Stosik VII :3


Dziś cudeńka ukazuje Wam,
by pochwalić się cudami tymi,
które chwile mi niedługo umilą! 

Zacznijmy od pozycji stojących:
po lewo:
*"Bez Przebaczenia" Agnieszka Lingas-Łoniewska, Wydawnictwo Novae Res, Książkę otrzymałam od Wydawnictwa
po prawo:
*"Szczęście all inclusive" Krystyna Mirek, Wydawnictwo Filia, Książkę otrzymałam dzięki uprzejmości autorki.

 A teraz przejdźmy do pozycji w poziomie :3
(od dołu)
*"Złodziejka książek" Markus Zusak, Wydawnictwo Nasza Księgarnia, Książkę otrzymałam od Redakcji Essentia
*"Ars Dragonia" Joanna Jodełka, Wydawnictwo Egmont, Jak wyżej.
*"Diabły" Elżbieta Wojnarowska ,Wydawnictwo WAM, Książkę otrzymałam od Wydawnictwa
*"Niezwykłe lato" Lisa Samson,Wydawnictwo WAM, Jak wyżej.
*"Czekając na odkupienie" Katarzyna Łochowska, Wydawnictwo: Warszawska Firma Wydawnicza, Książkę otrzymałam od strony Secretum.
*"W zbawiennej próżni" Ronlyn Domingue, Wydawnictwo Albatros, Z wymiany na LC
*"Historie filmowe" Carole Mortimer, Wydawnictwo Arlekin-Harlequin, Jak wyżej.
*"Dogonić szczęście" Lucy Gordon, Wydawnictwo Arlekin-Harlequin, Jak wyżej.
*"Wszystkie dziewczyny kochają brylanty"Anna i Siergiej Litwinow, Wydawnictwo Oficyna, Jak wyżej.
*"Samotny mężczyzna"Christopher Isherwood, Wydawnictwo Świat Książki, Jak wyżej.
*"Ciemnorodni"Alison Sindair, Wydawnictwo Bellona, Książkę otrzymałam od Redakcji Essentia
*"Tatuaż z lilią" Ewa Seno, Wydawnictwo Feeria, Książkę otrzymałam od Wydawnictwa, RECENZJA

*"Maska" Anna Kekus, Wydawnictwo: Warszawska Firma Wydawnicza, Książkę otrzymałam od strony Secretum.
*"Klejnoty Medyny" Sherry Jones, Wydawnictwo Otwarte,Wymiana na LC.


 Podoba Wam się mój stosik?? Przyznam, że już niedługo kilka pozycji dodam w formie recenzji :) Czytaliście coś już? Mam nadzieję, że Was olśniłam moimi perełkami nowymi <3 Postanowiłam, że tak na dobry początek lipca, stosik jak w sam raz!!! :3

Komentarze

  1. Po Złodziejkę książek będę musiała kiedyś sięgnąć, udanej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że się podoba :) Znam jedynie "Tatuaż z lilią", ale chętnie poznałabym "Złodziejkę książek"czy "Niezwykłe lato". Może skusiłabym się też na najnowszą powieść p. Mirek, którą znam z "Pojedynku uczuć". Tak czy siak, życzę Ci samych pozytywnych wrażeń literackich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę przyjemnej lektury z wymiany książkowej na LC ;)

    Do mnie również przywędrowała "Maska" i "Czekając na odkupienie". Natomiast "Bez przebaczenia" czytałam już jakiś czas temu, jeszcze z pierwszego wydania - noc zarwana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa "Złodziejki książek". Ładny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta Złodziejka książek mnie kusi, ale na razie po prostu nie mam czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ładny stosik! :3
    Ja ''Złodziejkę Książek'' mam u siebie na półce i niedługo będę czytać ;)
    Z Twojego stosu zaciekawiła mnie powieść ''Bez Przebaczenia'' - daj później znać, czy książkę warto przeczytać czy nie ;)
    Życzę niezwykłych wrażeń podczas lektury!
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja "Złodziejkę książek" prawdopodobnie będę dopiero zamawiać, ale już nie mogę się doczekać. Tak samo chciałabym przeczytać "Tatuaż z lilią". Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Och Bez przebaczenia, cudo! Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już niedługo zaczynam Złodziejkę Książek! <3 Za to do Tatuażu z lilią nadal nie mogę się przekonać, ciekawe czemu? ;__;

    OdpowiedzUsuń
  10. "Złodziejka książek" już od pewnego czasu za mną chodzi- intryguje mnie ogromnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Złodziejka książek" jest cudowna, jak najbardziej polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie sięgnęłabym po tatuaż, natomiast o Ciemnorodnych, jak na razie, słyszałam same negatywne opinie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę sięgnąć po "Tatuaż z Lilią" :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile fantastycznych pozycji ! Tylko zazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle cudów, że nie wiem gdzie patrzeć! :o Ale generalnie, chętnie podkradłabym ci parę tytułów <3 "Złodziejka książek" KOCHAM! KOCHAM! :3 Bierz się za nią natychmiast! Ona jest taka cudowna, taka piękna, taka dramatyczna i wzruszająca... Rany O_O Tak więc życzę ci super miłego czytania, SAMYCH POZYTYWNYCH wrażeń z lektur i weny na pisanie recenzji! :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  16. "Złodziejkę książek" też posiadam i nie mogę się już odczekać aż ja przeczytam. Natomiast "Ciemnorodnych" czytałam jakiś rok temu i szału nie było :( Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle kuszących książek, że chętnie bym coś od Ciebie pożyczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. To w takim razie, pozostaje mi tylko życzyć cudownej lektury! A "Złodziejkę książek" z chęcią bym Ci podkradła! Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusi mnie "Złodziejka książek", będę musiała się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa "Tatuażu z lilią" i "Złodziejki książek" :)
    Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy stosik. Chętnie poznam Twoją opinię co do "Tatuażu z lilią", gdyż też miałam ją w planach na lipiec jednak zrezygnowałam z niej :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Złodziejki książek" jestem najbardziej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawi mnie "Tatuaż z lilią" zapowiada się ciekawie. ;) Miłęgo czytania

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeczytałabym oczywiście "Złodziejkę książek".

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny stosik ;p
    Szkoda, że nie dałaś jakiś krótkich opisów tych książek, bo w sumie prawie żadnej z nich nie znam i nie wiem, o czym są. Ale na pewno zazdroszczę "Złodziejki książek", z chęcią bym ją przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny stosik. Mam chęć na parę pozycji. Poczekam na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny stosik . I dużo interesujących pozycji. Bym chciała przeczytać szczęście all inclusive .;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Stosik super, czytałam tylko "Złodziejkę książek", "Diabły" - intrygujące, a "Tatuaż z lilią" musi być piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Złodziejka książek jest super, ale Ciemnorodni to była porażka - nie doczytałam nawet do końca.

    OdpowiedzUsuń
  30. Imponujący stos! Zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Stos piękny :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja Złodziejka książek nadal czeka na półce.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kojarzę tylko "Złodziejkę książek", która grzecznie czeka sobie na półce na swoją kolej :3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)