Stosikowe piękności




 Piękności moje dziś przedstawiam Wam,
 by oczarować wszystkim tym, co mam!
Cudnie jest patrzeć gdy ma biblioteczka rośnie,
i gdy przybywają do niej, kolejni goście! 




Niespodziewane książki dziś chciałabym Wam zaprezentować. Więc, do dzieła! :)


Zacznijmy od samego środeczka moich skarbów. Kolejność od dołu:

^ "103 ciasta siostry Anastazji", Wydawnictwo WAM - książkę otrzymałam od wydawnictwa. recenzja
^ "Oszukana" Marta Grzebuła, Wydawnictwo e-bookowo - książkę otrzymałam od autorki. recenzja
^ "Spustoszenie. Bitwa pod Porto, 1809"  Bernard Cornwell, Wydawnictwo: Instytut Wydawniczy Erica- Wygrana w konkursie na Hatak
^ "Krawędź czasu" Krzysztof Piskorski, Wydawnictwo RUNA - jak wyżej
^ "Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" Katarzyna T.Nowak, Wydawnictwo Literackie - egzemplarz do recenzji z akcji Polacy nie gęsi i swoich Autorów mają
^ "Od mężczyzny dzikiego do mężczyzny mądrego" Richard Rohr, Wydawnictwo WAM -egzemplarz od wydawnictwa WAM
^ "Kolor jej serca" Barbara Mutch, Wydawnictwo MUZA - egzemplarz od Redakcji Essentia.  recenzja
^ "W piaskownicy światów. epos wrocławski." Stanisław Karolewski, Wydawnictwo Szarlatan -egzemplarz do recenzji z akcji Polacy nie gęsi i swoich Autorów mają
^ "Dotyk Julii" Tehereh Mafi, Wydawnictwo Otwarte - zakup własny. Musiałam mieć swój egzemplarz wreszcie <3 recenzja
^ "Dopóki śpiewa słowik" Antonia Michaelis, Wydawnictwo DREAMS, -zakup własny <3 recenzja
^ "Namaluj mi słońce" Gabriela Gargaś, Wydawnictwo Feeria. -Wygrana w facebookowym konkursie na fp wydawnictwa!
^ "Ginko. Księżycowy miesiąc"  Karolina Michalska, Wydawnictwo: Warszawska Firma Wydawnicza. -egzemplarz od Redakcji Secretum
^ "Wina Gwen Frost" Jennifer Estep, Wydawnictwo DREAMS. -Jak wyżej!




I jeszcze mamy przybliżenie na pozycje "stojące" ;)

Po lewo:
^ "Jesteś tylko mój" Joanna Sykat, Wydawnictwo Replika. - egzemplarz do recenzji od wydawnictwa, dzięki uprzejmości autorki.



Po prawo:
^" Dźwięki wspomnień" Katarzyna Meres, Wydawnictwo Novae Res- Wygrana w konkursie na blogu u Cyrysi, nagroda z dedykacją od autorki. recenzja

 Dodatkowo widzicie jeszcze latareczkę, którą otrzymałam od portalu eKulturalni, biorąc udział w ich konkursie. 
 Widzicie jeszcze III zakładeczki które dostałam gratisowo od: Katarzyny Meres w jej książce, eKulturalnych, jak i w przesyłce gratisowej w książce którą wygrałam od Hataku! 
 To ja już się pochwaliłam swoimi pięknościami. Wiecie już, jakich recenzji się spodziewać niebawem u mnie, więc zapraszam!

 Czy macie coś z tego stosika? Czytaliście może już coś? Czekam na wasze komentarze! ;3


Komentarze

  1. gdybym ja tyle tego dostawala to juz bym nie miala gdzie tego trzymac (a nie mam gdzie trzymac ksiazek ktore kupuje) chociaz nie pogardzilabym ;) milego czytania

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik, zazdroszczę kilku pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny stosik <3 Ja także chcę zakupić w końcu swój własny egzemplarz "Dotyku Julii", ale jeszcze się zastanawiam, bo jak kupię pierwszą część to będę musiała kupić kolejne, a nie wiem, czy na razie będzie mnie na to stać xD W "Baśniarzu" jestem po uszy zakochana, więc w "Dopuki śpiewa słowik" zaopatrzę się prawdopodobnie na Targach w Warszawie :3 Pozdrawiam ;*

    http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę tak patrzeć na ten Twój stos i podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stos. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tylko "Dotyk Julii" i nigdy nie oddam :) Też mam 2 część teraz czekam na ostatnią, a tak się składa, że będzie pod koniec maja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dotyk Julii też leży na mojej półce, ale nie doczekał się jeszcze miejsca w stosiku ;) Czekam na recenzję Dopóki śpiewa Słowik :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowny!
    Owocnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, same cudowności! "Dotyk Julii" serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy kolaż. Nie czytałam żadnej z tych książek - czekam na Twoje recenzje z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie cztalam ani nie posiadam nic z tego stosiku, ale kilka pozycji z Twojego stosu mam nadzieje że tez niedlugo zasili moja biblioteczke

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka tytułów posiadam, kilka mnie interesuję ;)

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo "Dotyk Julii" i "Dopóki śpiewa słowik" :) Zazdroszczę!
    Świetna szata bloga :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny, cudowny, przecudowny stosik. I taki duży. Uwielbiam takie stosiki. Gratuluję nabytków i życzę samych pozytywnych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile cudnych książek widzę. Masz co czytać, przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny stos :) Miło mi, że się tutaj znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wooo, duży stosik, ja nic chyba z tego nie czytała choć parę książek mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  18. "Dotyk Julii" <3 A "Sekret Julii" chyba jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo widzę, że Dotyk Julii i Dźwięki wspomnień w stosiku - czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)