Wyniki konkursu! :3

 Teraz wywrócę świat jednej osobie do góry nogami! Kim ona będzie? Kto zdobędzie książkę ? Mój konkurs dobiegł końca 15 maja. zaś dziś podaję jego rozwiązanie. Zwycięzca może być tylko jeden. Filmik go ukaże! :)

Niestety nie potrafiłam wybrać jednej osoby na podstawie Waszych odpowiedzi. Wszystkie zasługują na wygraną, dlatego wolałam zrobić losowanie! 



P.S: przepraszam za jakość filmiku. Teraz zauważyłam dopiero, że nie widać jest za dobrze zwycięzcy :( Ale jest nim ta osoba, o której mówię na głos. Przepraszam, nie wiedziałam, że tak źle będzie widać ;/

 Gratuluję i proszę o adres do wysyłki na mojego e-mail :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)