sierpnia 14, 2017

#Stosik wakacyjny


Czas na stosik. Oto i powieści, które niedawno pojawiły się w mojej biblioteczce. Oczywiście, część z nich już mam za sobą. Moje opinie o nich możecie przeczytać na blogu. W skrócie przedstawiam historię, jak te wspaniałości pojawiły się u mnie ;)



*Odległość między tobą a mną, Jennifer E. Smith, Książkę poznałam przy okazji urlopu w Bułgarii. Świetna towarzyszka w podróży ;) Polecam. Już niebawem podam więcej szczegółów o tej historii na blogu. :)
* W ogniu namiętności. Historie miłosne, Sylvia Day, Lekturę otrzymałam dzięki współpracy z Wydawnictwem Akurat. Świetnie mi się ją czytało. Zawiera cztery opowieści miłosne, które bardzo wciągają. Polecam. 
* Płomienna miłość oraz Na krawędzi, Meredith Wild, Obie części bardzo chciałam poznać, ponieważ reprezentują styl, który bardzo lubię. Pierwsza część mocno przypadła mi do gustu, więc nie mogłam nie poznać i tych kontynuacji.  Lekturę otrzymałam dzięki współpracy z Wydawnictwem Burda Książki.
* Friendzone, Sandra Nowaczyk, Powieść otrzymałam dzięki współpracy z Wydawnictwem Feeria Young. Super debiut, który mnie mocno zainteresował. Czytałam z wielkim zapałem. Gorąco polecam. 
* Kroniki Jaaru. Księga luster, Adam Faber, Lektura prosto od Wydawnictwa Czwarta Strona. Jeszcze jej nie poznałam, ale muszę koniecznie ją poznać :)
* Ostatni pocałunek, Laurelin Paige, Na tę kontynuację czekałam z wielkim zniecierpliwieniem. Musiałam ją szczerze poznać i się na niej nie zawiodłam. Relacja na blogu. 
*Czytelniczka, Traci Chee, Jestem w połowie tej powieści, ale oczywiście chce koniecznie ją poznać do końca. Lekturę poznałam dzięki Wydawnictwu Bukowy Las. 
*Urok Grace'ów, Laure Eve, Książkę dostałam od Wydawnictwa Feeria Young. Jak zwykle świetna powieść od ulubionego wydawnictwa. :) Seria zapowiada się wyśmienicie. 
* Blisko Ciebie, Kasie West, Jak wyżej. Uwielbiam tą autorkę. Tworzy szczere i wyniosłe lektury. Są bardzo lekie i przyjemne. Każdemu polecam. 
*MMA Fighter. Szansa, Vi Keeland, Wydawnictwo Kobiece i te jego powieści ♥ Kocham i każdą polecam. Namiętność i seksapil nie tylko na okładce ;)


Macie któreś z nich już za sobą? Być może dopiero zamierzacie je zdobyć? Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami w komentarzu ;)

21 komentarzy:

  1. Czytałam Blisko Ciebie :) Zazdroszczę stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny stosik. Życzę udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie czytałam, niestety :( Ale tak stosik z chęcią bym do siebie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z nich nie czytałam, ale kilka chętnie bym Ci podebrała ;)
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiego stosu książek! Mnie kuszą kroniki Jaaru. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam za sobą Odległość między tobą a mną i całkiem dobra książka. Chętnie przeczytałabym Friendzone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zdobyć Blisko Ciebie, Friendzone, Ostatni pocałunek i mam też ochotę na W ogniu namiętności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam Jesteś moją obsesją i zupełnie do mnie nie dotarła... :|

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam tylko "Blisko ciebie" oraz "Odległość między tobą a mną" i jednak wolę West ;)
    Bardzo fajny stosik! Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci przyjemnej lektury!
    Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)