grudnia 10, 2017

#Stosik. Najlepsze słodkości na jesień.


Przyszedł czas na ostatni w tym roku stosik. Nowe lektury, nowe recenzje oraz nowe niezapomniane chwile! ♥
Oto i krótka ich historia, która przywiała te powieści do mojej biblioteczki: 

  • "Eliza i jej potwory"  Francesca Zappia, Powieść otrzymana od Wydawnictwa Feeria Young. Lektura godna uwagi i przede wszystkim poświęconej jej każdej chwili. 
  • "Wróć, jeśli masz odwagę" Estelle Maskame, Propozycja od Feeria Young. Bardzo miło mnie zaskoczyła. Nie znałam wcześniej tej autorki. Mimo wszystko chętnie skuszę się na jej inne powieści. 
  • "Król Kier"  Aleksandra Polak, Miło mnie zaskoczyła ta autorka. Jestem zauroczona jej stylem i wspaniałym pomysłem na książkę. Czekam na dalszą część ♥ Lektura od Wydawnictwa Czwarta Strona.
  • "Z popiołów" Martyna Senator, Ta powieść jeszcze długo będzie mi chodzić po głowie. Egzemplarz otrzymałam dzięki Wydawnictwu Czwarta Strona. Powieść trafiła na listę moich ulubionych :)
  • "Światło w cichą noc" Krystyna Mirek, Lektura pozyskana od Edipresse Książki. Tak mnie oczarowała ♥ Na czas zbliżających się świąt, serdecznie ją polecam. 
  • "Spektrum. Leonidy" Nanna Foss, Właśnie się w nią zaczytuję. Powiem Wam, że lektura robi na mnie pozytywne wrażenie.. Czekajcie na moją recenzję :)
  • "Kroniki Jaaru. Czarny amulet" Adam Faber, Dzięki uprzejmości wydawnictwa, lektura jest u mnie na półce. Mam ją w planach ;)
  • "Barwy miłości. Uwiedzenie" Kathryn Taylor, Kolejna część niezwykłego erotyka. Mnie ta część nieco mniej uwiodła, aczkolwiek i tak ją polecam. Powieść od wydawnictwa Akurat :)
  • "Gwiazdor" Laurelin Paige, Sierra Simone, Wydawnictwo Kobiece i ich gorący erotyk! Tym razem nie jest to do końca mój gust czytelniczy, ale i tak zrobiła na mnie wrażenie :]
  • "Sexy bastard. Cash" Eve Jagger, Otrzymane dzięki niezwykłemu Wydawnictwu Kobiecemu ♥ Jak zwykle powieść mnie oczarowała! Kocham tę serię ♥
  • "Zobowiązanie" Amy A. Bartol, Już niebawem jej recenzję ukażę na blogu. Bardzo długo czekałam na nią ♥ Wydawnictwo Akurat wie jak oczarować! Lektura godna poprzednich części!

Które lektury czytaliście? Polecacie coś? Ja już większą część przeczytałam. Chętnie poznam waszą opinię na ich temat :)



19 komentarzy:

  1. Bardzo ładny stosik. Dawniej czytałam pierwszy tom "Barwy miłości", ale jakoś teraz odpoczywam od erotyków. Może do nich jeszcze wrócę 😉. Z całą pewnością mam w planach " Wróć jeśli masz odwagę". Pozdrawiam 💞

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tytuły. Czytałam " Światło w cichą noc", to piękna i poruszającą książką. ( zapraszam na recenzję do siebie). Kilka pozostałych pozycji również mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również polecam każdemu "Światło..." :)

      Usuń
  3. "Król kier" mi się podobał, ale uważam, że autorka nie wykorzystała do końca swoich możliwości. :/ I czekam na 2018 rok, kiedy to pojawi się trzeci tom "Kronik Jaaru" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Kroniki Jaaru w sumie tak o polubiłam, ale i tak mam ochotę poznać tę serię do końca :D

      Usuń
  4. Jeszcze nic z tego nie czytałam... Co polecasz najbardziej ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba z tego stosu to najbardziej "Z popiołów" :)

      Usuń
  5. Żadnej z tych książek nie miałam okazji przeczytać, ale interesuje mnie "Eliza i jej potwory". Pozdrawiam!

    http://invisiblewoords.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno skończyłam czytać "Hard", więc "Cash'a" mam w planach na najbliższy czas. Po za tym "Z popiołów" bardzo chcę przeczytać i również mam nadzieję, że niedługo uda mi się to zrobić. Ciekawe czy również tak bardzo mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładna lista, stosik spory! Nic z teho nie czytałam niestety, oprócz Króla Kier. Nie wywarł bna mnie jakiegoś powalającego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym miesiącu będę czytała "Światło w Cichą Noc". Chciałabym jeszcze poznać "Gwiazdora". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obie lektury chociaż "Światło w Cichą Noc" nieco bardziej ♥

      Usuń
  9. Czytałam Gwiazdora, i bardzo mi się ta książka podobała. <3
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Światło w Cichą Noc przeczytałam, ale kusi najbardziej powieść od Estelli Maskame. ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)