października 19, 2017

# 4 Urodziny BLOGA!

Dokładnie dzisiaj mija moja czwarta rocznica blogowa. Jak ten czas szybko leci! Pamiętam ekscytację kiedy pisałam każdy post, każdą recenzję... Pamiętam jak cieszyłam się, kiedy autorzy, wydawnictwa lub inne portale, proponowali mi swoją współpracę... Wreszcie pamiętam, jaką czułam radość kiedy przybywało Was, moi czytelnicy, jako obserwatorów. Dziękuję, że jesteście ze mną. To wiele dla mnie znaczy.


 Co się zmieniło podczas tego roku?

1) Nawiązałam nowe współprace. Między innymi podjęłam współpracę z Wydawnictwem Czwarta Strona, W.A.B, oraz Bukowy Las. 


2) Do mojej biblioteczki przybyło ok. 176 nowych książek. 

3) Zaczęłam poddawać się innemu hobby. Malowanie hybrydowe to moja nowa pasja! Może podglądać mnie na moim nowym fanpagu!
KLIK

4) Z moim ukochanym podjęliśmy ważny krok na przód. 23 września, zaręczyliśmy się ♥
Sopot, 24 wrzesień 2017 r.

5) Nowa praca - podjęta w przedszkolu.
6) Jestem już na 3 roku studiów pedagogicznych. Czas na pisanie licencjatu! *.*
7) Spędziłam wspaniałe wakacje! Byłam w Bułgarii gdzie spędziłam wspaniały time! ♥ Odwiedziłam również: Nałęczów, Sopot, Gdańsk...

Bułgaria, lipiec 2017 r.
Sopot, wrzesień 2017 r.

Gdańsk, maj 2017 r.

 I tyle w temacie ♥ Dziękuję, że jesteście <3
Zapraszam was oficjalnie już teraz do konkursu, który pojawi się niebawem na blogu ♥


                                       

28 komentarzy:

  1. Gratuluję takiego stażu. Życzę Ci dużo inspiracji przy blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze gratuluje urodzin bloga i życzę dalszej mobilizacji i przyjemności z jego tworzenia. Po drugie ślicznie wychodzisz na zdjęciach. Po trzecie gratuluje zaręczyn ( ja już nie pamiętam jak to jest) Po czwarte ja tez zaczęłam eksperymentować z hybrydami...trochę dużo czasu potrzeba, ale efekt zadowalający.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Oby wiecej radosnych chwil w blogowaniu a także tych prywatnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :) Życzę dalszych sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę mnóstwo sukcesów i poważnej decyzji życiowej. Jesteśmy koleżankami po fachu! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluje i zycze kolejnych wspanialych lat! Oby tak dalej!! <3 Na pewno zostane z Toba na kolejne miesiace!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję czterech lat! Życzę kolejnych i kolejnych lat. Aby blog zawsze był przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję czterech lat, współprac i zaręczyn! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych 4 lat! :) Pozdrawiam.

    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Mam nadzieję, że wytrwam :D

      Usuń
  10. Gratulacje! I moje hobby to też paznokcie. Zaglądam teraz i klikam łapkę w górę. <3

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)