października 15, 2017

"Bracia Slater. Bronagh" L.A.Casey

Bronagh Murphy w ciągu ostatnich lat przeszła wiele, zatem kiedy zbliżają się jej dwudzieste pierwsze urodziny, jedyne, o czym marzy, to relaks z rodziną. Na spokojnie.
Jej chłopak, Dominic Slater, nie zna pojęcia „na spokojnie”. Mówiąc szczerze, nigdy nie znał i nie zamierza poznać. Adrenalina to jego narkotyk. Wymyśla doskonały plan – jednocześnie romantyczny i ekscytujący. Jednak jego wersja słowa „ekscytujący” bardzo różni się od tej znanej przez Bronagh. Wkrótce się dowie, jak bardzo.
Kiedy sprawy przyjmą niekorzystny obrót, a Dominic znowu będzie walczyć o swoją dziewczynę, Bronagh stanie w obliczu bardzo trudnej decyzji. Trwać u boku swojego gorącego faceta albo odejść i nigdy nie oglądać się za siebie. *


Jestem świeżo po przeczytaniu tej powieści. Osobiście pierwszą część o braciach Slater niemal połknęłam. Nie mogłam więc nie sięgnąć po kolejną część, która jest dopełnieniem pierwszej części. Już teraz wiem, że ta seria jest na pewno dla mnie!

Ponownie mamy do czynienia z Bronagh oraz Dominicem. Tej pary nie w sposób jest nie polubić ani zapomnieć. Koniecznie musiałam doczytać losy Dominica i Bronagh oraz dowiedzieć się, co jeszcze przyszykowała dla nich autorka. 
"Nie masz liny, nie ufam ci, nie mam pewności, że uratujesz mi życie. W sumie masz przesrane, bo nie oddam ci mojej liny, a nie jestem wystarczająco odważna, by spróbować cię ratować, jeśli spadniesz."
 W tej powieści mamy do czynienia z dalszymi losami Bronagh i Dominica. Lektura jest cieńsza od poprzedniczki, lecz równie żarliwa. Ta książka liczy zaledwie 162 strony, które połyka się błyskawicznie! Bardzo się cieszę, że autorka napisała to dopełnienie. Lektura ma swoją akcję w niedalekiej przyszłości, a więc jest dalszym ciągiem pokazującym miłość znanej i lubianej przez nas pary. Narratorką ponownie jest Bronagh, której uczucia i sprzeczne emocje, doskonale wkomponowują się w akcję.

 Osobiście uważam, że dla fanów I części, ta powieść jest obowiązkowa! Koniecznie do niej zajrzyjcie. Na pewno się nie zawiedziecie ani przez chwilę nie poczujecie nudy. Ja osobiście ponownie się ubawiłam i zrelaksowałam. Jest to świetna komedia!
 Z wielkim zniecierpliwieniem czekam na dalsze losy rodziny Slater. Już teraz powiem wam, że jestem fanką autorki! Stworzyła piękne pozycje, które wciągają i hipnotyzują.

Moja ocena:
8/10

Wytyczne książki:
Wydawca: Kobiece
Autor: L.A.Casey
Tytuł oryginalny: Bronadh
Seria/tom: Bracia Slater/ 1,5
Data premiery: 05 październik 2017 r.
Ilość stron: 162
Kategoria: romans, erotyk
Cena detaliczna: 29,90 zł


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Kobiece. Zastrzegam, że moja opinia jest w całości subiektywna.



* Opis wydawcy

18 komentarzy:

  1. Mam ochotę na pierwszą część, więc się zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś zabiorę się za tę serię :)

    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze pierwszej części, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Różne opinie krążą o tej serii i właściwie nie wiem czy to książki w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka piękna, fabuła - moje klimaty, gatunki - jeden problem - muszę nadrobić wcześniejszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dominic mi się nie podobał, więc i po ten dodatek nie sięgnę. Jednak nie skreślam serii. Liczę na to, że kolejne tomy będą dużo lepsze i mam zamiar je przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na temat tej książki czytam różne opinie, ale pierwszy tom jest raczej chwalony, także na pewno dam mu szansę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj mu szansę, ponieważ jest to świetna seria! :]

      Usuń
  8. Nie mogę się doczekać tych książek! Od razu już w opisie się zakochałam. :D Myślę, że te książki mi się spodobają. :)
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)