Liebster Blog Award

 Dostałam nominację od autorki bloga: Paradise with Books ` http://weronine-library.blogspot.com
Co ja na taką propozycję? ^^' Jestem na tak !! :3
 Dziękuje i oto moje odpowiedzi ;)



1. Widzisz w parku książkę na ławce. Podchodzisz i patrzysz, że jest tam karteczka, informująca: ''Drogi kolego/koleżanko! Postanowiłem poszerzać swoją pasję związaną z literaturą i chciałbym podzielić się tym z innymi. Gdy przeczytamy tą książkę, zostawiamy ją w parku, kawiarni, gdziekolwiek. Książka musi być zauważalna, aby wszyscy ją zobaczyli. Wtedy mam nadzieję, że wszyscy zachęcą się do takiej akcji i będą zostawiać tą jedną książkę, jednak ludzie zapamiętają coś i również chętnie zajmą się literaturą''. Co myślisz o takim pomyśle/akcji? Czy byłoby to dla Ciebie możliwe? Czy wzięłabyś udział w czymś takim?

Jak najbardziej jestem na tak! Ta akcja byłaby świetnym pomysłem. Przyłączyłabym się do niej! :3



2. Przyjaciele zniszczyli Ci książkę, która znaczyła dla Ciebie bardzo dużo. Czy będziesz na nich zła i nie odezwiesz się do nich? Czy może wytłumaczysz im, że niszczenie książek jest okropne i że dla niektórych książki są ważne? Jeśli tak, to jak myślisz - zrozumieją to i będą szanować książki?

Moi znajomi wiedzą ile znaczą dla mnie książki <3 Gdyby mi łotry je zniszczyły, choć jedną to by popamiętały złą Natalkę ;p Żartuje :P Nie no oczywiście że wytłumaczyłabym im że tak się nie robi, że jest mi przykro i że następnym razem by uważali. Zrozumieliby na pewno. ;)


3. Twoja przyjaciółka nie toleruje osób czytających książek. Cały czas obraża ''Mole Książkowe'', ale Ciebie bardzo lubi i nie ma do Ciebie pretensji. Czy czujesz się w pewien sposób obrażona czy może wręcz przeciwnie? I czy wyjaśnisz swojej przyjaciółce, że nie trzeba od razu obrażać osób, które czytają za to, co lubią robić?

Miałam podobną sytuacje. Często siedzę na lekcjach i czytam książki xD no nie sposób jest się oderwać od nich niekiedy. Pewnego razu przyjaciółka powiedziała mi bym wreszcie skończyła czytać że czytanie jest głupie. Odpowiedziałam jej coś bardziej interesującego: Skąd wiesz że czytanie jest głupie skoro Ty nigdy nie przeczytałaś niczego grubszego niż Mały Książe? 
Zatkało ją :D



4. Przeglądasz bardzo fajną stronę internetową. Nagle natrafiasz na spojler książki, którą miałaś zamiar przeczytać. Nie jest to mały spojler, to jest wielka informacja, o którą w książce wszystkim chodzi. Czy napiszesz do osoby, która ten spojler zamieściła czy może zignorujesz to i będziesz miała inny sposób na odreagowanie? Jak tak, to jaki? :)

Napisałabym do tej osoby. Uważam że nie powinno się ujawniać zbyt dużo.. Odreagowałabym też to a jak? Ksiązka pod pachę i na spacer ;)


5. Czy zamierzasz napisać własną powieść? Jaki to będzie gatunek literacki? Czy sądzisz, że mogłabyś napisać więcej takich książek?

Zamierzam się tym zając po maturze ;p Gatunek literacki? Hmm.. myślę że będzie to połączone. Romans z fantastyką i do tego dramat ;)


6. Twoje największe marzenie związane z blogiem lub literaturą?


Z blogiem mam jedno. Chcę by osoby częściej odwiedzały go i komentowały wpisy. To wiele dla mnie znaczy <3


7. Jak nazwałabyś czekoladę, aby zawrzeć w tytule coś z książek?

Obrońca nocnych Marków xD


8. Masz możliwość przeprowadzenia wywiadu z osobą/autorką, która jest dla Ciebie przykładem. Kim jest ta osoba/autor? Jakie zadasz mu pytania?

Ojej ! To dużo osób na myśl mi przychodzi xD No ale na pewno ktoś z polskiej literatury ;p Może Pani Miszczuk? Lub Agnieszka Lingas-Łoniewska? Pytania? Hm.. na pewno byłyby ciekawe xD


9. Są wakacje. Siedzisz na jachcie i nagle książka wypada Ci za burtę. Co zrobisz? Zanurkujesz po nią czy raczej nie? :P

Nie no zanurkować bym nie mogła.;/ Utopiłabym się xD Ale bym płakała ;/


10. Na jakie książki oczekujesz? Czy według Ciebie rok 2014 będzie bardzo dobrym rokiem?

Będzie dobrym rokiem i to na pewno! Na jakie oczekuje? Hm.. stawiam na literaturę polską.;p Wszystko połknę obiecuję xD


11. Jakie blogi często odwiedzasz? Wymień przynajmniej pięć.

Hmm… podam linki ;p
5. Hmmm… I na pewno Paradise with Books :)
;)


12. Jakie masz sny? Czy często Ci się zdarza mieć koszmary? Jak tak, to opisz jaki był najgorszy koszmar i jaki najlepszy sen.

To za długo opowiadać :D Najlepszy sen to miałam związany z moim Ukochanym ;p ale to o sprawach przyszłości. Najgorszy? Nie chce go wspominać bo chodzi o śmierć kogoś mi bliskiego ;/

13. Pani bibliotekarka wyprasza Cię z biblioteki, choć nic nie zrobiłaś. Tutaj wykaż się wyobraźnią i podaj przykład. Dlaczego Pani wyprosiła Cię z biblioteki? :P

Nie wypraszają mnie ;p One się dziwią jak choć raz na dzień tam nie zajdę xD


Zapraszam do zabawy te oto blogi:



 Moje pytania:
1. Jaka jest pierwsza książka związana z fantastyką która przeczytałaś?

2.Z upodobaniem czytam polskich autorów książek. Mam własnych już ulubionych pisarzy jak i książki. Czy Ty również możesz się pod tym podpisać? Zdradź jeśli możesz kto jest na Twojej liście TOP polscy autorzy?
3.Tak wiele jest wydawnictw z którymi chcielibyśmy my, blogerzy współpracować. Z kim najbardziej chciałabyś współpracować?

4. Wyobraź sobie, że pewnego razu ktoś ukradł Ci książkę wypożyczoną z biblioteki. Co byś zrobiła?
5. Jak zareagowałabyś gdyby Twój ukochany/ przyjaciel/przyjaciółka podarował Ci wyśnioną przez Ciebie książkę? 
6. Jedziesz autobusem/tramwajem/pociągiem i nagle dostrzegasz że ktoś zostawił książkę przez przypadek i niespodziewanie o niej zapominając wychodzi. Jest to książka o której marzysz. Co robisz? Czy wołasz tego kogoś i mu ją oddajesz, czy może nie? ;)
7. Jak możesz, to wstaw swoje zdjęcie/zdjęcie samej książki, która jest Twoją ulubioną. :)
8. Wstaw jedno zdanie ze swojej ostatniej recenzji umieszczonej na blogu, które Twoim zdaniem jest interesujące. ;)

9. Z jaką blogerką lubisz często wymieniać się komentarzami/opiniami/książkami?
10. W ilu wyzwaniach bierzesz udział i jak Ci się udaje je realizować? 


 Dziękuje raz jeszcze za nominację i życzę innym MIŁEJ ZABAWY :3

Komentarze

  1. Dziękuję kochana :) to już druga nominacja w ciągu tygodnia, muszę w końcu i ja nominować xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :3 z chęcią poczytam Twoje odpowiedzi xD :)

      Usuń
  2. dziękuję za nominacje. Twoje pytania są ciekawe, więc na pewno odpowiem na nie na swoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję że wzięłaś udział :) Bardzo ciekawe odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe to były pytania xD
      Świetnie się bawiłam , dzięki :*

      Usuń
  4. Fajny blog :)
    ZAOBSERWUJECIE ?( dopiero zaczynamy )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację. Postaram się odpowiedzieć w wolniejszej chwili na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że nie będziesz na mnie zła, gdy odpowiem na Twoje pytania tutaj, bo w tym miesiącu pojawiła się już u mnie notka dot. LBA ;)
    1. Tutaj muszę wytężyć swój umysł ;) Ale to chyba był "Czwarty wymiar" Meg Cabot
    2.Mogę wymienić jedynie Katarzynę Berenikę Miszczuk oraz Ewę Barańską ;) Oczywiście książki innych polskich autorów też czytam, ale nie spodobały mi się tak bardzo...
    3.Moje małe marzenia to współpraca z Bukowym Lasem oraz wydawnictwem Otwarte, może kiedyś się uda :)
    4. Po prostu odkupiłabym książkę i odniosła do biblioteki :) Ale mam nadzieję, że nigdy nie przytrafi mi się taka sytuacja...
    5. Zaniemówiłabym i rzuciłabym się temu komuś w ramiona :D
    6. Zawołałabym tego kogoś - staram się być uczciwa :3 Ale jeśli nie zdążyłabym zawrócić tej osoby, to przygarnęłabym tę książkę ;)
    7. Niestety nie mam takiej możliwości, bo jestem na wyjeździe, ale wstawiłabym zdjęcie chyba VI tomu PLL ;)
    8. Ciekawe pytanie ;) Z recenzji "Przędzy": "Jest to coś zupełnie innego niż na przykład miłość między wampirem/wilkołakiem/aniołem (niepotrzebne skreślić) a człowiekiem - swoisty powiew świeżości."
    9. Z Luną oraz Stellą Agą :)
    10. Na chwilę obecną jest chyba 8 wyzwań i na razie realizacja idzie mi dość dobrze, oby w następnych miesiącach też tak było :)
    No i oczywiście dziękuję ogromnie za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co dziękować! :)
      Odpowiedziałaś świetnie :) Podobają mi się:) Super że wzięłaś udział :)

      Usuń
  7. Dziękuję za nominacje.
    Tutaj w komentarzu postaram się odpowiedzieć na twoje pytania.
    ***
    1. Jaka jest pierwsza książka związana z fantastyką która przeczytałaś?
    -tak dużo ich było, że nie pamiętam już tej pierwszej.
    2.Z upodobaniem czytam polskich autorów książek. Mam własnych już ulubionych pisarzy jak i książki. Czy Ty również możesz się pod tym podpisać? Zdradź jeśli możesz kto jest na Twojej liście TOP polscy autorzy?
    - też lubię polską literaturę, zwłaszcza twórczość A. Lingas Łoniewskiej, R.L. Górskiej, H. Kowalczuk, J.Koryla, G. Gargaś i wielu innych.
    3.Tak wiele jest wydawnictw z którymi chcielibyśmy my, blogerzy współpracować. Z kim najbardziej chciałabyś współpracować?
    -na chwilę obecną chciałabym współpracować z Sonią Draga oraz ze Znakiem.
    4. Wyobraź sobie, że pewnego razu ktoś ukradł Ci książkę wypożyczoną z biblioteki. Co byś zrobiła?
    -z żalem odkupiłabym tę książkę i oddała ponownie do biblioteki.
    5. Jak zareagowałabyś gdyby Twój ukochany/ przyjaciel/przyjaciółka podarował Ci wyśnioną przez Ciebie książkę?
    -wyściskałabym i wycałowała z radości ;)
    6. Jedziesz autobusem/tramwajem/pociągiem i nagle dostrzegasz że ktoś zostawił książkę przez przypadek i niespodziewanie o niej zapominając wychodzi. Jest to książka o której marzysz. Co robisz? Czy wołasz tego kogoś i mu ją oddajesz, czy może nie? ;)
    -oddaje zdecydowanie, gdyż sumienie nie pozwoliłoby mi ją zatrzymać.
    7. Jak możesz, to wstaw swoje zdjęcie/zdjęcie samej książki, która jest Twoją ulubioną. :)
    -nie mam takiej możliwości, bo aparat mi się rozładował.
    8. Wstaw jedno zdanie ze swojej ostatniej recenzji umieszczonej na blogu, które Twoim zdaniem jest interesujące. ;)
    -,,Macie ochotę zobaczyć, jak doprowadzam do szału moich kochanych najbliższych? Jak zmagam się z licznymi wyzwaniami i codziennie poznaje rewelacyjne uroki bycia ciekawskim i skorym do pomocy smykiem? Zatem zapraszam do przeczytania książki ,,Oskar i reszta’’ ;)))
    9. Z jaką blogerką lubisz często wymieniać się komentarzami/opiniami/książkami?
    -staram się wymieniać komentarzami z każdą blogerką, która u mnie zostawia swój ślad obecności.
    10. W ilu wyzwaniach bierzesz udział i jak Ci się udaje je realizować?
    -nie biorę udziału w żadnych wyzwaniach, gdyż mam słomiany zapał i nigdy nie udaje mi się do końca zrealizować zamierzonego celu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne odpowiedzi :P Podobają mi się:)

      Usuń
  8. eM dziękuje serdecznie za nominację, jednak obecnie nie ma eM za bardzo czasu na wymyślanie fajnych odpowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem doskonale eM :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)