stosik :3



Gotowi na emocje? Chcecie więcej wrażeń u mnie na blogu? Czy kochacie patrzeć jak na cuda świata, gdy ktoś chwali się swoimi skarbami z biblioteczce? Jakie uczucia Wam wtedy towarzyszą? Czy nie grozi Wam czasem palpitacja serca na widok takich cudów? :D


  Oto przed Wami mój nowy stosik. Przestawiam Wam książeczki, które dotarły do mnie w ostatnim czasie i które, są dla mnie czymś niezwykłym!


 Na pierwszy ogień przestawiam Wam trylogię "Pieśń Alaski", którą otrzymałam w ramach współpracy z Wydawnictwem WAM. Jestem prze szczęśliwa, że mogę być częścią recenzentów, którzy współpracują z tym Wydawnictwem. Już niebawem dodam I recenzję książki, a dokładnie I tomu z tej serii. Czekajcie ;p





No dobrze, a teraz chcę byście poznali książki z stosiku poziomego :)
 Póki co, jak widzicie, wspaniale eksponuje się książka "Arlin"Adrian Atamańczuk [klik], którą osobiście polecam każdemu, a by się nią pochwalić, postanowiłam ją wyeksponować w ten oto, sposób ;)


Zacznijmy więc teraz od reszty stosika: (od dołu)
* "Przypływ" Daniela Sacerdoti, Dreams Wydawnictwo

*"Infekcja" Andrzej Wardziak, Wydawnictwo Warszawska Filia Wydawnicza
* "Dzieci Planety Ziemia" Luiza Dobrzyńska, Wydawnictwo Literackie Białe Pióro
* "Faceci z sieci, czyli w poszukiwaniu miłości" Katarzyna Gubała, Wydawnictwo Czarna Owca
* "Zaklinacz słów" Shirin Kader, Wydawnictwo Lambook
* "Imperfect" Magdalena Ganowska,
* "Miłość z jasnego nieba" Katarzyna Mirek, Wydawnictwo Feeria
* "Pojedynek uczuć" Krystyna Mirek, Wydawnictwo Feeria
* "Wszystko co minęło" Agata Kołakowska, Wydawnictwo Pruszyński i S-ka
* "Ogniste skrzydła" Karolina Wojtaszek, Wydawnictwo Poligraf
* "Dziewczyna z Ajutthai" Agnieszka Walczak-Chojecka, Wydawnictwo 2 piętro
* "Żółta sukienka" Beata Gołembiowska, Wydawnictwo Novae Res


 Nie mogę się doczekać tego czasu, gdy zagłębie się w resztę pozycji których jeszcze nie czytałam z tego stosiku! :) Czy czytaliście już coś, z tych pozycji? :) Planuje może coś zakupić? Pochwalcie się! :)

Komentarze

  1. Stosik jest prześliczny, jestem ciekawa książki Atamańczuka "Arlin" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja już jest! :3 i to nawet Video! :D

      Usuń
  2. ,,Żółta sukienka'' i ,,Zaklinacz słów'' mam na oku :)
    Czekam na nowe video-recenzje, które wychodzą Ci świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo...to jutro będzie coś dla Ciebie specjalnie na blogu xD w sprawie Żółtej sukienki <3

      Usuń
  3. Zaczynaj od książek pani Krystyny Mirek !! Nie zawiedziesz się :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! <3 więc tak zrobię! :)

      Usuń
  4. Świetny stosik!
    Ciekawa jestem kilku książek, a zwłaszcza: "Faceci z sieci", "Pojedynek uczuć" oraz "Miłość z jasnego nieba"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo, już niedługo! :D

      Usuń
  5. Chyba nic dla mnie, ale życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci mimo wszystko książkę "Arlin", jeśli lubisz fantastykę <3 Uwielbiam ją ! :)

      Usuń
  6. Same cudności :) Czytałam "Przypływ", "Pojedynek uczuć" oraz "Miłość z jasnego nieba", Każda z nich mi się podobała :)
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo...to widzę, że czeka mnie niezapomniana przygoda! <3

      Usuń
  7. Polecam "Infekcję" zrobiła na mnie piorunujące wrażenie - teraz czekam na kontynuację. A "Faceci z sieci" to taka lekka lektura nie wymagająca za wiele skupienia, jednak bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam nic i nie planuję zakupów książkowych na luty, bo mam dużo swoich książek do czytania :) Ale Tobie życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypływ <3 kiedy recenzja? ;) tylko błagam niech to nie będzie wideo ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ''Przypływ'' czytałam, fajna książka.
    Stos przepiękny i pozostaje mi tylko życzyć Ci przyjemnej lektury!! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stos bardzo,ale to bardzo obszerny :) Ciekawa jestem pierwszej serii Pieśń Alaski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne skarby przedstawiłaś. "Arlin" jak najbardziej polecam, wszystkim bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik!! "Arlin" Jedna z lepszych książek, które ostatnio czytałam, "Zaklinacz" ma swoje wady i zalety.. A do "Infekcji" dopiero się zabieram...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo jestem ciekawa kilku tytułów, więc mam nadzieję, że już niedługo recenzje pojawią się.

    OdpowiedzUsuń
  15. "Pieśń Alaski" mnie zaintrygowała, muszę poczytać o niej opinie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)