. Czytałam ją na jednym wydechu. Bardzo ciekawiła mnie całość fabuły, a kiedy sprawa w niej rozkwitająca postanowiła odkryć się przed czytelnikiem, wtedy zdębiałam. Autorka doskonale zamaskowała prawdziwą naturę Gillian. Doskonale manipuluje emocjami czytelnika. Jestem absolutnie pewna, że każdy kto przeczytał tę powieść, nie spodziewał się takiej imponującej bohaterki, fabuły oraz zakończenia. 

Pisarka posługuje się łatwym oraz przystępnym stylem. Akcja w książce jest dobrze nakierowana tak, aby nie zanudzić czytelnika, lecz zachęcić go do dalszego czytania. Myślę, że pozostanę na długo pod urokiem tej powieści. Sądzę, że nie raz do niej wrócę. Uważam, że powieść godna jest wszelkiej uwagi. Pomimo tego, że jest to gatunek erotyczny, ja osobiście powiem, że sceny intymne nie były zbytnio brutalne. Nie czytało się ich źle. Wad jako takich również nie zauważyłam, co tylko potęguje większy zapał do czytania. Z mojej strony, powieść gorąco polecam. 

Moja ocena:
7/10

Wytyczne książki:
Wydawca: Kobiece
Autor: Whitney Gracia Williams
Tytuł oryginalny: Turbulence
Seria/tom: -
Data premiery: 17 listopada 2017 r.
Ilość stron: 477
Kategoria: romans, erotyk
Cena detaliczna: 39,90 zł

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Kobiece. Zastrzegam, że moja opinia jest całkowicie subiektywna.


*Opis wydawcy.

12 komentarzy:

  1. Zaciekawiła mnie ta książka. Nie miałam okazji czytać nic o takiej tematyce, gdzie spotykamy pilota i stewardese. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro polecasz to nie mówię nie. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już parę osób zaciekawiło mnie tą książką i nie pozostaje mi nic innego, aż w końcu po nią sięgnać. Naprawdę chcę się przekonać, czy i mi się spodoba.
    pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że może być dla Ciebie czymś nowym.

      Usuń
  4. Ta książka była świetna jak dla mnie. Humor Jake'a był niesamowity. Fabuła też okey. Chociaż zachowanie Gillian na końcu książki trochę mnie zawiodło. Jednak rozczarowanie trochę zmalało gdy doszłam do... super zakończenia książki. :D Autorka świetnie to wymyśliła. :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)